Enar87 kirjutas:
Mul oli sama teema aga siit ei tule vastust.. mujalt foorumitest saad rohkem infi
![:)](./images/smilies/chr_smile.gif)
ei taha kedagi solvata aga nii on
![:)](./images/smilies/chr_smile.gif)
Enar87, kui sa tead vastust, miks sa siis teisele nõu ei anna? Kuidas su probleem lahenes? Ega siin ei ole mingeid palgalisi nõuandjaid. Iga foorum koosneb kasutajatest, sellistest nagu sinagi. Kui keegi küsimusest midagi aru saab ja vastata oskab siis vastab. Lihtsalt "oh" ja "uh" pole ju mõtet vastata.
Aga
teemaalgatajale: katsu teine kord ikka esimeses postis ja ka teema pealkirjas võimalikult rohkem fakte edastada. Pole siit ju näha isegi, kas on tegu bensiini- või diiselmootoriga masinaga. Nende tagumised kütteseadmed on erinevad. Ja selle olulise fakti, et jahutusvedelik välja jooksis, poetad alles neljandal päeval, kui märkad, et keegi välja ei tee.
Kuidas metsa hõikad nii mets vastu kajab.
Mu oma Voyageril tagumist kütteseadet pole üldse, seega pole sellega ka probleeme olnud ja konkreetset kogemust pole.
Kui ikka süsteem tühjaks jooksis siis on vaja peale esmast taastäitmist, peale iga soojenemis-jahtumistsüklit, esimesed 3-4 lühemat sõitu, veel vaadata, et tasemed madalaks pole vajunud, täita vajadusel uuesti radiaator täiteava alumise ääreni ja paisupaak "max" märgini. Võiks proovida ka auto kuhugi tõusule parkida ja seal natuke käia lasta (2000 p/min), et õhk paremini pikkadest kõhualustest torudest välja saaks. Paarkümmend kilomeetrit maanteesõitu võib aidata - siis on mootori pöörded ühtlaselt kõrgemal ja vedelikku liigutatakse sujuvalt mööda süsteemi.
Kui kahtlustad, et plokikaanetihend(id) on kuuma saanud siis sellest annab märku jahutusvedeliku pidev kadumine ka peale esimest 3-4 sõitu (ajab välja paisupaagi ülevoolust ja/või väljalaskest ja/või satub õlisse) ja mootori keemaminek.