Eks sel teemal on siis foorumis piisavalt jahutud.
Küsimus nr.1: milleks sul diislit vaja on? Kas saad kuskilt tasuta kütust?
Diiselmootor vojaka peal pole mingi imerohi, jutud a'la keskmine kulu 6-7 jne unusta kohe ära. Kõrid on mõlemad diislid, auto on suur ja raske. 2.5 on alati manuaal ja 2.8 alati automaat. Suurim erinevus neil konedel ongi töömaht. Muus osas on nad oma olemuselt samad. Hooldus on kallis (vaata näiteks hammasrihma vahetus koos kõige juurdekuuluvaga), lisaks kõik muud asjad ümber mootori on kallid võrreldes bensukaga. Termostaat, kõrgsurve pump, pihustid, turbo jne.
Ühesõnaga, kui sul ei ole kuskilt tasuta diislit saada või ülisuurt aastast läbisõitu, siis mata diisli mõte maha.
Väikesema aastase läbisõidu puhul võta v6 bensukas. Saad alati parema varustuse, kui diislitel üldse pakkuda oli, lisaks veel suht pommikindel praktiliselt vibratsioonivaba mootor.
Ise valisin v6 bensuka ja lasin paigaldada gaasiseadme. Sain maksimumvarustusega auto ja lisaks veel neliveo ka. Talv on muretu ja kapoti alla on asja ainult õlivahetuseks ja klaasipesuvee lisamiseks. Ükskord jäi ööseks üks salongituli ka põlema, siis oli vaja kapott üles tõsta ja teise auto pealt voolu anda