Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 23:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Okt, 2014 0:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Okt, 2014 23:35
Postitusi: 8
Küsimus siis õli teemaline.

Milline on 2004 aasta Cr Voyager, 3,3 mootor, automaatkasti õli ja filtri vahetusvälp - km???

Puuduvad selles osas andmed eelmise omaniku tegude kohta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Okt, 2014 15:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 24 Aug, 2014 12:34
Postitusi: 30
Asukoht: Rakvere
Mobiil: 5103295
Minule on targad õpetanud,et kui automaatkasti õli on ilus,puhas ja käigud vahetuvad laitmatult,siis ära jumalaeest torgi.Õlivahetusel teatavasti pestakse kasti ja pidi olema juhused kus pesu käigus ummistuvad seal mingid kanalid,mis võib põhjustada kasti rikkeid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Okt, 2014 18:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
Orienteeruvalt iga 40 000-50 000 tagant.ja miks peaks pesema.pesed siis kui tead .et kastiga on probleeme.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Okt, 2014 18:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kasti tõesti ei pesta, üldjuhul 2 varianti:


1) Kui autol on korrapäraselt vahetatud siis vahetatakse see kogus, mis pannist välja voolab.
2) Kui pole korralikult vahetatud, siis soovitatakse teha täis vahetus ehk siis spetsiaalne masin pumpab uut sisse ja vana välja, mille peale, siis vahetub terve süsteemi õli ära, ka turbiinis.

*) Vahest on isegi parem jätta õli vahetamata, kui seda pole kunagi tehtud või on väga väga ammu tehtud. Nimelt vanad tihendid võivad uue õliga lekkima hakata ning rõhud ei ole õiged.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Jaan, 2017 20:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
I ja II käiguvahetusel tuntav jõnks sees, edasised käigud normaalselt, õli puhas- muidugi ei tea mis õli sees, rootsist tulnud auto.Kas on mõtet vahetada kastis õli? Mis seda jõnksu veel võib põhjustada?
Näha alt vaadates, et filtrit pole ammu vahetatud. ATF+4 õli , kas on vahet, mis firma oma sisse panna, Mopar, Gulf, Pennzoil?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Jaan, 2017 19:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Üldiselt ikka vahetatakse automaatkastil õli. Räägivad 60 000 kuni 75 000.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 30 Jaan, 2017 21:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Silberist vastus; 100000 km järel ?.. on vaja koos õliga vahetada ka filter.
Kuna eelmisel omanikul filter vahetamatta, siis läheb vahetuseks koos õliga loomulikult.
Sobima pidi ka Pennzoili ATF+4 õli .
Vahetatud, sisse Mopar +4 ATF + filter. Soovitati 30/35K järele vahetada õli koos filtriga.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia