Ostsin kasutatud masina (ma isegi ei taha hetkel detailidesse laskuda, kuid kinnitan, et tegemist on ameeriklasega) Algas kõik sellega, et autol hakkas põlema mootori veateate tuli ning kütusekulu mõõtes sain tulemuseks 19l/100km peale... Viisin auto Top Parts teenindusse. Seal leiti, et tuleb vahetada AGR andur. Vahetasid, võtsid raha. Sõidan 200m - tuli jälle põleb. Tagasi Top Parts esindusse. Väideti, et olid mingid juhtmete voltide erinevused bla bla bla ning nokitseti veel. Taheti veel raha ka küsida, saatsin nad perse. Täiesti arusaamatu kamp. Tööd nagu tehakse, aga tulemusi pole ju. Natukese aja pärast (ca kuu aega) hakkas tuli uuesti põlema. Kuna Top Parts oli endast jätnud veits imeliku mulje, viisin auto Ameerika Auto esindusse Tallinnas (Sõpruse pst.) Selgus, et "Top Parts oli kasutanud väga viletsa kvaliteediga B-varuosi ning see on väga väga paha" bla bla, "me paneme teile originaali". Pandi originaal. Raha võeti ja korralikult. Järgmine päev tuli jälle põleb. Tagasi teenindusse. Siis tuli selline jutt, et auto "aju" on surnud ning see ei kontrolli enam mitte midagi - kütuse segu on nagu jumal juhatab. Järgnes jutt teemal "see võis olla põhjustatud Top Partsi poolt paigaldatud viletsatest varuosadest" No esiteks ma seda ei usu, sest ilmselgelt oli see probleem varjatud kujul autol juba ostes. Samas tekib ka teine küsimus - kuidas õnnestus Top Partsil veateate tuluke natukeseks ajaks ära kaotada? Lihtsalt peteti süsteemi kuidagi? Sest kütusekulu oli ikka sama. Uus jupp koos tööga maksab pea 25% auto ostuhinnast. Tekib küsimus, et mida kuradit need autoteenindused teevad tasulist tühja tööd ilma tulemusteta nii kaua, enne kui neile jõuab kohale probleemi tegelik olemus? Nüüd on makstud tühja "remondi" eest kaks korda ning tulemus on null. Pidi olema uskumatult haruldane juhtum. Tunnen huvi, kas kellelgi on kogemusi auto "aju surmaga" ning millised on väljavaated 2001-2006 autole seda aju kasutatud peast saada?
|