Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 5:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:03
Postitusi: 13
Tere, mure siis järgmine:

Talvel on tõsine mure Chrysler Voyager(2.8, diisel) käivitamisega.

Väljas on nt -8 kraadi külma, aga auto käima ei lähe, kui veab siis läheb väga väga vaevaliselt . On sisse ostetud talvist diislit, ja isegi kütuselisandit, aga sellest pole abi.
Auto toodud ise Saksamaalt.
Nagu näiteks täna, väljas oli hommikul -17 kraadi, maja ees üks samasugune chrysel käivitas, sai nagu naksti käima, meie oma aga ei läinud.
PS: Akus viga olla ei saa, 3 kuud tagasi sai tuttuus aku peale ostetud, oleme sadu eurosid kulutanud igasugustele diagnostikatele, küünlad ära vahetatud, ja üksgi diagnostika ei tuvasta viga.

Tänan kõiki, kes pakuvad lahendusi.

Olgu ka mainitud, et eelmisel talvel oli asi hullem, siis ei saaanud isegi -1-ga käima autot.
See talv mulle soovitati teha pikemaid sõite, mida ma ka teen ja nii kui üle 10 kraadi külma on läheb jeelijeeli käima.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Kui eelsüüteküünlad jms on korras, siis järgmisena lase kontorollida surveklappi, mis asub commonrail´i otsas. See peaks kontrollima ja reguleerima kütuse survet käivitmise ja ka mootori töö ajal.
Kus diagnostikat teha lasid?

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Jaan, 2013 23:51 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Natuke liiga ümmargune jutt, et midagi üldse soovitada. Täpsusta vähemalt, kas starter ikka jaksab mootorit korralikult ringi vedada. Aku vahetus ja soovitus pikemaid sõite teha viitavad nagu ringivedamise murele. Kuna diagnostikasse tavaliselt suht sooja mootoriga jõutakse siis on üsna tõenäoline, et ringivedamise probleemi seal tuvastada ei suudeta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 0:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:03
Postitusi: 13
külmaga veab ringi väga aeglaselt, nagu aku oleks tühi vms ..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 1:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 30 Juun, 2011 23:45
Postitusi: 86
Asukoht: Pärnu
Veab raskelt ringi. Mis õli on autos?
Mul enne ühes teises autos oli mineraalne õli. Külmaga oli paks kui tökat. Ikka väga raske oli külmaga käivitamine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 12:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:03
Postitusi: 13
Hetkel ei oska nii õelda, aga Suhteliselt kallis õli sai sise ostetud, Mobil1, ja õlivahetus sai ka tehtud tänu sellele probleemile .
Kui kontrollida, siis õli pole üldse paks :S


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 13:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Starteri puksid võivad olla kulunud ja külmaga lihtsalt ei jõua vedada. Mis läbisõit on ja mis aasta masin.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 15:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:03
Postitusi: 13
Hetkel istun autod, hommikul naaber aitas enda akupealt käima, väga raskesti.läks.
Läbisõit 200683, aasta 2007 masin


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 15:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:03
Postitusi: 13
Proovin nüüd sellist varianti, et panen plokisoojenduse peale, see peaks aitama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 16:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Aivar.A kirjutas:
Proovin nüüd sellist varianti, et panen plokisoojenduse peale, see peaks aitama.


Kontrolli ikka eelsoojendusküünlad ennem ära.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 18:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Akul ja akul on ka vahe vahel. Odavad hiina juustud ei vea külmaga diislit isegi uuena käima.
Kontrollima peaks kindlasti küttesurvet railis. Põhjuseid võib olla mitu, aga ju ta nõrk on.
Külm mootor vajab käivitamisel rikkamat küttesegu ja kui raili surve on nõrk, siis ta seda ei saa.
Elektroonika teeb oma töö ära, aga küttesüsteem mehaanilise kulumise tagajärjel seda ei võimalda.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Jaan, 2013 23:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Aivar.A kirjutas:
külmaga veab ringi väga aeglaselt, nagu aku oleks tühi vms ..

Kui külmaga raskelt ringi veab siis on võimalused, et laadimine on nõrk, aku on kehv, akujuhtmete ühendused on kehvad, starteri puksid on läbi või on talveks sobimatu õli sees.
Kui pinged-voolud (vajadusel elektriku abiga) mõõdetud ja tunduvad mõistlikud, õli on tootja nõuetele vastav siis tuleks lasta starter üle vaadata.
Plokisoojendus on küll tore asi aga ainult sellele loota ma ei soovita - viga tuleb ikka leida ja kõrvaldada, tõenäoliselt see aja jooksul süveneb ja alati ei pruugi olla võimalust plokisoojendust kasutada. Kuni -20 kraadiga peab ikka iga auto omal jõul käivituda suutma.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Jaan, 2013 8:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Jaan, 2013 21:03
Postitusi: 13
Näiteks täna ja eile, eile oli 14 kraadi ja täna 13 kraadi külma, ja auto läks käima niikui võtit pöörasin, poole pöörde pealt.
Samas ta läheb ideaalselt käima, samas jälle jamab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Jaan, 2013 9:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 18 Mär, 2011 23:04
Postitusi: 111
kas sul webastot ei ole, kui ei ole, pane peale ja tuleb kokkuvõttes odavam, kui koguaeg neid vigu otsida. Iseeneset mul on olemas nii kütuse rõhu andur, mis asub lati küljes ja andur mis hoiab kütuse survet.

PS. Mul üks tuttav ka remontis samade sümtomitega isendit, vahetas küttefiltri ära, asi läks paremaks, kuid jagu sellest ikka ei saaud.

kaido


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Jaan, 2013 16:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
kui aku ok ja ei jõua ringi vedada siis ikka starter vähe väsinud

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia