Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: ei puhu külma õhku
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Juun, 2015 19:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Lasin kontrollida, süsteemis on surve sees, gaasi lisati, aga puudu ka palju ei olnud, kompressor töötab - aga autosse külma ei puhu, arvati ju mingi klapp kinni kuskil.. Kas peale selle suure kobaka, mis ventilaatori ümber on ja peaks sulgema/avama siseõhu ringluse, on veel midagi kuskil?
3-tsooniline kliimasüsteem.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Juul, 2015 0:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Kas poolvigane kliima resistorblokk võib olla põhjuseks, et külma ei tule, või reguleerib see jublakas ainult salongiventilaatori kiirust?

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Juul, 2015 20:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 02 Nov, 2014 23:16
Postitusi: 41
Minul hetkel sama häda- teist kordsel parandusel leiti et radikas laseb läbi- tehti korda ja täideti - ikka mitte midagi - väidetavalt ei tööta radikate ventilaatorid- ei pidanud jahutama kliima radikat- sellest olenevalt ei puhu ka külma ( lausa keelati konti. sisse lülitada- pidavat ülesurve tekitama ja süsteem võib läbi laskma hakata ). Hetkel masin töökojas ootamas järjekorda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juul, 2016 23:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Jätkan teemat, ei ole rohkem töökodades käinud, kuna seal visatakse pilk peale ja soovitatakse kogu süsteem välja vahetada või uus auto osta (enamvähem nii).
Kui kliima on taga (helbekese märk põleb), siis tagumine kliimaseade sahiseb (nii välja lülitatuna, kui sisselülitatuna), kui helbekese nupust kont tagant välja lülitada, sahin/susin kaob. Vahepeal käib mingi särinamoodi heli ka kuskil kindalaeka kandis sõidu aeg (ei ole jõudnud ronida uurima).
Avastasin ka läbimädanenud ja katkenud massijuhtme kere ja veepumba kohal, mootori töös midagi ei täheldanud, kõik muu toimib hästi - kas see võib mõjutada kliimakompressori vms tööd? Panin uue massijuhtme, aga midagi ei muutunud, ehk ka oleks pidanud paremini kontakte puhastama.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Juul, 2016 10:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Kui ta süsteem teeb susisevat heli siis on gaasi vähe. Kolmetsoonilisel kliimal ussitavad tavapäraselt läbi torud auto all. Kõige hullem koht on parempoolse tagaratta taga, kust lähevad jahutustorud läbi põhja radikasse. Seal on see lahendatud torude ühendus nurgaga. Sinna lendab tagaratta alt kõik mis teel leidub ja sealt tasuks kõigepealt leket otsida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 29 Juul, 2016 21:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Eelmisel suvel käisin kontrollis, siis oli surve korralik ja lekkeid ei olnud (lisati minimaalselt gaasi). Vb siis nüüd on tõesti tühjaks läinud, ja seetõttu hoopis ei tööta (kui massijuhe uus).

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Juul, 2016 11:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 13 Apr, 2008 18:25
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Täitmisel on hea kui on lisatud gaasile ka õli, suure lekke korral on võimalik seda silmaga näha. Väiksemaid saab tuvastada spets lambiga. Korralikes töökodades on see kindlasti olemas ja kõigepealt laseks terve süsteemi sellega üle vaadata. Kui lekkeid ei ole ja gaasi normikohaselt siis otsiks viga edasi. Suvisev heli tähendab tavapäraselt, et gaasi on vähe.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mai, 2017 18:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Jätkuvalt sama häda küüsis, lasin täita täna süsteemi (2 aastaga oli pea tühjaks läinud), aga külma ikka ei tule.
Teises töökojas vaadati, et andurid korras, kliimapump rakendub ja torud lähevad külmaks, aga külma ei puhu. Salongifilter on vahetatud, ja võtsin prooviks üldse vahelt ära, ei midagi. Vahepeal susiseb ka nii ees kui taga samamoodi, aga kuna kohe peale täitmist ilmselt tohutu leke polnud, siis ilmselt viga kuskil elektroonikas vms..
Kuna enda mõistus on otsas, siis ilmselt tuleb ikka pöörduda kliimasüsteeme remontivate asutuste poole :)

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 10:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Huvitaval kombel hakkas külma iseenesest nüüd tulema, aga viskas mootoritule põlema ja annab veateateks: P0647 - A/C Clutch Relay Control Circuit High (ehk siduri ajareleega midagi seotud).
Guugeldades eriti mõistlikku seletust ei leidnudki asjale, ehk keegi kokku puutunud, millest selline viga?

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 11:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
P0647 - A/C Clutch Relay Control Circuit High
See on kliima kompressori ja rihmaratta vahelise siduri relee, rihmaratas jookseb muidu tühjalt a kui kliima (külm) sisse lülitada siis see relee laseb sinna sidurile voolu peale ja siis tõmbab sidur kompressori järgi.

High viitab plussi (+) ahela poole, alusta relee kontrollimisest

Ülal kirjeldatud probleemile see P0647 nagu lahendust ei paku kuna varem on ju väidetud et kompressori võttis taha...
Sa muidu nende aastate jooksul cooldowni ja kalibreerimis testi oled teinud? Need siis eri testid...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 14:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Kalibreerimistesti u nädal tagasi huvi pärast tegin - võimalik et peale seda hakkas ka külma tulema lõpuks. Selle veateate lõi eile alles ette.

Kui cool down testi linki käepärast on, võiks ka ära proovida?

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 14:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
BadJ77 kirjutas:
Kalibreerimistesti u nädal tagasi huvi pärast tegin - võimalik et peale seda hakkas ka külma tulema lõpuks.

Vägagi võimalik. Tegid sa midagi tollal, siis enne külma kadumist ? Vahetasid mõne mooduli vms ? Kui jah siis ta ei osanud ju neid klappe näppida enne kui õpetasid (kalibreerisid).
Kalibreerimisel käiaksegi klappide äärmised asendid läbi ja jäetakse need mällu et hiljem kliima oskaks neid näppida. Aaa - oli sul üldse autokliima ?

Tsiteeri:
Kui cool down testi linki käepärast on, võiks ka ära proovida?

AUTOMATIC TEMPERATURE CONTROL
The ambient air temperature in the room where
the vehicle will be tested must be a minimum of 21°
C (70°F) for this test. The test is activated by
depressing the A/C and PWR buttons simultaneously
and holding them depressed for no less than four seconds.
The snowflake icon and the DELAY text in the
ATC display will blink on and off alternately until
the test is complete. If the snowflake icon and the
DELAY text stop blinking before two minutes, then
the cool down test has been completed successfully. If
the two minutes expire without the evaporator temperature
reaching 20° F less than the evaporator initial
temperature, then the cool down test has been
failed and further A/C system diagnosis is required.
If the test is failed, the snowflake icon and the
DELAY text will continue to blink across ignition
cycles until the vehicle has been driven for greater
than (8 miles).

ps. kui sul manuaalne kliima siis käib teistmoodi...anna teada...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 15:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Ma enne testi ei vahetanud midagi, kui ainult kontrollis käis ja paar nädalat tagasi ainult täitsin süsteemi - siis kohe külma ei puhkunud, samas õues oli jahedam ilm ka, ehk ise ei saanud aru. Peale testi hakkas külma puhkuma (ilm ka nüüd soojem-päiksepaistelisem) ja veateate lõi ette.
Ning eile veel avastasin, et kõrvalistuja matialuse lõi ka vett täis (nagu ikka see kondents kipub sisse voolama, kui see väljavooluvoolik mootoriruumis umbes).

Muidu on kolmetsooniline kliimaautomaatik.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 15:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
Ma enne testi ei vahetanud midagi

Ei ei, ma mõtlesin enne kui külm ära kadus mis oli vist aastaid tagasi....

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2017 15:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Paar aastat tagasi käisin täitekontrollis, siis oli süsteem täis, aga külma ei tulnud enne ega peale seda (suve alguses käisin esimeste palavate ilmadega).
Ise kahtlustaks mingit seost veel selle kliimaresistori vahetamisega, mis kindalaeka taga asub. Panin lammutusest ostetud resistori autos oleva katkise (vent ei lõpetanud tööd) asemele, siis kõik toimis, aga kuna oli kevad, siis külma õhku ei katsetanud.

Hetkel igaljuhul külma puhub, tuleb hakata veateate põhjust otsima :)

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia