Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 22:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Veebr, 2014 13:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 29 Apr, 2013 12:28
Postitusi: 27
Tere!

Üle pika aja olen siia kirjutamas. Tekkis selline probleem, et kui puldist vajutada tagaluugi avamist teeb ta selle esimese plöksu ära ja uks tuleb natukene väljapoole. See jäärel aga tuleb helisignaal ( selline piiks piik piiks) ja uks ülesse ei tõuse. Proovisin ka nii, et kui lukk maha tuleb ja uks natukene välja liigub annan ise uksele ülesse poole hoogu juurde. Ikkagi peale seda helisignaali uks ei avane. Samuti on ka nii, et kui uks on üleval asendis siis nupust ta kinni ei lähe.

On keegi sellist asja kogenud?? Kas on ukse tõstmismootor nahkas???


Kasutan samuti juhust kohe küsida, et lisatulede panekuks ette peab tuled eest ära vötma, et juhtmed ühendada???

Tänud neile, kes leiavad aega vastata. :pai:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Veebr, 2014 10:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Minul luuk avaneb nagu ise tahab, mõnikord tõstab luuki ja mõnikord mitte. Kui asendi andurid on pekkis/kulunud/halva ühendusega, siis võib seda juhtuda. Tõstmist võivad takistada mitmed asjad: kleepuvad tihendid, väsinud luugi amordid. Samas kinni ta mul reeglina tõmbab. PS. Suurte külmadega tagaluugi tõstuk ei peagi toimima.
Võid hoida aku juhet maas, äkki kalibreerib süsteem ennast selle peale ringi.

Lisatulede ühendamisel võta heaga elektriskeem ligi või mine üldse kuskile kus seda on varem tehtud, sest sellist lahendust kus iga pirni iga niidi jaoks on eraldi juhe, selles masinas pole. Kui ma õigesti olen aru saanud siis lahendus on umbes selline, et esilaternasse jooksevad juhtmed vool, null ja data ning esitule sees on väike loogikaplokk mis data juhtmest tuleva info kaudu otsustab, milline niit parasjagu põlema tuleb süüdata. Kui sa sinna taha lisakoormust paned, siis see ei pruugi olla hea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Veebr, 2014 18:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
eero kirjutas:
Kui ma õigesti olen aru saanud siis lahendus on umbes selline, et esilaternasse jooksevad juhtmed vool, null ja data ning esitule sees on väike loogikaplokk mis data juhtmest tuleva info kaudu otsustab, milline niit parasjagu põlema tuleb süüdata. Kui sa sinna taha lisakoormust paned, siis see ei pruugi olla hea.


:D :D :D

Pilt

iga niidi jaoks tuleb ikka eraldi juhe, aga tõesti FCM-le ei pruugi see hästi mõjuda kui, ühel väljundil on tarbimist rohkem kui peaks. Pole seal tules mingit loogikat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Veebr, 2014 11:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ma pole detailselt seda tule skeemi vaadanud, aga mingi mikroskeem mul seal tule korpuse sees paistab olevat. Aga kui see nii lihtne on, siis tuleb ühe täistule karva pealt võtta sisend releele ja lisakoormuse mure langeb ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Veebr, 2014 1:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
kuni 2007 a Voyageril pole CAN bussi olemas.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 177 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia