Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 19:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Grand voyager 04
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 17:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 17:04
Postitusi: 67
Teretere

Foorumis olen uus ja Chryslerit pole ka varem olnud. Nüüd välja vaadatud üks 2004 aasta 2,8 CRD GV.
Läbisõitu ca 60 000.
Mis on diislil head ja mis halba? Mida vaatama kontrollima peaks ennem ostmist vaatama/kontrollima? Foorumis üldiselt juttu vanematest GV'dest seepärast tegingi uue teema.
BTW: oskab keegi rääkida midagi GV originaal navigatsioonisüsteemist? Toimib meil ka või mitte? Mis plaat maksta võiks? Ainus koht kust saada on ilmselt Silber?

tänud ette

dep


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 17:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
2,8CRD mootor on suht uus ja nende vigu just pole meieni nii väga jõudnud.
Andrus48 sõidab just 2,8CRD Voyageriga (mitte grand) sai seda ka klubi aastapäeval proovitud ja katsutud.
veermiku ehitus on tal sama võrreldes 2001 ja up omadega seega ega seal midagi erilist pole.
Navi kohta on siin 300-s teemas juttu
2,8CRD mootor on rihmülekandega ja 60000 juures ei tohiks olla seal üllatusi, kui just regulaarselt on hooldatud. Silber on see võlusõna kust peaksid saama detailset infit selle masina kohta, isegi siis, kui see on toodud teisest euroopariigist - hooldusinfo, mis on tehtud esindusest saab silber kontrollida.
Põhimõtteliselt, tasuks ikkagi jälgida üldisi ostureegleid - lekked, kolksud, kinunumised, kääksumised, undamised, krõbisemised - et neid ei oleks.
masin peaks olema suht äkiline - diisli kohta. oleneb millega sa enne sõitnud oled.

Varsutusest siis püüa jällegi hankida max varustus diislikohta - mida sa ei saa on mäludega istmed, 3tsooniline kont/soendus.
Üldjuhul liiguvad su mõtted väga heas suunas, hea masina püüad hankida. Kui leiad midagi anna teada, jõudumööda püüame abistada.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 19:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
silberauto esinduses o kohe kirjas, et 3tsoonilis kliimad 2,8CRD-le ei pakuta
väljavõte
HAH 3-tsooniline automaatne kliimaseade 15 415 18 189 üksnes Gr V LX 3,3 V6; Std Ltd 3,3
http://www.silberauto.ee/chrysler/?cont ... 3&topic=28

Mäludega istmeid ei ole kohanud uutel diislitel :roll:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 21:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 17:04
Postitusi: 67
ok. tänud vastuste eest. siiski veel paar küsimust:
silberi kodukas annab 2.8 diisli kiirenduse parema kui 3.3 bensuka oma...ongi nii-12.0sek vs. 12.6 sek?
kuidas üleüldse GV soojendussüsteem on? Diisel läheb vist enivei kehvemini soojaks kui bensukas...kuidas niisuures salongis talvel soojaga on? Mul 2 väikest last ka...ei tahaks et nad külmetama peaksid talvel.
Silberi kodukal on ka üks 3.3 ja AWD müüa, kuidas seda kommenteerida oskate?
Ja kuskil Tartus vist on otse U.S.A.st toodud 3.8 Town & Country. seda mootorit meil ei müüdagi nii et ilmselt ei ole sellepoole üldse mõtet vaadata?
Üldiselt kaldun millegipärast diisli poole...aga mõtlesin muude kohta ka teadjamatelt küsida.
Aitäh juba ette
Dep


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 22:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ise oman 3,8 benssu ple tal häda midagi. Kiirendusega on sedasi et nad jah nii enamvähem võrdsed ja väga palju oleneb ka selllest gaasi vajutusest kui mõõdad seda kiirendust


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 22:46 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
46 teeme nooremaks OT


No nii!! Kes ütles, et tegemist vanusega on? Mr Green
Või näen tõesti nii vana välja? :shock: Siinkohal küsiks kas maffia666 on siis 666 juba vä?

Ok see selleks. 2,8 crd mootori kohta küll ei nurise veel, läbisõitu tänaseks 50 000km. Muud muret masinaga ei ole olnud kui esisild kipub ikka nats kiiresti kolisema hakkama. Tänaseks on vahetatud üks stabika puks ja just täna käisin Viljandi Silberis (garantiiaeg saab aastalõpuga läbi) Vahetusse läheb siis teine stabika puks ja üks sisemine rooliots.
Aga kokkuvõtteks leiaks midagi positiivset ka :) Sharani esisild laguneb veel kiiremini ja hullemini.
Muide mida soovitan kindlasti kontrollida - nendel masinatel peab standardvarustuses webasto peal olema.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 22:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
depeche kirjutas:
ok. tänud vastuste eest. siiski veel paar küsimust:
silberi kodukas annab 2.8 diisli kiirenduse parema kui 3.3 bensuka oma...ongi nii-12.0sek vs. 12.6 sek?
kuidas üleüldse GV soojendussüsteem on? Diisel läheb vist enivei kehvemini soojaks kui bensukas...kuidas niisuures salongis talvel soojaga on? Mul 2 väikest last ka...ei tahaks et nad külmetama peaksid talvel.
Silberi kodukal on ka üks 3.3 ja AWD müüa, kuidas seda kommenteerida oskate?
Ja kuskil Tartus vist on otse U.S.A.st toodud 3.8 Town & Country. seda mootorit meil ei müüdagi nii et ilmselt ei ole sellepoole üldse mõtet vaadata?
Üldiselt kaldun millegipärast diisli poole...aga mõtlesin muude kohta ka teadjamatelt küsida.
Aitäh juba ette
Dep


Kiirenduse kohapealt jään vastuse võlgu, korra Oberstiga proovisime, aga siis tegin ilmselt selle vea, et tallasin põhjagaasiga ning pöörded olid ca 4000 ja rohkem. Kõige parem vedu on siiski 2000 kuni 3000, siis peaks küll selle 12, seki kätte saama.
Nagu eelmises postituses mainisin, neil masinatel on webasto peal mis töötab ise automaatreziimil. Mootor ja salong lähevad sama ruttu soojaks kui bensukatelgi. Jaanuari alguses pannakse minu masinale Autotähes ka taimer soojendusele vahele (ca 4500kr) siis saab ka enne käivitust mootori soojaks lasta. Nii, et minu arvamus on - sooja pärast kartma ei pea.
Võrreldes bensukaga on eelis siiski kütuse kulu. Olen sõitnud igatmoodi, rahulikult, rullnokatsenud jne. Kui kiirusehoidjaga sõita 90km/h siis on kulu 5,8L/100km!!! Aga nii kui vajutad 110 on ca 8L. Linnas ca 12L. Üldine keskmine on mul jäänud 10L kanti. Ja 3,3 bensukast ma sellise sõidustiili juures nagu mul on, ma sellist numbrit vist ei saavuta.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia