Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Dets, 2013 10:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Tere!
Juba viimased 3-4 kuud ei taha auto liikuda nii nagu peaks. Linnakiirusel nagu kuidagi liigub, aga maanteel kiirendades tuleb gaasipedaaliga väga õrnalt käituda, et üldse kiirust koguks, niikui pisut rohkem vajutada, viskab mootoripöörded põhja, aga auto edasi ei liigu. Kui gaasipedaali tagasi ei lase, ei vaheta käiku ka tagasi. Püsikiirusehoidjaga sõitmine on äärmiselt ebameeldiv, iga väiksemagi tõusu peal viskab pöörded põhja, masin kiunub käes, aga auto edasi ei astu.
Käisin ka ühe spetsialisti juures, kes mootorile korraliku diagnosti tegi, kõik olulise üle vaatas ja ütles, et mootor tiksub täpselt nagu peab. Käis ka proovisõidul ja soovitas käigukasti diagnostikasse minna.
Tundub, et probleem on progresseeruv ja asi läheb järk järgult hullemaks. Viimasel ajal on pärast sõitu ka kerget kärsahaisu tunda. Ei ole automaatkastidega just sina peal, aga kas seal on ka mingisugune nö sidur, mis omadega peetis võib olla?
Iseenesest on masinaga võimalik sõita kui just kiirendada ei taha, küll aga on see sõit äärmiselt piinav ja tahaks auto korda saada. Ehk oskab keegi targematest mingeid soovitusi jagada?
Käigukaste remontivatesse firmadesse olen helistanud, ütlevad, et tuleks diagnost teha ja kast laiali võtta, aga tõenäoliselt on ootamas kapremont. Tõenäosus on muidugi tore asi, aga kas ka siin on kõik nõus, et tegemist peab just käigukasti probleemiga olema?
Tänan ette.
Plinger


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Dets, 2013 11:47 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Solenoid pack peetis vist, kindlasti mine kastiga diagnosti seal öeldakse täpsemalt!!
Võib ka andur mõni olla, või kasti aju streikida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Dets, 2013 11:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Diagnostikasse lähen niipea kui võimalik. Igaks juhuks küsingi erinevaid arvamusi, et natukenegi targemaks saada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Jaan, 2014 20:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
üks asi on kindlamast kindlam,mida kauem sa nii söidad seda kallimaks kasti remont läheb.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Jaan, 2014 20:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Täna selgus, et pigem õnneks kui kahjuks on käigukast korras. Diagnostika vigu ei näidanud ja proovisõitu tehes selgus, et tõenäoliselt on katalüsaator umbes. Kõrgematel pööretel poob päris kinni. Summutist tuleb nii kuuma õhku, et kätt ette ei kannata panna ja prõgiseb kuumast korralikult. Ka mainitud kärsahais võib sellest tulla.
Ehk targemad oskavad öelda, mida see masin arvab sellest kui katalüsaator tühjaks lüüa või otsetoruga asendada? Kati küljes on ka lambda pistik, see hakkab ilmselt siis ajule valeandmeid andma tõenäoliselt?
Võiks ju ka mingit universaalset katalüsaatorit proovida, aga olen kuulnud, et nende eluiga ei pidavat kuigi pikk olema.
Mida teadjamad soovitavad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Jaan, 2014 21:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Katiga on see teema, et sul võib ülevaatusel probleeme tekkida, heitgaaside testist ei saa läbi. Ja kontrolli, kas su masinal on lambda andur ka peale katit, kui on siis ei pruugi kati vahelt välja löömisest kasu olla. Aju ei saa lihtsalt enam aru, miks enne ja pärast katit gaasid ühesugused on, kuigi peavad erinevad olema.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Jaan, 2014 23:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Lambda on vaid kati küljes, tagapool pole. Aga ka see peaks ju hakkama villast viskama kui katt tühi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Jaan, 2014 9:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Tuleks ikkagi panna universaalne katt, mis muud. Mingit potjomkini küla pole mõtet ehitada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Jaan, 2014 10:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Kas on ka mingeid kindlaid tootjaid, kelle universaalseid kasutada või edasimüüjaid, keda soovitada? Niipalju kui ma arvamusi kuulnud olen, siis universaalsed kuigi töökindlad ei ole. Iga poole aasta tagant ei tahaks nagu vahetama ka hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Jaan, 2014 11:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Pole need universaalid nii kehvad, kui sul ülejäänud mootori põlemis protsessid korras on ei juhtu katiga midagi.
Endal 2 kunagist autot liikusid mitu aastat universaalidega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 18:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Lambda (hapniku) andurid peaks olema nii enne kui peale katti. Kui kati tühjaks lööd siis hakkab varsti veatuli põlema (katalüsaatori efektiivsus alla normi).
Katalüsaatori ummistumisel on tavaliselt põhjus: õli jäägid klapisääretihendite või kolvirõngaste vahelt või väga korrast ära toite-süütesüsteem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 23:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Mootor ei suitse ja õli ei võta. Toitesüsteemi vea peaks ju diagnostika ära näitama. Kas viga ei või valesti seadistatud või paigaldatud gaasisüsteemi pärast olla tekkinud? Igatahes saab katalüsaator vahetatud ja näis, mis edasi. Põhjus tuleb igatahes selgeks saada.
Ja lambda andurit peale katalüsaatorit ei ole, kati küljes on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 13:16 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Siin on ikka väga segane värk. Kirjeldaksid nagu kahte erinevat lugu:
a) gaasi vajutades löövad pöörded põhja (käigukasti jama)
b) gaasi vajutades pole jõudu, poob kinni (mootori, toite- või väljalaskesüsteemi jama)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 21:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 16 Mai, 2013 20:36
Postitusi: 14
Võibolla kirjeldasin siis pisut segaselt. Näiteks umbes 80 pealt gaasi julgelt vajutades vahetab käigu või kaks üles ja jääb sinna 4000-4500pöörde juurde pidama, kiirus ei tõuse, pöörded ei tõuse ja käiku tagasi ka ei vaheta.
Kergelt aga gaasipedaaliga meelitades kiirus küll tõuseb, aga väga vaevaliselt.
Sõnadesse ongi seda keeruline panna.
Uus katalüsaator on igatahes olemas, ootab vahetuseks aja leidmist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 22:28 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Kui kast 2käiku alla viskab on sul mootori pöörded praktiliselt piirajas sellise kiiruse peal, siis ei saagi ju kiirust juurde tulla! Vähemalt minu caravanil on nii, aga muidu laseb ilusti spido lõpuni välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 94 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia