Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 0:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 20 Mär, 2010 15:04
Postitusi: 42
Kuna külmadega läheb mu GC salong väga kehvasti soojaks, siis mõtlesin panna esipõlle ette viisakad plastikust lapakad külmakaitseks. Mingitel Peugeottidel tulevad need standardvarustuses kaasa, aga GC-le ei paku isegi esindus midagi - mikimaal talve ju pole... Samuti ei suutnud leida ka netist neid - inglise keeles ei suuda isegi nende nime välja mõelda... Samas eelmisel talvel Lapimaal sõites olid 90% autodel margist olenemata viisakad plastist lapakad ees, kinnitatud esipõlle külge 4 suure plastist liblikkruvilaadse asjandusega. Ise teha võiks kah, aga jääb ikka suht porno... Keegi oskab aidata, et kust saaks?
Eestis olen VW grupi masinaid talvel viisakate lapakatega ringisõitmas näinud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 0:20 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
Akki. Sa motled rinnahoidjat ingl nimi bra paljudele masinatele topitakse ette


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 0:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 20 Mär, 2010 15:04
Postitusi: 42
Ei, bra peaks olema kapotile pandav kivikaitse, ma mõtlen seda, mis radika ette esipõllele käib ja takistab õhuvoolu radikale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 1:01 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
Krt ma olen nainud ka selliseid kus terve esiosa kaetud nii stange kapott ja kinni on ka radikas pane googli otsingusse car bra pildiotsingusse siis saad aimu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 14:21 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Alusta kõigepealt termostaadi ja jahutusvedeliku vahetusest. Kui sul on korras termostaat, veepump ja puhtad radiaatorid, siis soojeneb auto ilusti ja mootor püsib ilusti töösoe. Salongi soojendamine käib väikese ringi pealt. Kui sul termostaat ei pea, siis väike ring ei soojenegi üles ja autos sooja ei saa.
Minu vojaks soojeneb väga kiirelt ja tuba on talvel ka kõige suuremate külmadega võimalik nii soojaks kütta, et sõida särgiväel. Pole mingeid lapakaid ega katteid ees.
Iseasi on uued ja moodsad diislid, seal ei aita ei ussi- ega püssirohi, nad ei lähegi ilma lisasoojenduseta suure külmaga soojaks. Lapakad ja katted seal ka ei aita, kogu kütus kasutatakse ära efektiivseks tööks, mitte ei põletata soojuseks.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 17:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 20 Mär, 2010 15:04
Postitusi: 42
Esimesel talvel kohe peale ostmist said kõik mahlad ja hiljem ka termostaat AB-s vahetatud - kui kurtsin, et miski ei ole muutunud, kehitati õlgu ja öeldi, et nii suur ameerika kuut ei saagi meie külmaga korralikult soojaks minna... Veepumba ja radika tervise kohta ei oska midagi öelda - midagi ei leki ja ei unda ja keema ei ole läinud. Samas hetkel garaažis peesitav 20a vanune subaru läheb loetud minutitega ka -25ga saunaks kui vaja... Masinaks mul 3,3l 2002a grand caravan - floridast toodud - võibolla seepärast tehtudki vaid troopikas töötavaks...?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 18:11 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
kui keema läheks siis oleks ju puhas töövõit ja annaks ülekeevat auru toruga salongigi suunata ja soojaks saada, aga see selleks.

Samuti võid sa ju esipõlle ja radika vahele ajalehe/papitüki panna- vene ajal oli probleem paljudel maisnatel nii lahendatud :D
Teine asi on muidugi see, et radika kinnikatmine ei anna kohapeal tiksuvale masinale mitte mingisugust eelist soojaks minemiseks- kasutegur tekib ikkagi liikudes, kus külma õhu pealevool radikasse on takistatud ja seetõttu ei jahuta külm õhk radikat/jahutusvedelikku maha ja soe tuleb salongi.
Kohapeal aitab sind ainult Rivo soovitatud variandid ja termostaat tuleks vaatata üle, mis kraadidel avaneb ja vahetada välja kõige varasema avanemisega termostaadi vastu. Eestis saab vist 88 kraadi pealt avanevaid, tavaliselt on mingi 91 või 93 kraadised vist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 21:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
KRANTS kirjutas:
vahetada välja kõige varasema avanemisega termostaadi vastu.


MIKS :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 22:19 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Vabandust- minu viga. Kõige hilisema :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Dets, 2013 23:16 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Natuke täienduseks ja täpsustuseks isand krantsi postile. Miks on autol termostaat? See reguleerib mootori temperatuuri. Liiga kuuma mootori korral avaneb ta ja laseb jahutusvedeliku suurele ringile, st. läbi jahutusradika, mis auto ninas asub. Salongi kütmine käib alati väikese ringi pealt, sest väga suure külmaga võib termostaat ainult natukene avaneda. Kogu mootori toodetav soojus läheb enda kütmiseks ja salongi kütmiseks. Salongist tagasitulev jahutusvedelik on juba niiplaju jahtunud, et sellest piisab mootori jahutamiseks, suurt ringi pole vaja täielikult kaasata. Et tegelikkuses pole vaja kinni katta midagi, kogu töö teeb ära termostaat. Kui suures ringis läheb temperatuur liiga madalaks, siis ta sulgub ja hoiab väikese ringi nagunii soojana. Kui hakkab palav, siis kasutab jälle suurt ringi efektiivsemaks jahutuseks. Lühidalt, kogu see termostaadi ülesanne on hoida väikest ringi optimaalselt töötemperatuuril.
Sinu auto veast veel. Kas mootor korralikult soojaks läheb? Lase mootor täiesti soojaks, kas siis kella järgi 90 kraadi või mõõtes näiteks IR termomeetriga. Siis haruta natuke plastikuid eest ära, et saaksid salongiradikale ligi. Mõõda ära ka sinna sissetuleva vooliku temperatuur. Kui see on kuum, siis katsu üle salongiradikas. Kas see on üleni kuum või ainult ühest nurgast. Kui ühest nurgast ainult, siis on radika sisemine vahesein katki ja tekib nö. shortcut, kus jahutusvedelik ei läbigi radikat vaid läheb kohe tagasi mootorisse. Samuti kõiksugu kraanid ja klapid vaata üle, et nad ikka liiguks, kui soojenduse nuppe näppida.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 7:01 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
1994 Dodge Caravan

Liitunud: Kolmapäev 08 Juul, 2009 22:49
Postitusi: 345
Asukoht: järvamaa
Mobiil: 56370336
Kuna su masin on tulnud floridast, siis arvatavasti on sul salongi radikas ühekordsete ribidega, ehk õhuke! Aitab ainult paksem radikas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 21:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Papitükiga radika kinni katmine on ajutine sooja saamise abinõu tuksis termostaadi puhuks. Nõukogude autol oli korras termostaadi poest leidmine üleüldse keeruline. Aga kui termostaat on korras, siis pole papitükist midagi tolku (kui psühholoogiline abi välja arvata). Salongisoojendus käib väikse ringi pealt ja paljas sõidutuul ei suuda vesijahutusega mootoriplokki jahutada ka -25 puhul mitte.

Ma arvan, et salongi radikas on kas liiga õhuke või siis jama täis, see tuleb ära vahetada ja kõik saab väga pro ja papitüki jutud saavad unustatud. 2001+ voyageril peaks erinevalt paljudest teistest pillidest saama salongi radikat vahetada ilma armatuurlauda välja võtmata.

Kapoti ja nina tekiga kinni katmine pole salongi soojendamiseks, vaid vaese mehe defa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Dets, 2013 22:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Mul värskelt vahetatud veepump ja termostaat, tuba soe kiiresti ja tuleb veel mahagi keerata, isegi kõige taga istuvad lapsed tänitavad, et palav on :viil:
Autoks siis grand voyager, 2002, 2.5 105kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Dets, 2013 21:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Autoeksperdist saab soome tootja tuulekaitseid http://www.autoekspert.ee/tuulekaitsed

http://www.youtube.com/watch?v=4guXKWGH_Og
http://www.youtube.com/watch?v=J8GjkaHZYvc
http://www.tammers.fi/tuotteet/maskisuojat

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Dets, 2013 1:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 15:34
Postitusi: 9
Huvitab,kas 2.5-2.8D termostaat on sama? ise arvan et vist on :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 104 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia