Tänane kuupäev Pühapäev 05 Mai, 2024 7:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Juul, 2013 12:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 21 Mai, 2012 19:40
Postitusi: 8
Tere

Minu Voyageriga juhtus selline lugu, et käigukast sai 160 000 läbisõidu peal otsa. Peavõlli hammasratas mis hambub satelliidi hammasrattaga murdusid viiel hambal tükid küljest ja lõhkusid ka korpuse. Soetasin uue käigukasti, vahetasin ka siduri eelmine aasta aga tühikäigul kõriseb (nagu tahaks hakkata hambuma) vajutan siduri alla kõrin lakkab. Survelaagri tuli koos käigukastiga uus. Selle viga olla ei saa. Sama häält tegi ka vana kastiga. Nüüd proovisin käigukangile survet avaldada kohapeal seistes ja selgus, et kui tagurpidi käigule survet avaldasin kadus kastist kõrin ära. Kas keegi teab, kas on võimaalik hoovastiku reguleerida ja kas see ka aitab. Trossid olid nagu uued.

Kas keegi on taolise asjaga kokku puutunud ja oskab mind selles aidata.

Ette tänades

Tom


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Juul, 2013 12:52 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kui sa kangiga survet avaldad, siis sa ju tegelikult liigutad vahetuskahvlit ja ajad hammakad oma kohalt nihkesse. Pigem panustaks kulunud vahetuskahvli ja hammastarra enda lõtkule. Trossi nö. mõjuvasse asendisse kruttida ei soovita kindlasti, suht kiire kasti surm ootab sind ees sel juhul.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 30 Aug, 2013 22:11 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 25 Mai, 2008 18:56
Postitusi: 139
2007.a ei olnud minu teada enam 2.5 ja manuaali?
Mul sama kõrin aga vahetevahel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2015 23:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:14
Postitusi: 7
Minu Voyageril ka kõrin käigukastis. Lahutatud siduriga kõrin kaob. Kõrinat ei ole ka peale külmalt käivitamist umbes minuti jooksul. Kõrin ei ole ühtlane, vaid on vahel tugev, vahel päris vaikne.
Täna kiskusin kasti laiali. Laagrid tundusid kõik head olema. Vähest kulumist oli märgata ainult vahetushoobade otstes, aga seal ilmselt viga ei ole, sest hammasrattad fikseeruvad korralikult õigesse asendisse.


Viimati muutis ChristosX, Esmaspäev 21 Dets, 2015 19:34, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Dets, 2015 15:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Dets, 2015 20:14
Postitusi: 7
Sai siis täna asjatundlikuma inimese juures käidud. Tema arvates liigseks muretsemiseks põhjust pole, kuna kulumised on väiksed ja seda üsna tüüpilist kõrinat-krõbinat põhjustavad tõenäoliselt väikeste loksudega võllil olevad hammasrattad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Veebr, 2016 20:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 13 Veebr, 2016 20:51
Postitusi: 1
kasti kõrinat põhjustab siduriketta kulunud südamik.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mai, 2016 9:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Mai, 2016 19:40
Postitusi: 3
art i jutt õige omal sama mure peale siduri vahetust kõrin kadunud :) vanal kettal vedrud loksusid südamikus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia