Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 9:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Apr, 2012 18:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 24 Aug, 2011 14:32
Postitusi: 1
Tere, mure selline, et parem poolne küljeuks ei avane enam elektriliselt. Kui nuppu vajutada käib klõps - nagu teeks ukse lukust lahti ja kõik. Panin veel tähele, et kui teha parem poolset küljeust lahti, siis ei hakka enam ka salongituled põlema, teiste ustega toimivad salongituled ilusti. Kas osakb keegi aidata, milles on probleem?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Apr, 2012 20:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
Selle ukse juhtmestik on vigane.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 16:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 05 Veebr, 2010 16:36
Postitusi: 15
Asukoht: Saue
Mobiil: 5067706
Tere. Kasutaks teiste teemat,kuna probleem sarnane.
Täpsemalt ei tööta uks siis kui on külm.Kui ajan auto garaaši,kus on umbes 5-8 kraadi sooja,hakkab umbes tunni möödudes uks ilusti tööle ja töötab laitmatult aga kui õue(-5 kraadi) ajan, lakkab varsti lälle töötamast.Kas on võimalik,et seal ukseluku sees on temp.andur,nagu tagaluugil? Või on viga siiski ainult niiskuses,mis ära külmub?
Tänan,kes viitsivad kaasa mõelda.

_________________
Sõiduautode diagnostika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 17:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 19 Sept, 2009 22:32
Postitusi: 89
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Villemile: Tasuks uksetihendid silikooniga üle tõmmata. Arvatavasti hakkab siis ka õues miinuskraadidega tööle. Tihendid lihtsalt jäätuvad kinni ja mootor ei jaksa neid lahti tõmmata.

_________________
Väheke vapustusi on hingetasakaalu huvides vaieldamatult vajalik.
A. Alliksaar "Kuldaväärt mõtteteri"


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 17:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Mul kah sama jama, et parempoolne uks enamasti ei toimi nupust, lukust teeb lahti /häält kuulda/, aga lahti ei sõida, tuli salongis hakkab põlema. Kui mingi aeg sõidetud, siis juba rohkem võimalusi, et toimib kohe. Ka suvel jama jama, ehk külmumisega mul seos puudub. Võimalik et mingi juhe annab kuskilt lühist vm.
Vasakpoolne toimib OK-lt.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 19:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 05 Veebr, 2010 16:36
Postitusi: 15
Asukoht: Saue
Mobiil: 5067706
Tihendid kõik silikoonitatud ja luku teeb ka lahti aga mootor ei hakka ust vedama.Ta nagu ei saa aru,et lukk lahti läks.Seal sees on 4 või 5 väikest mikralülitit,mis jälgivad protsessi kulgu(umbes et kas uks on kinni või esimeses astmes või mida iganes).Järelikult ikkagi üks nendest mikrotest külmub kuidagi kinni.Kas on see võimalik?,ei oska arvata.Muidu luku ise lasin igast võimalikust kohast lukuõliga üle.Ma proovisin õues lukku fööniga soojendada ,umbes 1-2 minutit ja uks hakkas ilusti tõõle.Sõitsin 2 km lasteaeda ja enam ei tööta.Peab vist suve ootama.

_________________
Sõiduautode diagnostika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 23:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Välismaa foorumitest lugedes on põhiline vea allikas ukse all servas olev roomik-kaabel, kus sees sooned aja jooksul ära katkevad.

Ukse sees on kaks mootorit - lukust lahti tegev mootor ja ust edasi-tagasi sõidutav mootor. Tõenäolisem probleemi allikas on see, et ust edasi-tagasi liigutav mootor on takistuste osas jube tundlik. Mõte on selles, et inimesed ei suudaks näppe jm ukse vahele jättes endale viga teha (noh kujutate ette millist kahju selline õnnetus ühele ameerika firmale võib tähendada). See tähendab, et kui auto on juba vanem ja liikuvad asjad ei liigu enam eeskujulikult, siis ukse aju arvab kogu aeg, et kellegi näpud on ukse vahel. Siin peaks aitama õlitamine, puhastamine, samuti ka tihendite silikoonitamine-õlitamine. Kulunud pukside-laagrite vahetus võib olla ka vajalik. Ühesõnaga, uks tuleks pulkadeks lahti võtta ja kõik liikuvad osad üle vaadata. Kuna talvel külmaga määrded paratamatult tahenevad ja hakkavad endast takistust kujutama, siis ka uuel autol ei pea mingist kraadist allapoole luugid enam elektriliselt liikuma. Vist -10C on selleks piiriks märgitud, aga ajaga siin see number kindlasti tõuseb.

Ukse aju kalibreerib ukse tegevuse iga töötsükli ajal uuesti, mingit süsteemi restarti seal vaja teha ei ole.

Võib olla ka, et ukse asendit tuvastavad mikrolülitid ei ütle sellele teisele mootorile, et uks on lukust lahti ja võib sõidutama hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2013 23:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 05 Veebr, 2010 16:36
Postitusi: 15
Asukoht: Saue
Mobiil: 5067706
eero kirjutas:
Võib olla ka, et ukse asendit tuvastavad mikrolülitid ei ütle sellele teisele mootorile, et uks on lukust lahti ja võib sõidutama hakata.


Just seda ma arvangi.Ja imelik,et see temperatuurist oleneb.

_________________
Sõiduautode diagnostika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Veebr, 2013 0:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 05 Veebr, 2010 16:36
Postitusi: 15
Asukoht: Saue
Mobiil: 5067706
Nüüd siis asi korras ja viga oligi ühes mikrolülitis,mis annab teada,kui uks on esimeses astmes.
Täpsemalt oli ära kulunud lüliti ots.Uskumatu aga temperatuuri tõustes materjalid mingilmääral paisuvad ja siis kõik töötas.Jahtudes enam mitte.Natuke sai lülitit tuunitud ja asi korras.
To BadJ77: Olen 99,9% kindel et sinu masinal sama probleem.

_________________
Sõiduautode diagnostika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Veebr, 2013 0:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 152
Asukoht: Ida-Virumaa
Kus need mikrolülitid asetsevad?
Kas neid rattakesi, mis jooksevad siinides, ka kuidagi määritakse (õli, silikoon vm)? Kuskil nagu jäi silma, et mingi määrdega tegemisel kipub rohkem muda ja prahti kogunema ümber, kui muidu.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Veebr, 2013 9:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 05 Veebr, 2010 16:36
Postitusi: 15
Asukoht: Saue
Mobiil: 5067706
Need mikrod on luku küljes ukse sees,kokku 4tk.:lapselukule,uks esimeses astmes,uks teises astmes ehk kinni ja ukse lingist avamiseks.
Kindlasti on parem millega iganes määrida,kui lasta rooste minna.Alumisele siinile.millele tolm ligi ei pääse võiks korralikku laagrimääret panna,nii,et ikka jätkub.Kui palju kruusateid ei kasuta,võib teistele siinidele sama panna(see vähemalt määrib korralikult) aga muidugi on tänapäeval olemas igatsugu pihustatavat kraami,kuigi isiklikust arvan et need töötavad üsna lühiajaliselt ja peale pesu pole neist enam midagi järel.

_________________
Sõiduautode diagnostika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Veebr, 2013 17:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Villem06 kirjutas:
Natuke sai lülitit tuunitud ja asi korras.


Mul on ilmselt endal ka vaja need luku lülitid üle vaadata. Kuidas sa täpsemalt neid tuunisid, kui saladus pole?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Veebr, 2013 12:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 05 Veebr, 2010 16:36
Postitusi: 15
Asukoht: Saue
Mobiil: 5067706
Viilisin lüliti külge maha,et ta oma pesas sügavamale läheks ja taha aretasin mingi kummist junni,mis lülitit sügavamal hoiab.Muidugi võib kaubandusest otsida,ehk leiab analoogse lüliti aga kuna oli nädalavahetus ja poed kinni,sai tehtud sedasi ja arvan,et kestab jälle 10 aastat.

_________________
Sõiduautode diagnostika.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Mär, 2013 22:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 24 Sept, 2012 20:22
Postitusi: 14
Sõbral on Chevrolet Transsport ja temal on nii, et kui tagumise ukse välimist linki tõmbad korra siis hakkab elektriliselt lahti jooksma. Kas minu 2001 aasta GV-el peaks ka asi nii moodi toimima? Laest, puldist ja B-piilaril olevast lülitist toimib igatahes kõik.

_________________
Chrysler Grand Voyager 2001 2.5CRD


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 12 Apr, 2014 22:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 14 Apr, 2013 23:45
Postitusi: 17
Tere
Mul on Grand Voyageril ka küljeukse probleem. Täpsemalt siis 3 probleemi ühes.

Nimelt ei tööta vahest vasak küljeuks, ning juhul, kui ei tööta vasak küljeuks, siis ei avane ka luuk elektriliselt. Juhul, kui vasak küljeuks elektriga liigub, siis on ka 100% kindel, et tagaluuk õigesti liigub. Lisaks juhul, kui vasak küljeuks ei tööta ei või autot lukku panna, sest pärast ei tule signa maha. Signa saab maha alles siis, kui vasaku küljeukse sõitma saab (edasi tagasi logistades ja seest väljast labakäega pekstes).
Juhul, kui küljeuks ei avane elektriliselt, siis ust avades lükkab ta ukse 2cm kerest eemale ja sellele järgneb vaikus.
Kui nüüd uks lahti tõmmata, ning kinni lükata kergelt (et ise kinni imeks), siis kisub ukse vastu kere, ning lükkab tagasi eemale.

Juhul, kui signa peale jääb, siis saab autoga sõita, kuid iga ukse avamise peale hakkab taas karjuma. Kui signa ruupuril pistik tagant võtta, siis auto ei käivitu.

Igatahes kopp ees ja tahaks korda saada.


Mis asjatundjad arvavad, kas kisun ukse juhtmestiku plastik keti seest välja või on pigem viga lülitites? Laetuli süttib ukse avamisel (samas juhiukse avamisel alati mitte).


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia