Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 07 Juun, 2013 15:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Kas keegi oskab öelda, kuidas annab reguleerida seisupiduri (käsipiduri) hoova käiku. Võtab teine hirmus põhjast. Masin on 2001+ Voyager, 3.3 liitrine bensukas (kui see oluline peaks olema). Tagateljel on sel ketaspidurid mille sees väiksed trumlid kässari jaoks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Juun, 2013 15:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Päris täpselt enam ei mäleta, omal on sellest tööst ca 3 aastat möödas.
Seal peaks kaks võimalust olema, kas trossist, kõhu alt või trumli sees kruvist, mida vist sai ka läbi tagumise kattepleki ava kruttida.
Soovitaks trumlid lahti võtta kui need pole ammu lahti käinud. Seal kipuvad hoovad/liigendid, mida tross tirib, kinni roostetama. Need liigendid liikuma loksutada ja korralikult määrida ja peaks olema jälle mitmeks aastaks nagu uus :) Samas peaks seal see kruvi olema, mis klotside algasendit reguleerib. See tasuks ka ilusti puhastada-määrida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juun, 2013 8:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Trumlid olen tegelikult juba lahti võtnud, liigendid ära määrinud ning klotsid peale keeranud. Ainult tross ongi veel lõtv. Ei leidnud seda kohta, kust trossi reguleeritakse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juun, 2013 10:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Seal on siiski mingi automaatregulaator. Vaata remondimanuaalist selle resettimisprotseduuri.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Juul, 2013 11:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Tegelikuks lahenduseks oli ja sai ikkagi trumlist klotside peale keeramine. Esimese korraga olin ilmselt klotse liiga tagasihoidlikult peale keeranud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Jaan, 2014 1:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 06 Nov, 2013 20:21
Postitusi: 10
Alguses kui klotse regulluida siis tuleks nad hästi õrnalt peale regullida esimese pidurdamisega lähevad paika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 102 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia