Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 8:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 13:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Küsisin siis Skival´ist järgi ja sain vastuseks, et see minu mootoriploki ja salongi eelsoojendussüsteem EBERSPÄCHER HYDRONIC 5 peaks võtma tunnis kusagil 0,5 liitrit kütust (kellel siis bena ja kellel dislat).
Antud süsteemi hind koos paigaldusega maksab neil 15.500.- eeku (programmkellaga).
Kaugjuhtimispuldiga kuni 1000 m maksab siis lisaks ca 3500.- krooni. GSM-mooduliga (moblalt või lauatelefonilt) käivitus lisaks ca 6000.- eeku.
On ka süsteem väiksema mootoriga autodele (alates 13.600.- eeku).
Link (sealt leiab ka muud kasulikku lisadest) : http://www.skival.ee/index.php?id=56&topicid=6

Samas ütles ka infoks, et salongi eelsoojendus läheb tööle erinevate tootjate eelsoojendusmootorite mudelitel erinevatel temperatuuridel. Mõnel läheb salongi eelsoojendus tööle siis, kui mootori jahutusvedeliku temperatuur on ca 30 kraadi ja teistel mudelitel jällegi kusagil juba 10 kraadi piires.
Süsteem lülitab ennast ise välja kas ettemääratud eelsoojendusaja lõppedes või siis, kui jahutusvedeliku temp on tõusnud 70 kraadini.
Või siis ise nupust välja lülitades (kui juba autot käivitad).

Minul oli juba ostes muidugi see eelsoojendussüsteem peal. Ja programmkellaga saab programmeerida kuni kolm erinevat eelsoojenduse käivituse aega (loomulikult saab neid iga aeg ümber muuta). Samuti saab ka käsitsi (ühe nupuvajutusega) seda käivitada ja seisata. Eelsoojenduse tööaja saab valida 10-120 minutini. Ja nagu juba eespool juttu oli, saab lisada ka distantskäivituse.

Minu arvamus :
Automootori kaugkäivitus (ca 6800 eeku) külmaga nagu suht mõtetu ( selles mõttes, et ikkagi kulutab mootorit ja siinkohal tsitaat Skival´i kodulehelt : "... mootorisoojenduselemendi, tagades nii mootori kindla käivitumise, pikema tööea ja kütuse kokkuhoiu").

Parem juba siis klotsi juurde panna ja ikka eelsoojendus osta, siis lähed käivitama juba sooja mootorit, mis ikkagi ei kuluta niipalju mootorit. Ja kui eelsoojendus on mootori ja salongi juba soojaks ajanud, milleks siis veel see automootori kaugkäivitus :tige: ???

Aga eks ta ole maitse asi ja mugavus muidugi maksab kah.


Manused:
kell.png
kell.png [ 19.82 KB | Vaadatud 3018 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 15:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Eelkõnelejaga täiesti nõus.

Käisin eile siis uuesti paigaldaja juures tarkust saamas, kuidas seda kella siis programmeerida. Tuli välja, et olin saanud ühest väikesest nüansist valesti aru :) See kellaaeg mille peab sisestama on hoopis aeg millal tahad sõitu alaustada. Ahi lülitub siis sisse etteantud minutite võrra varem. Mina arvasin alguses, et see on aeg kui ahi tööle hakkab.
Täna hommikul siis oli esimene tõsisem külm -12 ja väga mõnus oli võtta soe auto ning minema kimada, ei akende kraapimist ega kohapeal töristamist-ootamist.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 19:03 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
andrus49 kirjutas:
Täna hommikul siis oli esimene tõsisem külm -12 ja väga mõnus oli võtta soe auto ning minema kimada, ei akende kraapimist ega kohapeal töristamist-ootamist.


...krt, kadedaks teeb, kus sa oma autot öösel hoiad Mr Green ?

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 25 Jaan, 2007 23:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Ferdi kirjutas:
andrus49 kirjutas:
Täna hommikul siis oli esimene tõsisem külm -12 ja väga mõnus oli võtta soe auto ning minema kimada, ei akende kraapimist ega kohapeal töristamist-ootamist.


...krt, kadedaks teeb, kus sa oma autot öösel hoiad Mr Green ?


Ferdi. Oleks sa jõudnud esmaspäev sinna kokkusaamisele, siis sa teaksid.
Andrus lasi endale paigaldada eelsoojendusseadme. Vabandan nimetuse pärast. Kuidas selle täpne nimi oli nüüd? :oops:

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2007 13:34 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Siller kirjutas:
Ferdi kirjutas:
andrus49 kirjutas:
Täna hommikul siis oli esimene tõsisem külm -12 ja väga mõnus oli võtta soe auto ning minema kimada, ei akende kraapimist ega kohapeal töristamist-ootamist.


...krt, kadedaks teeb, kus sa oma autot öösel hoiad Mr Green ?


Ferdi. Oleks sa jõudnud esmaspäev sinna kokkusaamisele, siis sa teaksid.
Andrus lasi endale paigaldada eelsoojendusseadme. Vabandan nimetuse pärast. Kuidas selle täpne nimi oli nüüd? :oops:


Seade oli originaalis juba peal, aga töötas ainult siis kui mootori käima panid, st aitas mootori kiiremini üles kütta (Kõigil uutel 2,8crd voyageridel standardvarustuses). See taimer ja muud pudinad mis juurde lasin kruvida, lubavad nüüd käivitada selle eelsoojendusahju autonoomselt enne mootori käivitamist. Süsteemis on ka nüüd üks lisa jahutusvedeliku pump mis kütmise ajal siis tosooli ringi ajab. Salongi soojenduse kohapealt on valik, mis asendisse jätan salongiventilaaatori enne mootori seiskamist. See annab võimaluse, nagu paigaldajad soovitasid, eriti käreda külma puhul salongi kütmise peale mitte energiat raisata, vaid kohu mahv suunata mootori kütmisele, et tagada korralik käivitumine.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2007 17:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Apr, 2006 1:21
Postitusi: 73
Asukoht: maa
[ Minu 2001 dislal on ka see ,,järeleaitaja,, põhja]all.Oleks ka asjast huvitatud.Palju see lisa kellavärk siis kokku maksma läks ja kes paigaldas?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 26 Jaan, 2007 21:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
voy kirjutas:
[ Minu 2001 dislal on ka see ,,järeleaitaja,, põhja]all.Oleks ka asjast huvitatud.Palju see lisa kellavärk siis kokku maksma läks ja kes paigaldas?


Seda kellaga käivitust kruvitakse külge sellise kohapeal: http://www.isogreen.ee/

Taimeriga lülitus koos paigaldusega maksab 4900.-.
Peale selle on veel võimalus paigaldada ON-OFF kaugjuhtimispuldiga (kuni 1km raadiust) lülitus - hind 8550.-
või siis nn Easy Start komfort puldiga (sama nagu on-off pult aga lisaks on võimalus ajaliselt programmeerida ) hind 9400.-

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 9:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Natuke inffi siis HYDRONIC 5 eelsoojendussüsteemi kohta
(lisan lõppu ka mõned fotod) :

Diesel Variant (D)
Voltage...........................................V..............12
Heat flow........................................W......Small.....Large
..............................................................2400......5000
Heater air flow rate.........................kg/h.......0...........0
Fuel consumption............................l/h.......0.27......0.62
Mean electr. power in operation.........W.........10.........37
Weight...........................................kg............2.30
Size..............................................mm.....220x86x101,5


Petrol Variant (P)
Voltage............................................V..............12
Heat flow.........................................W.....Small.....Large
..............................................................1500.....5000
Heater air flow rate..........................kg/h......0..........0
Fuel consumption..............................l/h.....0.20.....0.69
Mean electr. power in operation...........W.......10........37
Weight.............................................kg...........2.30
Size................................................mm...220x86x101,5


Manused:
remote_puldid.jpg
remote_puldid.jpg [ 45.54 KB | Vaadatud 3019 korda ]
hydronic5compact.jpg
hydronic5compact.jpg [ 3.07 KB | Vaadatud 3210 korda ]
HYDRONICimage.jpg
HYDRONICimage.jpg [ 116.65 KB | Vaadatud 3022 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 01 Veebr, 2007 10:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Panin netti ka HYDRONIC 5 eelsoojendussüsteemi kasutusjuhendi (eestikeelne) :
http://www.hot.ee/builderman

NB! Hooldustsüklite info järel (s.t. lõpus).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Sept, 2008 18:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
mul siis CRDga selline mure, et ahjust väljuv heitgaaside toru märgab. ehk siis kui ahi töötab, siis jääb asfaldile märg laik. jahutuvedelikku kaob ka mingil määral. mitte kuskilt välja ei voola, üle mootor ei kuumene, summist auru ei tule. aga ca 2 kuuga pean 2-3 liitrit peale valama. oskab keegi öelda, kes võiks seda kirstu seal all tunda/remontida, sest minu tagasihoidlik arvamus on, et ta ei tohiks ikkagi asfalti märjaks ajada Mr Green . see ei ole normaalne põlemisprotsess. järelikult lekib inugel sealt ahjust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Sept, 2008 18:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
wicked kirjutas:
mul siis CRDga selline mure, et ahjust väljuv heitgaaside toru märgab. ehk siis kui ahi töötab, siis jääb asfaldile märg laik. jahutuvedelikku kaob ka mingil määral. mitte kuskilt välja ei voola, üle mootor ei kuumene, summist auru ei tule. aga ca 2 kuuga pean 2-3 liitrit peale valama. oskab keegi öelda, kes võiks seda kirstu seal all tunda/remontida, sest minu tagasihoidlik arvamus on, et ta ei tohiks ikkagi asfalti märjaks ajada Mr Green . see ei ole normaalne põlemisprotsess. järelikult lekib inugel sealt ahjust.


Ma arvan, et kui helistad HESYCO GROUP OÜ-sse, siis ehk leiad asjale mingi lahenduse ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 41 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia