Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 6:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Dets, 2012 23:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Tere,

mul on järgmine mure. Ostsin nädalake tagasi 2004a Grand Voyageri, millega ostujärgsel päeval sõitma minnes juhtus selline asi, et paarikümne meetri järel kadus käik ära, vabakäiguga veeres nii palju kui veeres, kuigi käik oli drive peal. Veidike seisin, proovisin uuesti, Drive ei töötanud. Proovin L-ga, see töötas ja pärast seisma jäämist ja uuesti D peale panemist töötas kõik kenasti terve päeva. Järgmine kord, kui sõitma tahtsin minna mitu päeva hiljem, oli sama jama, aga käik kadus juba pärast paari meetrist liikumist. Kui kast uuesti tööle hakkas, siis üle paarisaja meetri sõita ei julgenud ja auto seisab nüüd nukralt.

Käigukasti õlitaset kontrollides on õlitase külma mootoriga hoti peal. Sellest võib järeldada, et õli on liiga palju. Lisaks teab vaid jumal, millal autol viimati õli vahetati ja mis õli seal üldse sees on. Ongi plaanis õli ja filter vahetada, aga ei tea, kas võin loota, et käigukastiga antud mure pärast seda kaob?

Äkki kellelgi on sarnaseid kogemusi. Tahaksin loota, et mul ei ole tagumikku lohku tõmmatud ja katkise käigukastiga autot müüdud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 1:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Nordis kirjutas:
Tahaksin loota, et mul ei ole tagumikku lohku tõmmatud ja katkise käigukastiga autot müüdud.

Tahaks südamest loota, et see nii polnud, aga kahtlen, et see viga ise enesest või õlivahetusega üle läheb.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 15:02 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Nordis kirjutas:
Käigukasti õlitaset kontrollides on õlitase külma mootoriga hoti peal.
Ikka töötava mootoriga mõõdad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 19:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
ja töösooja käigukastiga soovituslik oleks sõita umbes 30 kilomeetrit siis pargid tasasele maale,ootad töötava mootoriga umbes 2 minutit lappad kõik käigud 3x läbi ja siis mõõdad.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 23:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Anjolle kirjutas:
Nordis kirjutas:
Käigukasti õlitaset kontrollides on õlitase külma mootoriga hoti peal.
Ikka töötava mootoriga mõõdad?


Mootor seisis, kui õlitaset kontrollisin.

Enne õlivahetust 30km-seid otsi sõitma ei hakka, seega sooja mootoriga õlitaset kontrollida ei saa vist. Järgmine sõit tuleb alles uuel aastal remonditöökotta. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 1:02 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Automaatkasti õlitaset kontrollitakse tühikäigul töötava mootoriga, käigukang P või N peal. Mittetöötava mootori korral ongi tase kõrgem. Seega on täiesti võimalik, et ATF-i on kastis hoopis vähem kui minimaalselt nõutud. Kui mootor külm siis vaatad märke Cold, kui korralikult soojaks sõidetud siis Hot.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 12:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Selge, kui auto käima saan, siis proovin uuesti.

Lisaks sellele käigukasti jamale on mingi jama veel. Müüja ütles, et aku on veidi nõrk. Kui auto 2 päeva seisab, siis läheb raskelt käima. Minul järgmine päev ei läinud üldse, aku oli nii tühi, et ei saanud uksigi võtmest lahti. Ostsin uue aku, aga sellega ka parem ei ole. Aku sai 2 päeva tagasi täis laetud ja täna jälle täitsa tühi. Ei saa aru, mis asi aku sedasi tühjaks tarbib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 14:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Aug, 2012 3:22
Postitusi: 13
Anjolle kirjutas:
Automaatkasti õlitaset kontrollitakse tühikäigul töötava mootoriga, käigukang P või N peal. Mittetöötava mootori korral ongi tase kõrgem. Seega on täiesti võimalik, et ATF-i on kastis hoopis vähem kui minimaalselt nõutud. Kui mootor külm siis vaatad märke Cold, kui korralikult soojaks sõidetud siis Hot.

Kust pärineb info, et õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 16:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Heints56 kirjutas:
Anjolle kirjutas:
Automaatkasti õlitaset kontrollitakse tühikäigul töötava mootoriga, käigukang P või N peal. Mittetöötava mootori korral ongi tase kõrgem. Seega on täiesti võimalik, et ATF-i on kastis hoopis vähem kui minimaalselt nõutud. Kui mootor külm siis vaatad märke Cold, kui korralikult soojaks sõidetud siis Hot.

Kust pärineb info, et õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga?


Mis vahe sellel on kust see info pärineb?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 19:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Heints56 kirjutas:
Kust pärineb info, et õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga?

Eks ikka juhendist. Juhendeid leiate lehelt http://oskin.ru
Teie küsimusest võiks järeldada, et teil on mingist usaldusväärsest allikast pärinev teistsugune info?
Igaks-juhuks märgin üle, et jutt käib siin ikka automaatkäigukasti vedeliku (ATF) taseme, mitte mootori- või manuaalkäigukasti õlitaseme mõõtmisest.

Procedure For Checking Fluid Level kirjutas:
The fluid level in the automatic transmission should be checked whenever the vehicle is serviced. Operation with an improper fluid level will greatly reduce the life of the transmission and of the fluid.
To properly check the automatic transmission fluid level, the following procedure must be used:
1. The vehicle must be on level ground.
2. The engine should be running at curb idle speed for a minimum of 60 seconds.
3. Fully apply parking brake.
4. Place the gear selector momentarily in each gear position ending with the lever in P (PARK).Wipe the area around the dipstick clean to eliminate the possibility of dirt entering the transmission.
5. Remove the dipstick and determine if the fluid is hot or warm. Hot fluid is approximately 180°F (82°C), which is the normal operating temperature after the vehicle has been driven at least 15 miles (24 km). The fluid cannot be comfortably held between the finger tips. Cold is when the fluid is below 27°C (80°F).
6. Wipe the dipstick clean and reinsert until seated. Remove dipstick and note reading.
a. If the fluid is hot, the reading should be in the crosshatched area marked “HOT” (between the upper two holes in the dipstick).
b. If the fluid is cold, the fluid level should be between the lower two holes in the area marked “COLD”.
If the fluid level indicates low, add sufficient fluid to bring to the proper level.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 20:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Nordis kirjutas:
Selge, kui auto käima saan, siis proovin uuesti.

Lisaks sellele käigukasti jamale on mingi jama veel. Müüja ütles, et aku on veidi nõrk. Kui auto 2 päeva seisab, siis läheb raskelt käima. Minul järgmine päev ei läinud üldse, aku oli nii tühi, et ei saanud uksigi võtmest lahti. Ostsin uue aku, aga sellega ka parem ei ole. Aku sai 2 päeva tagasi täis laetud ja täna jälle täitsa tühi. Ei saa aru, mis asi aku sedasi tühjaks tarbib.

Normaalselt tõmmati sind lohku... See, et käigukastil vedu ära kaob, ei ole küll mingi tüüpviga, enamasti läheb kas, mingi vea ilmnemisel, lihtsalt avariirežiimi, nii, et pöördu parem mingi asutuse poole. Aku tühjenemine tähendab mingit tarbijat, mis aku tühjaks tõmbab, samuti lase elektrikul üle vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 21:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Aug, 2012 3:22
Postitusi: 13
Anjolle kirjutas:
Heints56 kirjutas:
Kust pärineb info, et õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga?

Eks ikka juhendist. Juhendeid leiate lehelt http://oskin.ru
Teie küsimusest võiks järeldada, et teil on mingist usaldusväärsest allikast pärinev teistsugune info?
Igaks-juhuks märgin üle, et jutt käib siin ikka automaatkäigukasti vedeliku (ATF) taseme, mitte mootori- või manuaalkäigukasti õlitaseme mõõtmisest.

Procedure For Checking Fluid Level kirjutas:
The fluid level in the automatic transmission should be checked whenever the vehicle is serviced. Operation with an improper fluid level will greatly reduce the life of the transmission and of the fluid.
To properly check the automatic transmission fluid level, the following procedure must be used:
1. The vehicle must be on level ground.
2. The engine should be running at curb idle speed for a minimum of 60 seconds.
3. Fully apply parking brake.
4. Place the gear selector momentarily in each gear position ending with the lever in P (PARK).Wipe the area around the dipstick clean to eliminate the possibility of dirt entering the transmission.
5. Remove the dipstick and determine if the fluid is hot or warm. Hot fluid is approximately 180°F (82°C), which is the normal operating temperature after the vehicle has been driven at least 15 miles (24 km). The fluid cannot be comfortably held between the finger tips. Cold is when the fluid is below 27°C (80°F).
6. Wipe the dipstick clean and reinsert until seated. Remove dipstick and note reading.
a. If the fluid is hot, the reading should be in the crosshatched area marked “HOT” (between the upper two holes in the dipstick).
b. If the fluid is cold, the fluid level should be between the lower two holes in the area marked “COLD”.
If the fluid level indicates low, add sufficient fluid to bring to the proper level.


Vene keelsest juhendist loen välja, et mootor käima ja soojendada käigukasti õli ca 82 kraadini Celsiuse järgi, siis käigukang asendisse P ja mootor seisma ning seejärel mõõta õlitaset, mis sooja õli korral peab jääma HOT piirkonda ja külma õli korral (ümbritseva keskkonna temperatuuril ca 27 kraadi Celsiuse järgi) COLD piirkonda. See info pärineb vene saidilt leitud 2001-2007 diisel 2,5 ja 2,8 CRDI Chrysler Voyager/Grand Voyager/Dodge Caravan/Ram Van hoolduse ja remondi raamatust, 2009.a. väljaanne. See nagu loogiline, et seisva mootoriga õlitaset kontrollida, sest töötava mootori korral on käigukastis õli piltlikult öeldes lennus, õlipilv kastis suuremalt jaolt ja ei saa nivood õigesti mõõta. Kuidas siis külma õli nivood saab teisiti mõõta kui mitte seisva mootori korral? Õli on ju külm siis kui auto on seisnud pikemat aega ja kastis õli välisõhuga samal temperatuuril. Sama ju mootori õlitaseme mõõtmisega - ei mõõdeta taset töötava mootori korral, vaid siis kui mootor seisab ja õli on karterisse valgunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 21:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
Heints56 kirjutas:
Anjolle kirjutas:
Heints56 kirjutas:
Kust pärineb info, et õlitaset kontrollitakse töötava mootoriga?

Eks ikka juhendist. Juhendeid leiate lehelt http://oskin.ru
Teie küsimusest võiks järeldada, et teil on mingist usaldusväärsest allikast pärinev teistsugune info?
Igaks-juhuks märgin üle, et jutt käib siin ikka automaatkäigukasti vedeliku (ATF) taseme, mitte mootori- või manuaalkäigukasti õlitaseme mõõtmisest.

Procedure For Checking Fluid Level kirjutas:
The fluid level in the automatic transmission should be checked whenever the vehicle is serviced. Operation with an improper fluid level will greatly reduce the life of the transmission and of the fluid.
To properly check the automatic transmission fluid level, the following procedure must be used:
1. The vehicle must be on level ground.
2. The engine should be running at curb idle speed for a minimum of 60 seconds.
3. Fully apply parking brake.
4. Place the gear selector momentarily in each gear position ending with the lever in P (PARK).Wipe the area around the dipstick clean to eliminate the possibility of dirt entering the transmission.
5. Remove the dipstick and determine if the fluid is hot or warm. Hot fluid is approximately 180°F (82°C), which is the normal operating temperature after the vehicle has been driven at least 15 miles (24 km). The fluid cannot be comfortably held between the finger tips. Cold is when the fluid is below 27°C (80°F).
6. Wipe the dipstick clean and reinsert until seated. Remove dipstick and note reading.
a. If the fluid is hot, the reading should be in the crosshatched area marked “HOT” (between the upper two holes in the dipstick).
b. If the fluid is cold, the fluid level should be between the lower two holes in the area marked “COLD”.
If the fluid level indicates low, add sufficient fluid to bring to the proper level.


Vene keelsest juhendist loen välja, et mootor käima ja soojendada käigukasti õli ca 82 kraadini Celsiuse järgi, siis käigukang asendisse P ja mootor seisma ning seejärel mõõta õlitaset, mis sooja õli korral peab jääma HOT piirkonda ja külma õli korral (ümbritseva keskkonna temperatuuril ca 27 kraadi Celsiuse järgi) COLD piirkonda. See info pärineb vene saidilt leitud 2001-2007 diisel 2,5 ja 2,8 CRDI Chrysler Voyager/Grand Voyager/Dodge Caravan/Ram Van hoolduse ja remondi raamatust, 2009.a. väljaanne. See nagu loogiline, et seisva mootoriga õlitaset kontrollida, sest töötava mootori korral on käigukastis õli piltlikult öeldes lennus, õlipilv kastis suuremalt jaolt ja ei saa nivood õigesti mõõta. Kuidas siis külma õli nivood saab teisiti mõõta kui mitte seisva mootori korral? Õli on ju külm siis kui auto on seisnud pikemat aega ja kastis õli välisõhuga samal temperatuuril. Sama ju mootori õlitaseme mõõtmisega - ei mõõdeta taset töötava mootori korral, vaid siis kui mootor seisab ja õli on karterisse valgunud.


Automaatkasti karteris ei ole mingit õlipilve, puudub paiskõlitus, kõik toimub ikka õli survega. Kastis ongi külm õli kuni 27 kraadi, nagu manual ütleb.

Töötava mootoriga ja kõik käiguasendid tuleb läbi käia, et kastiõli oleks ikka igal pool kus peab (turbiin, hüdraulikaplokk jne.) mitte ei oleks valgunud karterisse.

See raamat paneb igal juhul mööda. :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Dets, 2012 23:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Asja point ongi siin, et automaatkastis ei tohi kunagi õlitase alla teatud nivoo minna kuuma ja töötava kastiga.
Silberist sain kunagi sellise vastuse, et mõõta tuleb kuumalt, töötava mootori ja D asendis, siis on tagatud kõik norm tööks vajalikud tingimused.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 31 Dets, 2012 19:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Kui töötava mootoriga õlitaset kontrollisin, siis varras enam ei näidanudki midagi. Lisasin 1,5l juurde, nüüd on tase coldi alumisel piiril, tuleb vist veel juurde lisada, aga igatahes rohkem pole probleeme olnud.

Neljapäeval saab elektriku juures ka targemaks, kuhu vool kaob, aga nüüd on uus mure. Kütusekulu on autol 13,7l sajale ja enamus sõite on tehtud maanteel. :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 116 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia