Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: CGV kesklukustuse probleem.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 10:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 29 Apr, 2013 12:28
Postitusi: 27
Minu üle 5000 km probleemivaba sõitmine on nüüd läbi:( nimelt lakkas töötamas kesklukustus. Puldist vajutades tuled vilguvad kui uksed ei lähe lukku ega avane. On keegi sellise probleemiga kokkupuutunud!?!? Kas võiks aidata akujuhtme mahavõtmine?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 20:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Olari kirjutas:
Minu üle 5000 km probleemivaba sõitmine on nüüd läbi:( nimelt lakkas töötamas kesklukustus. Puldist vajutades tuled vilguvad kui uksed ei lähe lukku ega avane. On keegi sellise probleemiga kokkupuutunud!?!? Kas võiks aidata akujuhtme mahavõtmine?


Silberauto aitab :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 20:36 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kas uksel olevast lülitist kesklukk töötab? Kas võtmega keerates kesklukk töötab?
Kas keskluku mootorite kaitse on terve?
Kui kaitse terve ja ka teised lukustamis võimalused töötavad, siis võib akujuhtme mahavõtmine aidata, kui kaitse läbi, siis kindlasti mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 20:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
TICU kirjutas:
Kas uksel olevast lülitist kesklukk töötab? Kas võtmega keerates kesklukk töötab?
Kas keskluku mootorite kaitse on terve?
Kui kaitse terve ja ka teised lukustamis võimalused töötavad, siis võib akujuhtme mahavõtmine aidata, kui kaitse läbi, siis kindlasti mitte.


Praegu ei tööta ükski võimalus, eraldi kaitset ei ole. :D

Võta akuots maha, kui peale seda mingi aeg töötab ja siis jälle mitte, siis tuleb Silberauto külastus ette võtta :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 22:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 29 Apr, 2013 12:28
Postitusi: 27
Aku juhtme mahavõtmine aitas hetkel...:):):) Tänud reageerimast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Juul, 2013 23:13 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Otseselt eraldi kaitset pole, aga service manuaalist - "DOOR LOCK CIRCUIT PROTECTION
The door lock system is protected by a 40 amp fuse
located in the IPM."

Nagu näha - aku juhtme mahavõtmine aitas, ehk aitas BCM "reset". Aga miks BCM segi läks? Aku korras?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Juul, 2013 13:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 29 Apr, 2013 12:28
Postitusi: 27
TICU kirjutas:
Otseselt eraldi kaitset pole, aga service manuaalist - "DOOR LOCK CIRCUIT PROTECTION
The door lock system is protected by a 40 amp fuse
located in the IPM."

Nagu näha - aku juhtme mahavõtmine aitas, ehk aitas BCM "reset". Aga miks BCM segi läks? Aku korras?



Vat see on hea küsimus. Siiani pole nagu akuga probleeme olnud. Muidugi targem on juba uus vaadata sest ma ei tea kaua see aku sellel autol peal on olnud. Ise selle masina omanik teist kuud alles. Oskad sa ütelda , kus see kaitse asub??


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Juul, 2013 18:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Olari kirjutas:
TICU kirjutas:
Otseselt eraldi kaitset pole, aga service manuaalist - "DOOR LOCK CIRCUIT PROTECTION
The door lock system is protected by a 40 amp fuse
located in the IPM."

Nagu näha - aku juhtme mahavõtmine aitas, ehk aitas BCM "reset". Aga miks BCM segi läks? Aku korras?



Vat see on hea küsimus. Siiani pole nagu akuga probleeme olnud. Muidugi targem on juba uus vaadata sest ma ei tea kaua see aku sellel autol peal on olnud. Ise selle masina omanik teist kuud alles. Oskad sa ütelda , kus see kaitse asub??


Su probleem ei ole akus, kaitse asub IPM-is ehk Integrated power module (kapotialune kaitsmekarp). Kaitsmekarbis on selle kohal kirjas BCM mitte Central locking või midagi muud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Juul, 2013 0:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Unusta kaitsmed ja sjad, viga on BCM-i tarkvaras, mis vajab uuendamist ja seda saab sul ainult Silber teha, nii, et aeg kinni ja tuld, muidu jäädki akkuklemmiga möllama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Juul, 2013 11:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Mul oli sama jama, kui ära väsisin akuklemmi mahavõtmisest siis sõitsin silberisse 20 minutit ja 17 euri oligi uus soft peal. Nüüd aasta juba toimib.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 110 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia