Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 5:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 15 Veebr, 2013 20:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
jama siis selles et tagant puhub ainult külma, kas õhutamisel mingi eriline nõks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Veebr, 2013 20:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
ei tea vist keegi midagi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2013 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
tegelikult on asi keerulisem, nimelt jooksis tosool välja ja läks keema aparaat, ja peale seda on igavene nöök, kaan kõver? kellegil mingi hea mõte? ja jutt on ka natuke pikem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Veebr, 2013 22:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 01 Aug, 2012 22:21
Postitusi: 26
Mul oli sama teema aga siit ei tule vastust.. mujalt foorumitest saad rohkem infi :) ei taha kedagi solvata aga nii on :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Veebr, 2013 11:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Enar87 kirjutas:
Mul oli sama teema aga siit ei tule vastust.. mujalt foorumitest saad rohkem infi :) ei taha kedagi solvata aga nii on :)

Enar87, kui sa tead vastust, miks sa siis teisele nõu ei anna? Kuidas su probleem lahenes? Ega siin ei ole mingeid palgalisi nõuandjaid. Iga foorum koosneb kasutajatest, sellistest nagu sinagi. Kui keegi küsimusest midagi aru saab ja vastata oskab siis vastab. Lihtsalt "oh" ja "uh" pole ju mõtet vastata.
Aga teemaalgatajale: katsu teine kord ikka esimeses postis ja ka teema pealkirjas võimalikult rohkem fakte edastada. Pole siit ju näha isegi, kas on tegu bensiini- või diiselmootoriga masinaga. Nende tagumised kütteseadmed on erinevad. Ja selle olulise fakti, et jahutusvedelik välja jooksis, poetad alles neljandal päeval, kui märkad, et keegi välja ei tee.

Kuidas metsa hõikad nii mets vastu kajab.

Mu oma Voyageril tagumist kütteseadet pole üldse, seega pole sellega ka probleeme olnud ja konkreetset kogemust pole.
Kui ikka süsteem tühjaks jooksis siis on vaja peale esmast taastäitmist, peale iga soojenemis-jahtumistsüklit, esimesed 3-4 lühemat sõitu, veel vaadata, et tasemed madalaks pole vajunud, täita vajadusel uuesti radiaator täiteava alumise ääreni ja paisupaak "max" märgini. Võiks proovida ka auto kuhugi tõusule parkida ja seal natuke käia lasta (2000 p/min), et õhk paremini pikkadest kõhualustest torudest välja saaks. Paarkümmend kilomeetrit maanteesõitu võib aidata - siis on mootori pöörded ühtlaselt kõrgemal ja vedelikku liigutatakse sujuvalt mööda süsteemi.
Kui kahtlustad, et plokikaanetihend(id) on kuuma saanud siis sellest annab märku jahutusvedeliku pidev kadumine ka peale esimest 3-4 sõitu (ajab välja paisupaagi ülevoolust ja/või väljalaskest ja/või satub õlisse) ja mootori keemaminek.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 21:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
tegelikult arvan et kui paisupaagis mullitab ja jahutusvedelikku välja viskab kui sõita nii 100 km h, siis tundub ikkagi plokikaas olevat kuigi käisin ja mõõdeti et heitgaasid ei ole jahutussüsteemis. tegemist siis diisliga, millel on ka webasto lisasoojendusega peal. otseselt nagu keema ka ei lähe korraks vahepeal seier tõuseb, enamuse ajast nagu ikkagi läheb tagasi nulli


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Voyageri jahutussüsteemis pole õhutusnipleid, ka tagumises süsteemis mitte. Tuleb valada radikas täis, paisupaak täita max jooneni ja siis umbes järgmise nelja soojaks-külmaks tsükli jooksul peaks õhk iseenesest välja tulema (vastavalt peab paisupaaki vedelikku juurde valama). Kui tagumine radikas on maas käinud, soovitatakse enne uue peale panemist ta täita ära nii palju kui võimalik. See on tehase manuaali jutt.

Juu on see süsteem disainitud nii, et õhu kinni jäämiseks lõkse ei ole. Kui taha soe üldse ei jõua, äkki vaatad algatuseks kõhu alla, et kas torud lähevad soojaks. Kustmaalt nad lähevad soojaks. Jne. Siis veel miljoni-euro küsimus: kas sinu käes on see auto üldse kunagi tagant soojaks läinud? Äkki on keegi midagi kuskilt vahelt ära ratsionaliseerinud.

Vigane radika kork, mis rõhku ei pea, tekitab ka anomaaliaid. Samamoodi see, kui süsteem pole tihe, rõhu all olles tilgutab vedelikku välja kuskilt ja pärast jahtudes imeb õhu asemele


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Veebr, 2013 2:28 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
kkk555 kirjutas:
kui paisupaagis mullitab ja jahutusvedelikku välja viskab kui sõita nii 100 km h, siis tundub ikkagi plokikaas olevat ... otseselt nagu keema ka ei lähe korraks vahepeal seier tõuseb, enamuse ajast nagu ikkagi läheb tagasi nulli
Küllap see siis ikka plokikaanetihend on kui jahutusvedeliku välja sülitab. Seier ei näita ülekuumenemist siis kui seieri andur pole vedeliku sees.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Veebr, 2013 20:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
kuidas saab 100 % kindlaks teha, et on plokikaan, niisama laiali lammutada ei ole eriti odav kui pärast ikka sama jama on, kuna mõõtmised ei näidanud mingeid heitgaase jahutussüsteemis.
tegelikult isegi ennem kui mul tosool välja jooksis ja keema läks, kadus nagu tosooli natuke ära ja sai ka pandud seda löga mis peaks väiksemad lekked kinni panema.
põhimõtteliselt auto teeb nii: hommikul lähen tööle ca 20 km sõittu, alguses tõuseb seier ikka nagu normaalselt ehk siis läheb ilusti mootor soojaks, aga sooja puhuma ei hakka, siis hakkab seier langema nullini täitsa siis nats rohkem pöördeid anda tõuseb jälle normi siis mõnikord jääb normi mõnikord langeb uuesti siis uuesti pöördeid ja tõuseb tagasi ja kui tööle jõudma hakkan, hakkab ka lõpuks sooja puhuma. see on hommikuti, aga kui pikemat otsa sõita maanteel siis hakkab paisupaagist välja ajama. nii olen sõitnud juba paar kuud, iga kord kui auto seisma jätan lähen lasen jälle süsteemist õhku välja, mõnikord purskab ka tosooli. ei oska rohkem midagi öelda


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Veebr, 2013 23:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Selliste sümptomite puhul alustaks ma kõigepealt termostaadi ja veepumba vahetusega.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Veebr, 2013 7:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
Veepump sai muidu vahetatud koos hammasrihmaga, termostaat ka nagu toimiks


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Veebr, 2013 14:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
kkk555 kirjutas:
... ja sai ka pandud seda löga mis peaks väiksemad lekked kinni panema...


See löga pole kuigi intelligentne ja selle ülejääk ei aurustu atmosfääri vaid ladestub süsteemis sinna kuhu juhtub, muuhulgas võib ta kittida kinni ka kütte või jahutusradika ribisid! Ma soovitaks selliseid aineid üldse mitte kunagi kasutada. Kui ikkagi on kasutatud (no näiteks hädaabi meetodina Poolast koju tulemiseks), siis tuleks hiljem süsteem läbi pesta mingite eriti tõhusate ainetega, mis selle löga (ja lisaks katlakivi ja rooste) ära lahustab ja seejärel kõik lekked kõrvaldada normaalsete meetoditega.

Proovi teist termostaati ja teist radika korki algatuseks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Veebr, 2013 19:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
OK, tänud kõigile, peab järjest juppe vahetama hakkama, odavamast kallimateni :D, eks näeb, kui midagi muutub annan teada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Veebr, 2013 22:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Radiaatoriga saad abi kindlasti Laki Autost. Olen korduvalt seal käinud ja iga kord meeldiva hinnaga saanud kvaliteetse teenuse. Kontrollitakse survet ja saab ka teha korraliku läbipesu. Ja kui radiaator on tõesti läbi, siis saab sealt ka mõistliku hinnaga uue.
P.S. termostaat nagu töötaks... vaheta ära ja siis on kindel, et see enam ei jebi, pealegi, see ei tohiks olla eriti kallis.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 16 Mär, 2013 16:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 15 Veebr, 2013 20:32
Postitusi: 9
esialgu sai vahetatud nüüd kork ja termostaat, muutusi ei ole. kas äkki ikkagi hutamis viga ei saa olla, kuna tagant ikkagi sooja tulema ei hakka, ükskord siin nikerdades sai järjest töötaval mootoril lahti lastud igasugu voolikud siis tuli nii õhku kui ka tosooli, aga tagant hakkas lõpuks niimoodi sooja tulema kui mootori pöörded mingi 2500-ni ja tühikäigul jälle puhub jahedat.
Või teine variant on ikkagi plokikaan, et pressib koguaeg õhku juurde süsteemi, sest igakrd kui sõidust tulen, siis kapott üless ja jälle lasen õhku välja :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia