Tänane kuupäev Reede 19 Apr, 2024 10:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 27 Nov, 2015 11:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
Selline vea kood siis-P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION LEAKAGE DE-TECTED.
Tekib maantee sõidul kiirendades peale 90km/h.ja mitte koguaeg,märk läheb põlema ja sureb välja.Linnas kiirendab probleemivabalt,samuti käivitub ilusti nii külmalt kui soojalt.Ise mõõtsin pihusti ülevoolud ära,mis olid korras.Samuti reili otsas tagasivoolu klapp kuiv ja ei lekinud.Kütusefilter vahetatud ja torustik leke vaba.
Siit küsimus-mis veel võib sellist viga põhjustada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Nov, 2015 16:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Mul sama veakood ees ja käivitus pikk külmalt, sõiduajal pole välja surnud ja näitab koguaeg seda, pole kah kütusesüsteemis lekkeid tuvstanud. Võtmenipiga on kogu aeg ees, ei ole kindlat vastust talle minu arust, et mis seda jama põhjustab...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Nov, 2015 19:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
Mul käivitus korras.Viga tekib maantee sõidul ja kiirendades,möödasõite teha väga ei julge.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Nov, 2015 17:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 22:49
Postitusi: 111
Asukoht: Tartu; Sarpsborg
Siin on nüüd see koht, kus võib soovitada kütuserelsi surveklapi vahetust. Kõige tulemuslikum on surveklapi vahetus siis kui leidub mõni nii pädev asutus, kes relssi survestades seda klappi häälestama võimeline on. Muul juhul soovitavad VM Motori mehed kogu relsi vahetust.

_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW

Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Nov, 2015 20:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
Ilmselt peaks äkki lammarist proovime teist latti siis.Katsetasin natuke,viga tuleb sisse erinevatel kiirustel.Isegi lasi 160 ni kiirendada,aga põhimõtteliselt enamus ajast 120 juures koolab ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Nov, 2015 11:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 22:49
Postitusi: 111
Asukoht: Tartu; Sarpsborg
Võta klapib otsast voolik lahti. Tühikäigul ja koormuse all klapist kütust tulla ei tohi. Aga kontrolli ikkagi ka kütuse kättesaadavust imi- ja madalsurvepoolel. Linnasõidul on kiirenduseks vajalik koormus lühiajaline, seetõttu ei jõua kütuse vähene kättesaadavus enne jala gaasipedaalilt eemaldamist lihtsalt tunda anda.

_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW

Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Nov, 2015 11:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
Et äkki võib paagis pumba otsas sõel vms umbes olla.Muidu to klapp reili otsas oli kuiv.Kindluse mõttes vaatan veel üle suurematel pööretel


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2016 12:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 29 Aug, 2008 16:51
Postitusi: 137
Asukoht: tartu
Kakusin pihustid maha ja saatsin stendi.1silindri pihusti ots oli ära.Tundub,et sain veast lahti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia