Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 22:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Juun, 2013 16:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2005 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Juul, 2006 10:52
Postitusi: 17
Asukoht: Harjumaa
Heipa,

Paar nädalat tagasi sattusin jama otsa, kui läksime perega tutavale külla ja ära tulles otsustas auto et tema enam käima ei lähe. Sai seal siis õue peal aku korralikult tühjaks käiatud ilma et auto sest mingit häält oleks teinud. Paaril korral tegi nägu et nagu lubaks ... aga ei midagi.
Lohistasin siis tuttava abiga auto oma kodu õuele, õnneks ei olnud pikka maad lohistada (automaat-käimakastidele vist ei meeldi nööri otsas sõita).
Järgmine hommik laadisin aku taas täis ja .... voila auto käivitus enam-vähem korralikult. 3-4sek käiamise järel siis.
Kui siis mõtlema hakkasin ja meenutama, siis tegelikult oli ka enne seda "ehmatust" mõnedel kordadel kergeid probleeme käivitusega (3-5 sek käivitusele, ja korra välja surnud ja siis kohe käima läinud), kuid ei mõelnud siiani et see suur jama võiks olla. Peale seda tühikäiamist sai nüüd ära vahetatud ka kütusefilter, kuid tundub et ikka on miski koterman sees ja vahest läheb kohe käima vahest veidi visamalt. Ei julge enam kodust väga kaugele minnagi, mine tea kas enam koju saangi...
Samas kui auto olen käima saanud pole enam mingit probleemi, töötab igati laitmatult.
Proovisin ka seda süüteluku trikki ja sellega sain koodiks: P1130, mille kohta lugesin Service Manualist:
Symptom List:
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION LEAKAGE DE-TECTED
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO HIGH-SHUT OFF
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION PRESSURE TOO LOW
P1130-FUEL RAIL PRESSURE MALFUNCTION SOLENOID OPEN

ja tervet pikka juhendit kuidas tuvastada kus mis viga täpselt on. Kuid enamus juhendeid rääkis et ühenda Vinge diagnostika aparaat autoga ja loe täpsemalt mida siis öeldakse ... Aga kahjuks otsisin mis otsisin kodus ühestki kapinurgast ma seda vinget DRBIII diagnostika seadet ei leidnud :)
Nii mõtlesingi et äkki siin rahvast oskab keegi soovitada, kus leiaks pealinnas autole hingetohtri, kes oma "võlusilmaga" auto hinge uuriks ja täpsema diagnoosi määraks, kui see P1130 :)


PS. Siinsele rahvale võiks pakkuda (kui kellelgi huvi) 2005a CRD Voyagery Service manuale PDF kujul. kokku ca 85MB ja mitu-tuhat lehekülge lugemist (loomulikult koos piltidega, kahjuks mustvalgetega, saate ise ära värvida ;) ). Pean aint veel leidma kust kaudu edasi toimetada.


Tänud ette,
Ja lõbusat lähenevat Jaani!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Juun, 2013 21:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 18 Mär, 2011 23:04
Postitusi: 111
pane see sama kood otsingusse P1130 ja näed milles viga. See näitab, et rõhk süsteemis madal, mis on tingitud kas kehvast andurist või kehvadest pihustitest


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 178 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia