Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Okt, 2013 14:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 01 Mai, 2013 22:49
Postitusi: 26
Mis võib viga olla , kas aju ?

Sõitsin umbes 100 km, suretasin auto välja ja enam starter ei tööta. Vaatasin releed ja kaitsmed üle, kõik tundus nagu ok ja umbes tunnike hiljem lampi auto käivitus.
Peale selle toimub veel igasuguseid huvitavaid asju- tulede lüliti ei lülita alati tulesid välja, tahhoka kellad käivad tihti põhja enne käivitamist, alles hiljuti hakkasid ukse lukud ise kinni käima, makil kaob heli ise-enesest ära.

Kas sellele on üldse mingi lahendus. kas piisab aju vahetusest?

Lugupidamisega!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Okt, 2013 16:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Martini865 kirjutas:
Mis võib viga olla , kas aju ?

Sõitsin umbes 100 km, suretasin auto välja ja enam starter ei tööta. Vaatasin releed ja kaitsmed üle, kõik tundus nagu ok ja umbes tunnike hiljem lampi auto käivitus.
Peale selle toimub veel igasuguseid huvitavaid asju- tulede lüliti ei lülita alati tulesid välja, tahhoka kellad käivad tihti põhja enne käivitamist, alles hiljuti hakkasid ukse lukud ise kinni käima, makil kaob heli ise-enesest ära.

Kas sellele on üldse mingi lahendus. kas piisab aju vahetusest?

Lugupidamisega!


Milline aju???

Need on kõik täiesti erinevad probleemid ja ei ole seotud mingi "ajuga"


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
laf1247 kirjutas:
Martini865 kirjutas:
Mis võib viga olla , kas aju ?

Sõitsin umbes 100 km, suretasin auto välja ja enam starter ei tööta. Vaatasin releed ja kaitsmed üle, kõik tundus nagu ok ja umbes tunnike hiljem lampi auto käivitus.
Peale selle toimub veel igasuguseid huvitavaid asju- tulede lüliti ei lülita alati tulesid välja, tahhoka kellad käivad tihti põhja enne käivitamist, alles hiljuti hakkasid ukse lukud ise kinni käima, makil kaob heli ise-enesest ära.

Kas sellele on üldse mingi lahendus. kas piisab aju vahetusest?

Lugupidamisega!


Milline aju???

Need on kõik täiesti erinevad probleemid ja ei ole seotud mingi "ajuga"


E ... sa kodanik pole vist ise voyageri elektrisüsteemiga eriti tuttav?
Kogu muusikat (muuhulgas ka starteri releed, raadio võimendi releed, tulesid, isegi laadmisvoolu!!) juhib IPM ehk integrated power module mis koosneb FCM'ist (front control module) ja PDC'st (power distribution center). Kui sinna karpidesse satub niiskus, siis võivad igasugu anomaaliad juhtuma hakata (mina olen ühe niiskust saanud FCM'i prügimäele saatnud). Anomaaliad võivad väga edukalt esineda ka näiteks siis, kui ühendus nende kahe karbi vahel on halb. Olen kuulnud näiteks sellisest variandist, et võetakse FCM PDC küljest lahti, keeratakse lapikud klemmid teravate otstega näpitsatega kerge nurga alla, ja saadakse sedasi parem tulemus.

2001+ Voyageridel on minimaalselt ühendusi stiilis lüliti-relee-elektriseadis, need on hoopis stiilis lüliti->PDC->FCM/BCM->PDC->elektriseadis. Seega armatuuris olevad nupud ei olegi enam lülitid vaid pigem justkui selle arvuti klahvid.

Aga jah, nendel asjadel võivad kõigil olla samasmoodi ka ajust sõltumatud põhjused.

Näiteks "tuled ei lülita ise välja" - see pole võibolla viga vaid hoopis lisavarustus "follow me home". Kui tuled maha keerata peale seda kui süüde on välja võetud, peavadki esilaternad umbes minutiks põlema jääma.

Ukse lukud käivad ise kinni - jälle võimalus, et tegu on vastava lisaga. Kui see võimalus on laekonsoolist aktiveeritud, siis peavadki uksed 38 kmh'st kiiremini sõites automaatselt lukku minema.

Auto ei käivitu ja siis jälle käivitub - võimalik, et näiteks immobilisaator ei suuda lugeda võtme kiipi, mul endal kogetud asi, nimelt võtmes oleva transponderi auto külge käiva lugeja-mooduli pistiku küljest oli mulle teadamata põhjusel üks juhe pooleks murdunud ja siis kord andis ühendust ja siis jälle mitte.

pikk jutt sitt jutt.
-----------------------------
Voyageri aju vajab head akut. Kui aku hakkab läbi minema, hakkavad ka igasugu kummalised asjad juhtuma ja aku mis teise masina peal võib olla veel väga hea, ei pruugi olla seda voyageri jaoks. Näiteks nagu see kellade "restart" võib sellest olla põhjustatud. Proovi algatuseks teist akut.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
eero kirjutas:
laf1247 kirjutas:
Martini865 kirjutas:
Mis võib viga olla , kas aju ?

Sõitsin umbes 100 km, suretasin auto välja ja enam starter ei tööta. Vaatasin releed ja kaitsmed üle, kõik tundus nagu ok ja umbes tunnike hiljem lampi auto käivitus.
Peale selle toimub veel igasuguseid huvitavaid asju- tulede lüliti ei lülita alati tulesid välja, tahhoka kellad käivad tihti põhja enne käivitamist, alles hiljuti hakkasid ukse lukud ise kinni käima, makil kaob heli ise-enesest ära.

Kas sellele on üldse mingi lahendus. kas piisab aju vahetusest?

Lugupidamisega!


Milline aju???

Need on kõik täiesti erinevad probleemid ja ei ole seotud mingi "ajuga"


E ... sa kodanik pole vist ise voyageri elektrisüsteemiga eriti tuttav?
Kogu muusikat (muuhulgas ka starteri releed, raadio võimendi releed, tulesid, isegi laadmisvoolu!!) juhib IPM ehk integrated power module mis koosneb FCM'ist (front control module) ja PDC'st (power distribution center). Kui sinna karpidesse satub niiskus, siis võivad igasugu anomaaliad juhtuma hakata (mina olen ühe niiskust saanud FCM'i prügimäele saatnud). Anomaaliad võivad väga edukalt esineda ka näiteks siis, kui ühendus nende kahe karbi vahel on halb. Olen kuulnud näiteks sellisest variandist, et võetakse FCM PDC küljest lahti, keeratakse lapikud klemmid teravate otstega näpitsatega kerge nurga alla, ja saadakse sedasi parem tulemus.

2001+ Voyageridel on minimaalselt ühendusi stiilis lüliti-relee-elektriseadis, need on hoopis stiilis lüliti->PDC->FCM/BCM->PDC->elektriseadis. Seega armatuuris olevad nupud ei olegi enam lülitid vaid pigem justkui selle arvuti klahvid.

Aga jah, nendel asjadel võivad kõigil olla samasmoodi ka ajust sõltumatud põhjused.

Näiteks "tuled ei lülita ise välja" - see pole võibolla viga vaid hoopis lisavarustus "follow me home". Kui tuled maha keerata peale seda kui süüde on välja võetud, peavadki esilaternad umbes minutiks põlema jääma.

Ukse lukud käivad ise kinni - jälle võimalus, et tegu on vastava lisaga. Kui see võimalus on laekonsoolist aktiveeritud, siis peavadki uksed 38 kmh'st kiiremini sõites automaatselt lukku minema.

Auto ei käivitu ja siis jälle käivitub - võimalik, et näiteks immobilisaator ei suuda lugeda võtme kiipi, mul endal kogetud asi, nimelt võtmes oleva transponderi auto külge käiva lugeja-mooduli pistiku küljest oli mulle teadamata põhjusel üks juhe pooleks murdunud ja siis kord andis ühendust ja siis jälle mitte.

pikk jutt sitt jutt.
-----------------------------
Voyageri aju vajab head akut. Kui aku hakkab läbi minema, hakkavad ka igasugu kummalised asjad juhtuma ja aku mis teise masina peal võib olla veel väga hea, ei pruugi olla seda voyageri jaoks. Näiteks nagu see kellade "restart" võib sellest olla põhjustatud. Proovi algatuseks teist akut.


Ma olen nendega päris hästi tuttav.

Esiteks laadimist ei juhi kindlasti mitte IPM, vaid PCM

Aga mitte käivitumise põhjus on 95% kindlusega starteri tõmberelee klemmis.

Tulede mitte kustumine, vigases päevatuledeplokis, vaja vahetada.

Kellad käivad põhja, mitte kõige parem aku.

Maki heli probleem, kas makk ise või võimendi, tõenäolisem on makk.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Okt, 2013 19:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kusjuures minul FCM õhtule minek nägigi sedasi välja, et kojamehed töötasid suvaliselt, hoolimata kojamehe lüliti asendist, raadio vaikis, esituled põlesid ühekaupa ja käivituma nõustus auto ainult peale seda, kui aku miinusklemmi oli maas hoitud.

Kaitsmekarbis oleva starteri relee rakendumise klõps on (lahtise ukse ja lahtise kapoti puhul) kuulda ja kui seda ei toimu, pole mõtet tõmbereleega jändama hakata.

"Tulede mitte kustumine, vigases päevatuledeplokis, vaja vahetada." - sellel masinal pole mingit päevatuledeplokki. Seda ülesannet täidab FCM (kui on tehase päevasõidutuled).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Nov, 2013 22:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Mär, 2011 16:27
Postitusi: 25
Mul sama jama kellad teevad restardi.Aku mõõdud ka suht väike 279x175x195 Milline aku siis voyagerile kõige parem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 107 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia