Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Sept, 2013 8:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Apr, 2007 11:06
Postitusi: 55
Mobiil: 58765430
Voyager 2,4 B 108kw . Suri sõiduajal välja ja summutist hakkas tulema sinist suitsu.Kas mootor on tõesti õhtal?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Sept, 2013 11:08 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
kas peale seisma jäämist käivitus ja siis tuli sinist? Või tuli sinist ja siis suri välja?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Sept, 2013 17:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Apr, 2007 11:06
Postitusi: 55
Mobiil: 58765430
paikas kirjutas:
kas peale seisma jäämist käivitus ja siis tuli sinist? Või tuli sinist ja siis suri välja?

Sõites hakkas tulema sinist ja suri välja.Käivitades hakkas ilusasti tööle kuid tossas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Sept, 2013 21:40 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
siis peaks mootori tuli kas põlema jääma või siis mõni kood olema salvestatud, muidu võimalusi on palju alates sellest, et mootori rihm on edasi hüpanud ja süüde paigast ja kütus süttib valel ajal mõni tihend ära, et õli satub põlemiskambrisse jne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Sept, 2013 17:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Apr, 2007 11:06
Postitusi: 55
Mobiil: 58765430
paikas kirjutas:
siis peaks mootori tuli kas põlema jääma või siis mõni kood olema salvestatud, muidu võimalusi on palju alates sellest, et mootori rihm on edasi hüpanud ja süüde paigast ja kütus süttib valel ajal mõni tihend ära, et õli satub põlemiskambrisse jne.

Auto praegust sõidab,aga tuurid on 1200 peal ja alla ei lange.Viga pidi olema sisselaskekollektori rõhu anduris.Autol on peal veel gaasiseade ja remondifirma arvas,et jama võis tulla just sellest seadmest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Sept, 2013 12:28 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
priitmx kirjutas:
paikas kirjutas:
siis peaks mootori tuli kas põlema jääma või siis mõni kood olema salvestatud, muidu võimalusi on palju alates sellest, et mootori rihm on edasi hüpanud ja süüde paigast ja kütus süttib valel ajal mõni tihend ära, et õli satub põlemiskambrisse jne.

Auto praegust sõidab,aga tuurid on 1200 peal ja alla ei lange.Viga pidi olema sisselaskekollektori rõhu anduris.Autol on peal veel gaasiseade ja remondifirma arvas,et jama võis tulla just sellest seadmest.


oda aga mootori tuli ei põle? siis saab lisa õhku sisselaske osas kas mõni tihend ära, või kollektor lõhki või vaakumi süsteemis leke sellised asjad, kui tuli põleb siis võib olla viga MAP anduris(sisselaske rõhu andur) segusiibri asendi andur või tühikäigu step mootor.

muidu EGR süsteem neil tüüpiline vaakumilekke viga, mine lase kuskil kabla taha panna ja vaadata, sel isegi EGR vaakumsüsteem lekketuvastamisega õnneks.(BTW on olnud ka juhuseid kus kütusepaagi korgis on viga, et sarnane olukord tekkis) Gaasiseadme kohapealt oskan ma öelda vaid, et kuna on rõhu all gaas mis siseneb mootorisse ja kui pole map anduri petmiseks mingeid lisa asju ühendatud siis sealt saab ka viga tekkida jah.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mure voyager 2,4 B
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Sept, 2013 18:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 23 Apr, 2007 11:06
Postitusi: 55
Mobiil: 58765430
paikas kirjutas:
priitmx kirjutas:
paikas kirjutas:
siis peaks mootori tuli kas põlema jääma või siis mõni kood olema salvestatud, muidu võimalusi on palju alates sellest, et mootori rihm on edasi hüpanud ja süüde paigast ja kütus süttib valel ajal mõni tihend ära, et õli satub põlemiskambrisse jne.

Auto praegust sõidab,aga tuurid on 1200 peal ja alla ei lange.Viga pidi olema sisselaskekollektori rõhu anduris.Autol on peal veel gaasiseade ja remondifirma arvas,et jama võis tulla just sellest seadmest.


oda aga mootori tuli ei põle? siis saab lisa õhku sisselaske osas kas mõni tihend ära, või kollektor lõhki või vaakumi süsteemis leke sellised asjad, kui tuli põleb siis võib olla viga MAP anduris(sisselaske rõhu andur) segusiibri asendi andur või tühikäigu step mootor.

muidu EGR süsteem neil tüüpiline vaakumilekke viga, mine lase kuskil kabla taha panna ja vaadata, sel isegi EGR vaakumsüsteem lekketuvastamisega õnneks.(BTW on olnud ka juhuseid kus kütusepaagi korgis on viga, et sarnane olukord tekkis) Gaasiseadme kohapealt oskan ma öelda vaid, et kuna on rõhu all gaas mis siseneb mootorisse ja kui pole map anduri petmiseks mingeid lisa asju ühendatud siis sealt saab ka viga tekkida jah.

No jah EGR sai kah väljavahetatud.Võib-olla mõni voolik lahti unustatud?Eks viin teenindusse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 98 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia