Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 22:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Veebr, 2013 16:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2013 15:55
Postitusi: 3
Tere!
Milles võib viga olla, et ta diislit nii koledalt palju joob? Hooldus tehtud, termostaat vahetatud. Arvutused näitavad, et võtab 15 -25 l/100 ja seda vähemalt.
Ei taha teda millegi muu vastu vahetada ka. Mida võiks kontrollida? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Veebr, 2013 17:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Ostsin 2 kuud tagasi 2004a Grand Voyageri 2.8 110kW.

Kütusekulu oli alguses 14l sajale. Sai vahetatud termostaat, mootori- ja käigukastiõli, õhufilter ning kütusekulu langes 11l peale. Sõidan põhiliselt pikemaid otsi mööda maanteed. Esimeses diagnostikas viga ei tuvastatud, teisel korral läksin Karla autosse, kus leiti, et teine ja kolmas pihusti on probleemsed, mille kaela saab ajada suurema kütusekulu ja pika käivitamise. Ei mäleta täpselt, mis neil viga oli. Mingi aeg lähen tagasi, võetakse pihustid maha ja vaadatakse, kas saab neid parandada.

Õhulugejat võiks ka kontrollida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Veebr, 2013 19:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2013 15:55
Postitusi: 3
Näitab veakoodi P1685.

õlid vahetatud. Sõidab stabiilselt ja heitgaasid on normaalsed.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Veebr, 2013 18:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2013 15:55
Postitusi: 3
Peale hooldust (õli, filter, rihm, veepump) hakkas tossama!! Mõõtsin kütusekulu ja sain 13,77 l/100km. Enne ei tossanud. :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Veebr, 2013 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 06 Nov, 2008 23:15
Postitusi: 27
Tere, äkki hoolduses rihma vahetusel ei läinud hambad õigesti, võis minna valesse hambasse ja seepärast võtab rohkem ja tossab. Omal vahetati rihm ja hakkas rohkem võtma ja oli vähe uimasem. Sõitsin selle rihmavahetuse välba lõpuni ja uue vahetuse käigus ütles mehaanik, et oli hamba võrra valesti. Ei mäleta kas tossas, võibolla oligi ja küttekulu oli liiter suurem küll.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Mai, 2013 0:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 27 Aug, 2006 16:56
Postitusi: 176
Asukoht: Tallinn
Sellel mootoril on nukkade rihmarattad kiiluta. Veepumba vahetuseks peab need lahti võtma.
Võib täitsa olla, et märgid möödas on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Juun, 2013 17:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Olen kuulnud Andrus49 käest ka, et peale rihma hooldust hakkas rohkem kütet võtma. Samas kontrolliti rihma ajastused - need olid OK
Siis tuli välja, et mingi rõhuandur küttesüsteemis oli vigane... aga ma ei mäleta täpselt millest jutt, sest mind see ei puudutanud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 171 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia