Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

K: ei puhu külma õhku
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=14542
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  BadJ77 [ Neljapäev 18 Juun, 2015 19:12 ]
Teema pealkiri:  K: ei puhu külma õhku

Lasin kontrollida, süsteemis on surve sees, gaasi lisati, aga puudu ka palju ei olnud, kompressor töötab - aga autosse külma ei puhu, arvati ju mingi klapp kinni kuskil.. Kas peale selle suure kobaka, mis ventilaatori ümber on ja peaks sulgema/avama siseõhu ringluse, on veel midagi kuskil?
3-tsooniline kliimasüsteem.

Autor:  BadJ77 [ Reede 03 Juul, 2015 0:31 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Kas poolvigane kliima resistorblokk võib olla põhjuseks, et külma ei tule, või reguleerib see jublakas ainult salongiventilaatori kiirust?

Autor:  prp11 [ Teisipäev 07 Juul, 2015 20:04 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Minul hetkel sama häda- teist kordsel parandusel leiti et radikas laseb läbi- tehti korda ja täideti - ikka mitte midagi - väidetavalt ei tööta radikate ventilaatorid- ei pidanud jahutama kliima radikat- sellest olenevalt ei puhu ka külma ( lausa keelati konti. sisse lülitada- pidavat ülesurve tekitama ja süsteem võib läbi laskma hakata ). Hetkel masin töökojas ootamas järjekorda.

Autor:  BadJ77 [ Neljapäev 28 Juul, 2016 23:52 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Jätkan teemat, ei ole rohkem töökodades käinud, kuna seal visatakse pilk peale ja soovitatakse kogu süsteem välja vahetada või uus auto osta (enamvähem nii).
Kui kliima on taga (helbekese märk põleb), siis tagumine kliimaseade sahiseb (nii välja lülitatuna, kui sisselülitatuna), kui helbekese nupust kont tagant välja lülitada, sahin/susin kaob. Vahepeal käib mingi särinamoodi heli ka kuskil kindalaeka kandis sõidu aeg (ei ole jõudnud ronida uurima).
Avastasin ka läbimädanenud ja katkenud massijuhtme kere ja veepumba kohal, mootori töös midagi ei täheldanud, kõik muu toimib hästi - kas see võib mõjutada kliimakompressori vms tööd? Panin uue massijuhtme, aga midagi ei muutunud, ehk ka oleks pidanud paremini kontakte puhastama.

Autor:  Hagar [ Reede 29 Juul, 2016 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Kui ta süsteem teeb susisevat heli siis on gaasi vähe. Kolmetsoonilisel kliimal ussitavad tavapäraselt läbi torud auto all. Kõige hullem koht on parempoolse tagaratta taga, kust lähevad jahutustorud läbi põhja radikasse. Seal on see lahendatud torude ühendus nurgaga. Sinna lendab tagaratta alt kõik mis teel leidub ja sealt tasuks kõigepealt leket otsida.

Autor:  BadJ77 [ Reede 29 Juul, 2016 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Eelmisel suvel käisin kontrollis, siis oli surve korralik ja lekkeid ei olnud (lisati minimaalselt gaasi). Vb siis nüüd on tõesti tühjaks läinud, ja seetõttu hoopis ei tööta (kui massijuhe uus).

Autor:  Hagar [ Laupäev 30 Juul, 2016 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Täitmisel on hea kui on lisatud gaasile ka õli, suure lekke korral on võimalik seda silmaga näha. Väiksemaid saab tuvastada spets lambiga. Korralikes töökodades on see kindlasti olemas ja kõigepealt laseks terve süsteemi sellega üle vaadata. Kui lekkeid ei ole ja gaasi normikohaselt siis otsiks viga edasi. Suvisev heli tähendab tavapäraselt, et gaasi on vähe.

Autor:  BadJ77 [ Esmaspäev 29 Mai, 2017 18:59 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Jätkuvalt sama häda küüsis, lasin täita täna süsteemi (2 aastaga oli pea tühjaks läinud), aga külma ikka ei tule.
Teises töökojas vaadati, et andurid korras, kliimapump rakendub ja torud lähevad külmaks, aga külma ei puhu. Salongifilter on vahetatud, ja võtsin prooviks üldse vahelt ära, ei midagi. Vahepeal susiseb ka nii ees kui taga samamoodi, aga kuna kohe peale täitmist ilmselt tohutu leke polnud, siis ilmselt viga kuskil elektroonikas vms..
Kuna enda mõistus on otsas, siis ilmselt tuleb ikka pöörduda kliimasüsteeme remontivate asutuste poole :)

Autor:  BadJ77 [ Laupäev 17 Juun, 2017 10:38 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Huvitaval kombel hakkas külma iseenesest nüüd tulema, aga viskas mootoritule põlema ja annab veateateks: P0647 - A/C Clutch Relay Control Circuit High (ehk siduri ajareleega midagi seotud).
Guugeldades eriti mõistlikku seletust ei leidnudki asjale, ehk keegi kokku puutunud, millest selline viga?

Autor:  koff [ Laupäev 17 Juun, 2017 11:58 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

P0647 - A/C Clutch Relay Control Circuit High
See on kliima kompressori ja rihmaratta vahelise siduri relee, rihmaratas jookseb muidu tühjalt a kui kliima (külm) sisse lülitada siis see relee laseb sinna sidurile voolu peale ja siis tõmbab sidur kompressori järgi.

High viitab plussi (+) ahela poole, alusta relee kontrollimisest

Ülal kirjeldatud probleemile see P0647 nagu lahendust ei paku kuna varem on ju väidetud et kompressori võttis taha...
Sa muidu nende aastate jooksul cooldowni ja kalibreerimis testi oled teinud? Need siis eri testid...

Autor:  BadJ77 [ Laupäev 17 Juun, 2017 14:30 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Kalibreerimistesti u nädal tagasi huvi pärast tegin - võimalik et peale seda hakkas ka külma tulema lõpuks. Selle veateate lõi eile alles ette.

Kui cool down testi linki käepärast on, võiks ka ära proovida?

Autor:  koff [ Laupäev 17 Juun, 2017 14:54 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

BadJ77 kirjutas:
Kalibreerimistesti u nädal tagasi huvi pärast tegin - võimalik et peale seda hakkas ka külma tulema lõpuks.

Vägagi võimalik. Tegid sa midagi tollal, siis enne külma kadumist ? Vahetasid mõne mooduli vms ? Kui jah siis ta ei osanud ju neid klappe näppida enne kui õpetasid (kalibreerisid).
Kalibreerimisel käiaksegi klappide äärmised asendid läbi ja jäetakse need mällu et hiljem kliima oskaks neid näppida. Aaa - oli sul üldse autokliima ?

Tsiteeri:
Kui cool down testi linki käepärast on, võiks ka ära proovida?

AUTOMATIC TEMPERATURE CONTROL
The ambient air temperature in the room where
the vehicle will be tested must be a minimum of 21°
C (70°F) for this test. The test is activated by
depressing the A/C and PWR buttons simultaneously
and holding them depressed for no less than four seconds.
The snowflake icon and the DELAY text in the
ATC display will blink on and off alternately until
the test is complete. If the snowflake icon and the
DELAY text stop blinking before two minutes, then
the cool down test has been completed successfully. If
the two minutes expire without the evaporator temperature
reaching 20° F less than the evaporator initial
temperature, then the cool down test has been
failed and further A/C system diagnosis is required.
If the test is failed, the snowflake icon and the
DELAY text will continue to blink across ignition
cycles until the vehicle has been driven for greater
than (8 miles).

ps. kui sul manuaalne kliima siis käib teistmoodi...anna teada...

Autor:  BadJ77 [ Laupäev 17 Juun, 2017 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Ma enne testi ei vahetanud midagi, kui ainult kontrollis käis ja paar nädalat tagasi ainult täitsin süsteemi - siis kohe külma ei puhkunud, samas õues oli jahedam ilm ka, ehk ise ei saanud aru. Peale testi hakkas külma puhkuma (ilm ka nüüd soojem-päiksepaistelisem) ja veateate lõi ette.
Ning eile veel avastasin, et kõrvalistuja matialuse lõi ka vett täis (nagu ikka see kondents kipub sisse voolama, kui see väljavooluvoolik mootoriruumis umbes).

Muidu on kolmetsooniline kliimaautomaatik.

Autor:  koff [ Laupäev 17 Juun, 2017 15:33 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Tsiteeri:
Ma enne testi ei vahetanud midagi

Ei ei, ma mõtlesin enne kui külm ära kadus mis oli vist aastaid tagasi....

Autor:  BadJ77 [ Laupäev 17 Juun, 2017 15:39 ]
Teema pealkiri:  Re: K: ei puhu külma õhku

Paar aastat tagasi käisin täitekontrollis, siis oli süsteem täis, aga külma ei tulnud enne ega peale seda (suve alguses käisin esimeste palavate ilmadega).
Ise kahtlustaks mingit seost veel selle kliimaresistori vahetamisega, mis kindalaeka taga asub. Panin lammutusest ostetud resistori autos oleva katkise (vent ei lõpetanud tööd) asemele, siis kõik toimis, aga kuna oli kevad, siis külma õhku ei katsetanud.

Hetkel igaljuhul külma puhub, tuleb hakata veateate põhjust otsima :)

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/