Tänane kuupäev Teisipäev 02 Juul, 2024 17:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Veebr, 2012 14:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Mär, 2011 16:27
Postitusi: 25
Tere mure siis selline ,et auto käivitub nii külma kui sooja mootoriga pikalt käiates.vahetatud 1000km tagasi kütteflter ja eelsüüteküünlad .veadkood p168,5 probleem tekkis alles hiljuti ,enne kõik ok


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Veebr, 2012 16:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Foorumites räägivad, et võtme kiibi viga. Proovi teist võtit, kui on.
Samas võib ka pihustite ülevool paigast olle.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Veebr, 2012 16:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Mär, 2011 16:27
Postitusi: 25
Proovisin teist võtit efekt sama .käivitub alles 5-8 sek jooksul.siis töötab ilust ja sõidab ka normaalselt .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 9:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Mär, 2011 16:27
Postitusi: 25
nüüd hakkas veel auto käivitamisel meeletult rappuma ja käivitamis tsükkel läheb järjest pikemaks kui käima läheb siis nagu kõik ok.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 11:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Dets, 2010 1:31
Postitusi: 4
Sama asi just hiljuti, 2006 aasta isendil, üle elatud.
Julgen väita, et 99% tõenäosusega pihustid. Lase nad maha võtta ja ära puhastada. Kui veab siis probleem kaob, kui mitte (nagu mul) läheb pihustite vahetuseks ja see on juba valus...
Samas, peale vahetust, auto käivitus -20ga ilma igasuguste probleemideta.

t.Altz


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 14:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Kui asud Tallinnas, või selle lähiümbruses, siis CR pihustitestiga saaks aidata.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 22:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Mär, 2011 16:27
Postitusi: 25
nii nüüd ei lähe enam ültse käima isegi ei luba .


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 20 Veebr, 2012 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Vaja ikkagi täis diagnostikat!
Aitab, kui mõni temp andur villast viskab, see muudab küttesegu koostist (lahjaks) ja nii ta ei lubagi enam.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Veebr, 2012 20:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Tiit281 kirjutas:
Kui asud Tallinnas, või selle lähiümbruses, siis CR pihustitestiga saaks aidata.

Tere Tiit!
Ma oleks huvitatud pihustite testist. Muu koik on ok, ainult kytusekulu ei meeldi.
tarv Andrus

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Veebr, 2012 1:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Tere.
Kütusekulu võivad mõjutada paljud tegurid.
Pihustid on selle ahela viimane lüli, kuigi ikkagi üks olulisemaid.
Millise autoga tegemist?

PS. Kaidol auto ei käivitunud, kuna pihustites polnud piisavat küttesurvet. Seega pihusteid pole mõtet enne torkida, kui surve ligilähedane vajalikule.

terv
Tiit

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Veebr, 2012 13:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Auto on 2,8crd. Surveklapp on vahetatud KarlaAutos. Pihustid jaid veel testimata, kuna neil ytles vahepeal aparatuur yles ja mul pole aega olnud uuesti tagasi minna.
Sorry mul pole tapitahti.
Andrus

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Veebr, 2012 18:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 25 Veebr, 2012 18:49
Postitusi: 1
mul oli sama probleem. lahendus lihtne. mõõda ülevoolud ära,kui jooksevad siis pihusti vahetus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Veebr, 2012 20:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 06 Mär, 2011 16:27
Postitusi: 25
yllar24 kas panid uued või remonditi ära.ja mis pihusti hind on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Veebr, 2012 20:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 23:51
Postitusi: 145
Asukoht: Tartu
Kas Tartus ka keegi tegeleb pihustite diagnostiga, sooviks lihtsalt diagnostida hetkeolukorda.

_________________
Grand Voyager 2005 2.8 CRD 110kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Veebr, 2012 21:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 18 Jaan, 2011 21:20
Postitusi: 76
Mida nimelt sa diagnossida tahad?Ilma pihusteid maha võtmata muud, kui tagasi voolu diagnostida ei saa.Selle võid ise ära teha.Tegelikult on olemas parem moodus kui see mingi aja jooksul aktsepteeritav tagasi voolu kogus.Crd mootoritel tegelikult ei tohiks sealt mitte üht tilka tulla kui pistikud maas ja annad vänta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia