BadJ77 kirjutas:
Kalibreerimistesti u nädal tagasi huvi pärast tegin - võimalik et peale seda hakkas ka külma tulema lõpuks.
Vägagi võimalik. Tegid sa midagi tollal, siis enne külma kadumist ? Vahetasid mõne mooduli vms ? Kui jah siis ta ei osanud ju neid klappe näppida enne kui õpetasid (kalibreerisid).
Kalibreerimisel käiaksegi klappide äärmised asendid läbi ja jäetakse need mällu et hiljem kliima oskaks neid näppida. Aaa - oli sul üldse autokliima ?
Tsiteeri:
Kui cool down testi linki käepärast on, võiks ka ära proovida?
AUTOMATIC TEMPERATURE CONTROL
The ambient air temperature in the room where
the vehicle will be tested must be a minimum of 21°
C (70°F) for this test. The test is activated by
depressing the A/C and PWR buttons simultaneously
and holding them depressed for no less than four seconds.
The snowflake icon and the DELAY text in the
ATC display will blink on and off alternately until
the test is complete. If the snowflake icon and the
DELAY text stop blinking before two minutes, then
the cool down test has been completed successfully. If
the two minutes expire without the evaporator temperature
reaching 20° F less than the evaporator initial
temperature, then the cool down test has been
failed and further A/C system diagnosis is required.
If the test is failed, the snowflake icon and the
DELAY text will continue to blink across ignition
cycles until the vehicle has been driven for greater
than (8 miles).
ps. kui sul manuaalne kliima siis käib teistmoodi...anna teada...