Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=84&t=12308
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Roland [ Reede 20 Sept, 2013 14:10 ]
Teema pealkiri:  chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid

Oskab keegi öelda kas need tulepesurid peaksid toimima samaaegselt aknapesuriga? Mis vôib viga olla kui ei toimi? Kaitse on töökorras.

Autor:  Anjolle [ Reede 20 Sept, 2013 16:55 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid

Aitab ühest sama pealkirjaga teemast küll!

Mu oma autol tulepesureid pole, seepärast ei oska kindlalt vastata aga oletan, et tulepesurid käivituvad koos klaasipesuriga siis kui tuled põlevad.

Autor:  Roland [ Reede 20 Sept, 2013 20:11 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid

Kahjuks ei ole sama teemat leidnud,oleks hea lugeda.
Aga kahjuks nad ei tööta nii nagu peaks.
Ei tea kas neil mingi eraldi pump mis lööb vedelikku...

Autor:  eero [ Esmaspäev 23 Sept, 2013 9:48 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid

Mina lõplikku tõde ei tea, aga siin need bitid infot mida mina tean.
Üldjuhul töötab tulepesu siis, kui põlevad pool- või täistuled ja esiaknapesu lülitatakse sisse 1+ sekundiks. Pesurid tõusevad stangest välja pesuvedeliku rõhu abil ja selle üles saamine võib võtta aega, vanemal autol ei pruugi need pesurid enam liikuda ka. Tavaline asi meie kliimas on see, et talvel jäätuvad tulepesu düüsid ja tõstukid kinni, düüsidesse ja mehhanismide vahele jäänud muda teeb ülejäänu ja ühel kenal kevadel nad lihtsalt enam ei tõuse. Vaja oleks puhastamist ja määrimist.

Voyageri aknapesu paagis on kolm eraldi pumpa (ülevalt alla): tulepesu, tagaklaasi pesu, esiklaasi pesu. Asuvad nad erinevate nivoode peal, ehk kui vedelik otsa hakkab lõppema, saab ta otsa esmalt tulede jaoks, siis tagaklaasi jaoks ja kõige viimasena esiklaasi jaoks. Tulepesu ja esiklaasi nivoode vahe on umbes 1.5 liitrit. Seega kui vedelikku on vähe, ei peagi tulepesu enam töötama.

Taseme andur ongi umbes selle taseme juures kust aknapesu mootor vedeliku kätte saab, või siis õige pisut allpool (kirjutan mälu järgi ja täpselt ei mäleta). Kindel on see, et sel hetkel kui armatuuris juba madala taseme tuluke põleb, esituledele enam vett ei jätku.

Ühel mu varasemal autol oli eelmine omanik võtnud talveks välja tulepesuri kaitsme (voyageril sellist pole) põhjusel, et ei ole hea mõte talvel -10C ja madalamal temperatuuril olevat vedelikku kuumale tuleklaasile pritsida. See hirm on vist isegi põhjendatud, sest mina olen isiklikult näinud kuidas külmal ajal lumega kuuma tuleklaasi hõõrudes on tulele praksti praod sisse löönud.

Autor:  depeche [ Teisipäev 24 Sept, 2013 10:37 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid

Kas Voya tuleklaas mitte plastik pole? Läheb tuhmiks küll, katki pole kuulnud/näinud et oleks läinud, mis muidugi ei tähenda et seda ei võiks juhtuda. Pigem on probleem selles et kui on külm ja pritsid vett siis mingile hetkel kui alkohol sealt ära auranud on jääb ümber selle pesuri "luugi/kaane" vesi mis jäätub. Siis võib see jää tekkida ja pesuri "kaane" vahele mis takistab pesuril tagasi all, puhkeasendisse, minemast...ühesõnaga..lõpptulemuseks on et see "kaas" kaob sealt minema ning järele jääb auk milles pesur pesitseb. Ja kusjuures see "kaas" maksab mingit napakat raha sellise plastitüki jaoks..

dep@selle läbi elanud

Autor:  Roland [ Reede 27 Sept, 2013 8:44 ]
Teema pealkiri:  Re: chrysler grand voyager 2002 esitulede pesurid

Tänu info eest, proovin neid puhastada ja kui ei aita siis peab hakkama pumpa vaatama

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/