Tänane kuupäev Reede 28 Juun, 2024 3:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: GV 2006 2,8 CRD suitseb.
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Sept, 2012 22:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 04 Sept, 2012 16:51
Postitusi: 4
Tere, sai hiljuti soetatud üks iludus, 2006a. Grand Voyager 2,8CRD, aga nüüd on mingi jama tekkinud. Kohapeal tuuri andes hakkab sellist sinist välja ajama, et vahel ongi peeglitest ainult sinist suitsu näha. Hais on selline põlematta kütte oma, õliga kindlasti tegu ei ole. Hommikune käevitamine ei ole ka hea ja siis viskab ka alguses sinist. Sõites ja sõidust tulles on alguses kõik OK, aga siis hakkab järjest rohkem sinist ajama, mida pikemalt tuuritada, seda hullemaks läheb. Ja sõites on keskmine kütusekulu suurenenud, trassil umbes 9l. keskmine 13l. kanti. Veakoodiks näitas P 0481 ja P 0100, ehk õhulugejat. Sai siis teine kasutatud lugeja ostetud, aga muutusi ei ole, veakoodi näitab ikka ja suitseb ka. Kontrollisin pihustite tagasivoolu ära, see oli päris hea 9-8-9-11. Oskab keegi ehk head nõu anda, või on ise sellise jamaga kokku puutunud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Sept, 2012 13:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 18 Mär, 2011 23:04
Postitusi: 111
miks arvad, et õliga tegu ei ole?

kas mootor ei ole hakanud õli võtma?

Kas kütusefilter ja õhufilter on vahetatud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Sept, 2012 21:06 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Meie firmas oli töökaaslase Sprinteril sama asi, kõik sümptomid samad nagu sa kirjeldasid. Ainus vahe oli selles, et veakoode polnud, ainult suitses sinist. Silberis öeldi kohe, et pihustite viga, vahetati pihustid ära ja probleem kadus. Masin käis ilusti, oli ergas ja kütusekulu ka langes.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Sept, 2012 21:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 04 Sept, 2012 16:51
Postitusi: 4
Mõlemad filtrid on äsja vahetatud ja mootoris on max. norm õli sees. Suits haiseb täiesti toore kütte järgi. Kolm pihustit ka suht värske väljanägemisega, tundub, et juba vahetatud.
Ühendasin täna õhulugeja juhtme lahti ja proovisin siis sõita, mitte mingisugust vahet ei olnud, kas juhe küljes või mitte. Küttekulu ka täpselt sama.
Imelik, et kui aku klemmi maha võtsin paariks tunniks, siis ikkagi neid vea koode ära ei nullinud. Võimalik, et see teine õhulugeja ka pees, lammarist ostetud ja seest ta selline kergelt õline oli.
Ilmselt vaja lähiajal kuskile kompuutri alla minna ja vaadata, mis selle autoga õieti toimub :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Sept, 2012 23:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kontakteeru foorumist kasutajaga Anjolle, tal on miskid seadmed olemas ja ise suht kogenud käpp Chryslerite peal.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Sept, 2012 9:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 27 Juul, 2012 16:39
Postitusi: 7
Kas mootoris on õlitase ikka normis või võtab õli ka? Sinine suits viitab ikkagi mootoriõli põlemisele põlemiskambris (kas kulunud klapisääretihendite, õlirõngaste või muude ebatiheduste tõttu).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Sept, 2012 17:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 04 Sept, 2012 16:51
Postitusi: 4
Nüüd lõpuks on selgus majas. Teine õhulugeja oli ka vigane, see asi on nüüd korras, aga suits ja suur kütusekulu ikkagi pihustitest tingitud. Tuleb siis pihustite kallale minna :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Sept, 2012 21:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
CGV kirjutas:
Kas mootoris on õlitase ikka normis või võtab õli ka? Sinine suits viitab ikkagi mootoriõli põlemisele põlemiskambris (kas kulunud klapisääretihendite, õlirõngaste või muude ebatiheduste tõttu).

Usud või mitte, aga CR mootori pihustitel on võime niimoodi kusta, et suitseb sinist. Esmase diagnoosi paneks ise ka õlist tulenevale suitsule aga oma kogemuse põhjal tean, et sinist suitsu võivad ka kutud pihustid põhjustada.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Sept, 2012 18:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
ivar69 kirjutas:
Nüüd lõpuks on selgus majas. Teine õhulugeja oli ka vigane, see asi on nüüd korras, aga suits ja suur kütusekulu ikkagi pihustitest tingitud. Tuleb siis pihustite kallale minna :)


Kuidas pihusteid kontrollisid, kelle juures ja mida nad siis näitasid? Palju läbisõit on nende pihustitega.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Okt, 2012 20:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 04 Sept, 2012 16:51
Postitusi: 4
Veikko kirjutas:
ivar69 kirjutas:
Nüüd lõpuks on selgus majas. Teine õhulugeja oli ka vigane, see asi on nüüd korras, aga suits ja suur kütusekulu ikkagi pihustitest tingitud. Tuleb siis pihustite kallale minna :)


Kuidas pihusteid kontrollisid, kelle juures ja mida nad siis näitasid? Palju läbisõit on nende pihustitega.


Läbisõit, kui see muidugi on õige, on 180 000. Kuna ise Viljandist, siis kontrollisin Viljandis Kärmase juures. Viskas autole arvuti taha ja see näitas esimesel pihustil mingisugune -300, teine ja neljas olid OK ja kolmas oli +200. Aga mida need numbrid täpsemalt tähendasid ei oskagi öelda, seda ma ei uurinud. Ta soovitas alustada vahetusega esimesest pihustist ja kui ei aita, siis ka kolmas ära vahetada.
Pihustid tellisin Inglismaalt, uued Boshi otsad, pihustid kontrollitud, garantii 1a. Hind 80£/tk +saatekulu Eestisse 17,50£. Firmaks oli: AM Diesel Ltd, amdiesel@hotmail.co.uk tel. 07708 348116 Väga asjalikud inimesed olid. Leidsin selle firma e-bay kaudu ja tagasiside neile on 100% positiivne. Muide, sealt saab ka teistele autodele pihusteid :)
Kui pihustid kohal, annan teada, kuidas toimivad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Okt, 2012 9:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Selliste neti kaudu tellitud pihustite paigalduseelsel stendis kontrolliga selgus, et kuuest oli kõlbulik ainult üks, teist tuli vähe modida, ülejäänud neli olid vist ainult puhtaks pestud.
See oli vaid ühe tuttava hiljutine kogemus.
Pihustid võeti muidugi ilma pikema jututa ilusti tagasi.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Okt, 2012 11:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 24 Okt, 2012 10:59
Postitusi: 1
Tere Ivar!

Kas sa said need pihustid kätte? Kuidas töötavad? Hind tundub igatahes jahmatavalt soodne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia