Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

ripnev toru
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=13304
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  shakti [ Esmaspäev 26 Mai, 2014 23:32 ]
Teema pealkiri:  ripnev toru

Mul ei ole eriti võimalust auto põhja all käia, aga aegajalt saan sinna ikka piiluda. Mõned päevad tagasi jäi silma üks lahtiselt ripnev toru - ega keegi ei oska öelda mis toru see on? Asub umbes vasaku esiratta lähedal, pildid siin:
https://plus.google.com/photos/10600330 ... 8907010561

Pildid 3-5, vaade on auto nina poole. Ta hargneb mingi suurema toru küljest. Sellega minu autoalased teadmised suuresti ka piirduvad ;D Mõlemad on sõidusuuna suhtes risti. Varem kui olen põhja alla saanud siis ei ole silma jäänud, mingit tuld ka armatuuril ei põle, ja auto käitub justnagu normaalselt. Tagaklaasi pesu küll ei tööta, aga see pole kunagi töödandki.

Teine küsimus (pilt 1 ja 2) - mul on tunne et sumpa esimene ots on kuidagi lahti tulnud, logiseb ja on üldse natuke allapoole vajunud. Kas see kinnitus siin peab olema võimalikult jäik, jah? Auto eriti hullu häält ei tee, aga võiks muidugi vaiksem olla iseenesest.

Ja kolmas küss - liiklen praegu olude sunnil nii, et ees on suvekummid ja taga lamellid, kas see võib seletada seda, et ABS-i tuluke hakkas jälle põlema?

Autor:  Icetrucker [ Teisipäev 27 Mai, 2014 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: ripnev toru

1)Ripnev toru on roolivõimendi drenaazh, mille ülesanne on näidata, kas roolivõimendi vajab remonti või ei. See tähendab, et kui ripneva toru alla tekib õliloik, vajab roolivõimendi remonti. Suur toru ongi roolivõim.

2)Nagu ma aru saan, on tegemist summuti ja väljalaskekollektori/turbo ühendusega. See ühendus ei tohigi olla jäik, sest vastasel juhul lõhub mootori vibratsioon kas kollektori, turbo või selle jätkuks oleva toru lihtsalt ära!
Kui see on aga kuidagimoodi kuhugi vajunud... sel juhul tuleks selgemaks teha, mis täpselt. Selleks loksuta summutit ja jälgi, mis liigub kaasa, mis mitte või missuguse koha pealt loksutamine enam edasi ei kandu.

3)ABS-i tuli võib rehvidest sõltuvalt süttida üksnes juhul kui rehvi mõõt, konkreetsemalt kõrgus on mis tahes rattal erinev. Kontrolli, kas esi- ja tagatelje rehvidel on sama mõõt. Mõõdud leiad rehvi küljelt LLL/kk dd (L-laius/k-kõrgus d-diameeter).

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/