Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 9:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juun, 2014 10:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 21:37
Postitusi: 11
Tere.sai siis eile ka omale kasjutaja tehtud .mure siis selline ,et kui temeratuur tõuseb mootoris nii kõrgeks ,et termostaat tööle hakkab läheb õlituli põlema aga kui on kriips alla selle siis kòik norm.ja see toimib aind tühikäigul.auto siis grand voyager 2001 2,5 104kw crd.olen siin lugend aga põhi asi mis on on filyri viga aga kuna filter on ostetud soomest toppartsist ja nii nagu müüa väitis just see sobib sellele autole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juun, 2014 10:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 28 Dets, 2006 4:55
Postitusi: 62
Asukoht: Pirkkanmaa, Soome
Filter ju sobib aga filtri vea all peetakse silmas nagu tehasedefekti.
Vaheta filter välja ja saad selguse kas on selle viga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juun, 2014 10:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 21:37
Postitusi: 11
Seda olen juba proovind ,aga oska nõu anda kus asub õlisurve andur prooviks seda veel vahetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juun, 2014 11:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 22:49
Postitusi: 111
Asukoht: Tartu; Sarpsborg
Ma ei ole konkreetselt VM-Motori koha pealt veel nii tark aga otsiksin õlirõhuandurit sealtsamast, õlifiltri lähedusest, kus see enamikel mootoritel siiski ka asub. Aga enne kui andurit uue vastu vahetama hakkad, keeraksin mina Sinu asemel õlirõhuanduri keermesse mehaanilise manomeetri, et veenduda, kas rõhk ka tegelikult mootori temperatuurist nii tugevalt sõltub. Et Sul ilmnes viga tühikäigul, on seda lihtsam ka katsetada. Igaks juhuks oleks mõistlik katsetuseks aretada sinna vahele kolmik, kus ühe haru otsas on manomeeter, teises aga andur oma tavapärases ahelas. Ma ei ole väga kindel, et mootori juhtaju õlirõhu andmetest järeldusi ei tee.

Kui mehaanilise manomeetriga mõõtes viga kordub, võib oletada, et 13aastaga läbitud kilomeetrid on teinud kõikvõimalike liuglaagritega(väntvõll, nukkvõllid) oma töö.

_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW

Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus! :)


Viimati muutis Icetrucker, Pühapäev 01 Juun, 2014 12:06, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Juun, 2014 12:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 31 Mai, 2014 21:37
Postitusi: 11
Tänud.lähen uurin asja


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia