Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 6:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Okt, 2014 19:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 26 Dets, 2007 11:52
Postitusi: 130
Asukoht: RAPLAMAA
Paluks abi tarkkadelt.Mis on suurimad miinused gv diisel mootorittel(2002-2006a).Ja kumba mootorit soovitaksite?ETTE TÄNADES.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Okt, 2014 21:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 870
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
diisel ise on miinus (minu arvates)

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Neljapäev 16 Okt, 2014 21:29 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Eks sel teemal on siis foorumis piisavalt jahutud.
Küsimus nr.1: milleks sul diislit vaja on? Kas saad kuskilt tasuta kütust?
Diiselmootor vojaka peal pole mingi imerohi, jutud a'la keskmine kulu 6-7 jne unusta kohe ära. Kõrid on mõlemad diislid, auto on suur ja raske. 2.5 on alati manuaal ja 2.8 alati automaat. Suurim erinevus neil konedel ongi töömaht. Muus osas on nad oma olemuselt samad. Hooldus on kallis (vaata näiteks hammasrihma vahetus koos kõige juurdekuuluvaga), lisaks kõik muud asjad ümber mootori on kallid võrreldes bensukaga. Termostaat, kõrgsurve pump, pihustid, turbo jne.
Ühesõnaga, kui sul ei ole kuskilt tasuta diislit saada või ülisuurt aastast läbisõitu, siis mata diisli mõte maha.
Väikesema aastase läbisõidu puhul võta v6 bensukas. Saad alati parema varustuse, kui diislitel üldse pakkuda oli, lisaks veel suht pommikindel praktiliselt vibratsioonivaba mootor.
Ise valisin v6 bensuka ja lasin paigaldada gaasiseadme. Sain maksimumvarustusega auto ja lisaks veel neliveo ka. Talv on muretu ja kapoti alla on asja ainult õlivahetuseks ja klaasipesuvee lisamiseks. Ükskord jäi ööseks üks salongituli ka põlema, siis oli vaja kapott üles tõsta ja teise auto pealt voolu anda :)

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 6:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Parim kirjajupike mis ma siit leidnud olen, on seesama rivo kirjajupp, tänud, pole küll bensukat voyageri omanud, aga tundub küll tõene. Tuttavate kogemuste järgi, järgmine mul ka ilmselt ikka bensiin... :krt:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 21:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
baxxter kirjutas:
Parim kirjajupike mis ma siit leidnud olen, on seesama rivo kirjajupp, tänud, pole küll bensukat voyageri omanud, aga tundub küll tõene. Tuttavate kogemuste järgi, järgmine mul ka ilmselt ikka bensiin... :krt:


ja veel kui siin foorumit lahtiste silmadega vaadata siis - rohkem probleeme ja küsimusi ikka diislitel,
diislite läbisõit pole reaalne bensuka odomeetrit keritakse vähem
võrrelda ühe ja sama aasta bens ja diisel siis diisel on vähem sõitnud kui bensukas - ühesõnaga diislit hoitakse garaasis ja bensukaga kaarutatakse ringi :D

2,5 manuaal diisel jah võtab kusagi 7L 100 le trassil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 23:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
No Ma loodan, et mul läbisõit enamvähem ok, mingi ajani hooldusraamat olemas ja peale seda muidugi jupike tühja aega, samas ei olnud auto ka üles mukitud enne müüki, ühesõnaga polnud müügiks tehtud.
Aga jah, ilmselt olen ikka oma esimese isikliku diisel masinaga pisut orki lennanud, ei oskand enne ostmist otsida teemasid ju jubeda nu..i kohta, mida tuleb üle elada, et hammasrihma ja veepumpagi vahetada. Mingid krdi elektroonika plokid ka ei ole väga inimlik, krt, kaitsmekarp on ju lollikindel, miks vaja mingeid jamasid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Reede 17 Okt, 2014 23:32 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
ja bensukas läheb iga ilmaga käima kui aku on hea :D olgu või miinus 50 :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Laupäev 08 Nov, 2014 19:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 20 Mär, 2010 15:04
Postitusi: 42
Julgen samuti soovitada 3,3l bensukat. Läbisõit minu 2002 aasta masinal juba üle 330kkm aga moto töötab nagu kellavärk, täissünt õli tuleb 12kkm välba jooksul max 1l juurde valada. Lasin Gaznetis maagaasiseadme panna ca 80kkm tagasi. Minek nõksa laisem, aga kütusekulu rahasse ja 1,3 eur/l bensiiniliitrisse ümber konvertides tuleb linnas 4,2 l/100km ja maanteel 3,8 l/100km... Maksis see seade 2011 aastal küll 2500 euri, aga 11 kuuga ja 20kkm läbimisel oli hind tagasi teenitud.
Masinal vanust ja läbisõitu on, aga no ei raatsi maha müüa - müügihind olematu ja samaväärse kütsikuluga nii suurt masinat hetkel pakkumisel polegi. Lähim variant oleks CNG VW Passat või Skoda Octavia, mis aga uuena ja norm varustusega 25+ keuri maksab...

P.S. 3,6l uue põlvkonna bensukale ei saa CNG-d paigaldada, kuna seal väidetavalt liiga keeruline saada kõiki süsteeme korralikult koos töötama. Vanakooli 3,3 ja 3,8 parimad variandid cng-le ümberehituseks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Nov, 2014 13:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Aug, 2014 14:44
Postitusi: 313
Oberst kirjutas:
2,5 manuaal diisel jah võtab kusagi 7L 100 le trassil


Just läbisin eile-täna u 300 km trassi ja keskmine tuli linna tagasi jõudes 6,1. Puhas trass oli 5,7-5,9. Mul siis 2,8 crd


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Nov, 2014 23:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
bensukaga neid numbreid ei saa.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 2,5 vs 2,8
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2014 11:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
GrandBlack kirjutas:
Oberst kirjutas:
2,5 manuaal diisel jah võtab kusagi 7L 100 le trassil


Just läbisin eile-täna u 300 km trassi ja keskmine tuli linna tagasi jõudes 6,1. Puhas trass oli 5,7-5,9. Mul siis 2,8 crd


Bensukas 3,8L - 11L keskmine rakvere -tallinn, linnasõit, tallinn -rakvere see teeba ca 5 eurikut ja natuke peale 100 km


Ei lasku tulistesse vaidlustesse usulistel teemadel diisel vs bens.

NB! Järgneva lausega ei ole mõeldud kedagi foorumlastest kui keegi tunneb ennast puudutatuna siis see tema mure :D

kui loetakse pingeliselt seda kui palju paagiga sõita sai ( tehakse statistikat ) vahel isegi 100 grammise täpsusega - siis olen soovitanud osta jalgratas :D :D

Tööautoga pean ma kahjuks pean vaatama ja arvutama , kuna kütuse näidik ei tööta ja tankimist vaatan odomeetri järgi :D :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 114 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia