Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2007 GV 2,8 automaatpidur
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Nov, 2015 17:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 22 Mai, 2015 17:27
Postitusi: 13
Asukoht: Harjumaa
Lugu siis järgmine. Reedel majaeest välja tagurdades tundsin, et nagu pidur oleks peal, ikka üpris raskelt liikus. Täna sai siis süvenetud asjasse, piduritel pole häda midagi, mitmete katsetuste tulemusena jõudsin järeldusele, et blokib kas kast või differ. Nimelt kui kiirus läheb alla 15km/h hakkab midagi pidurdama kusjuures ei ole vahet kas käiguhoob on neutrali või draivi või misiganes käigu peal, küll aga on vahe kas mootor töötab või ei. Seisva mootoriga veereb nagu muiste. :tige: Mõistus otsas ja ideed puuduvad. Niipalju veel vaatasin, et kastiõli normis.

_________________
Grand voyager 2.8 limited 2007


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Nov, 2015 21:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 19 Dets, 2013 17:27
Postitusi: 1
Tere. Mul oli sama jama kaks käiku oli korraga sees mingi splint või vahe seib oli pooleks. Ühesõnaga käigukasti remont ootab ees.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Veebr, 2016 9:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 22 Mai, 2015 17:27
Postitusi: 13
Asukoht: Harjumaa
Jah, ootaski käigukasti remont. Koos turbiini taastamise ja vända simmeri vahetusega 1300€ top partsis.

_________________
Grand voyager 2.8 limited 2007


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2017 22:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
mukk kirjutas:
Jah, ootaski käigukasti remont. Koos turbiini taastamise ja vända simmeri vahetusega 1300€ top partsis.

Kas oskad öelda mid täpsemalt tehti? Kas turbiini taastamine oli ka seotud sama probleemiga või ilmnes lahtivõtmisel lihtsalt, et mõistlik turbiin ka üle käia?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Apr, 2017 7:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 22 Mai, 2015 17:27
Postitusi: 13
Asukoht: Harjumaa
Ega ma väga täpselt ei teagi mis seal ära vahetati. Kindlalt tean, et kettad olid kuuma saanud. Turbiini lasin taastada kuna arvati, et seal võib mingit puru olla ja ilma seda vahetamatta ei tahetud kastile garantiid anda. Ühtlasi kui kast juba maas on on soovituslik ka vända simmer ka kriitiliselt üle vaadata.

_________________
Grand voyager 2.8 limited 2007


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Apr, 2017 8:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
ok, tänud info eest. :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 79 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia