Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 13:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Mär, 2009 0:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Laena mõnelt sõbralt või osta lammarist suvaline pump. Filtrit saab ka eraldi lisada. Esialgu osta pump (umbes 100-300 eek.). Ühenda see süsteemile vahele, varusta vooluga ja proovi. Sama jama puhul on selle remondimehe jutus iva. Olukorra paranedes peaks viga selge olema. Voyal olen pumpa kontrollinud BMW- paagivälise pumbaga (seda küll 3,8 bensukal), aga sellest piisas, et välistada tema oma pumba rike.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 0:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Dodge Ram

Liitunud: Laupäev 12 Mai, 2007 22:36
Postitusi: 159
Asukoht: PÕLTSAMAA-TALLINN
Pane paagitäie kütte sisse pool liitrit 2 taktilise õli vaata ,kas midagi muutub.

_________________
Tore kui mitu inimest autosse ära mahuvad ja sealjuures rahul(rahulikud) on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 0:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Keegi võiks mulle ka ükskord ära seletada, miks on hea lisada neljataktilise mootori diiselküttesse kahetaktilise mootori õli. Siiamaani ei näe ma selles lükkes ühtegi plussi, aga miinuseid on küll.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 0:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
Sai originaal etteandepump ära ostetud nüüd jääb veel kõhualla ronida ja väike modimine teha
ja eks näis kas muutub midagi. Kui näitab et selle viga oligi siis kindlasti plaan teha ka vanale lahkamise et tuvastada põhjused

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 8:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Tungraud kirjutas:
Keegi võiks mulle ka ükskord ära seletada, miks on hea lisada neljataktilise mootori diiselküttesse kahetaktilise mootori õli. Siiamaani ei näe ma selles lükkes ühtegi plussi, aga miinuseid on küll.

Minule teadaolev väide on just see, et oma määrdeomadustelt on ta parem, kui küte ise..ja määrib just kõrgsurvepumpa. Mis kuivana kipub kiiremini koostöö lõpetama.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 9:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Eks õli lisamise jutt on jäänud ajast, kui pooled autod liikusid ahjuküttega- nii öelda punasega, mille väävlisisaldus on suurem ja määrimisomadused kehvemad. Samas ei saa ka kindlalt väita, et praegu õlilisamisest tolku ei ole. Arvan, et eelkõige võib see abiks olla plunserpumpadega isenditel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Mär, 2009 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Plunzerpumba ja teiste diisel - küttesüsteemide määrimiseks on diiselküttesse lisatud parafiin. Omadustelt on see hoopis teine asi, kui õli. Kahetaktilisel mootoril lisatakse õli küttesse sel põhjusel, et tema karteris ei ole õlitust. Kahetaktilise õli määrib vända laagreid, kepsu laagreid, kolvisõrme ja silindri seinasid. Kuna neljataktilisel mootoril kütus allapoole kolbi ei satu, siis ei ole selle lisamisest tolku. Kuna pumba määrdeained on juba diiselkütuses olemas, siis ei ole sellest õlist ka seal tolku. Ainuke koht, kus sellest õlist tolku on, on klapid, väljalaskekollektor ja põlemiskamber (seda muidugi siis, kui oled huvitatud sellest, et need ebanormaalselt tahmased ja tagitunud on). Kahetaktilise õlist tekkinud tagi on üsna kõva. Näiteks mootorsae puhul piisab ühest väikesest tagitükist, mis on tagasi silindrisse kukkunud, et selle sae kolvigrupp hingusele saata. Seda juttu, et kahetaktilise õli ei põle ka nagu eriti kuulda ei tahaks. Õli põleb tahmava leegiga. Paar korda ei tee ilmselt autole midagi, aga pikemas perspektiivis see pigem kahjustab mootorit, kui kaitseb.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Mär, 2009 9:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Ei ole midagi su jutule vastu vaielda. Võib olla seda, et määrmisomadused kahetaktilisel õlil siiski on ja kui ta pumbast läbi käib järelikult ka määrib. Kui aga sellega kaasneb tahm ja muud negatiivset siis on ju hea et sellest juttu tuli. Praegu vähem aga mingil ajal oli see õli lisamine lausa "ametlik soovitus ", kui nii võib öelda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Mär, 2009 0:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Määrimisomadused tal muidugi on. Parafiin on aga tunduvalt tihedama koostisega ja ta tekitab liikuvate osade vahele võrdlemisi tiheda kile. Teoreetiliselt ei puutugi kaks koos töötavat asja otseselt teineteisega kokku. Hea on see just kõrgsurve süsteemides, kuna määriv kiht on palju viskoossem kui õli tekitatud kiht. Seoses õli kasutamisega võivad hakata ka vanemad süsteemid lekkima (ei pea enam survet nii hästi). Ise olen üsna palju diislitega kokku puutunud ja pole kusagil veel õli kasutanud. Kogemuste najal julgen väita, et korralikku kütet kasutades on pump küll viimane asi, mis läheb (alati on muidugi erandeid). Mingil ajal lisati õli tõesti küttesse. Paraku ei olnud see diiselküte, vaid ahjuküte (see oli odavam). Ahjuküte on tõesti kuiv ja minu teada ei sisalda ka parafiini. Olen proovinud olude sunnil ahjukütet ka ja tulemusena pidin masinale järgmisel päeval uued pihustotsad ostma, sest nõelad olid nii kinni jäänud, et isegi näpitsatega ei olnud võimalik neid eemaldada. Iga mees teab muidugi ise, mis ta oma autoga teeb, aga kütuse koostist peaks olema isegi netist võimalik leida nii, et tasub kontrollida enne selliste variantide kasutamist.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Mär, 2009 1:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Ma ei tea keemilistest valemitest ja kütuse koostistest midagi..lihtsalt miskid aastad tagasi ostsin uue Nissan Patroli..ja seal oli kohe sooitus..et 2 taktilist õli lisada..isegi miski kanku liitrine anti kaasa..kuna ei viitsinud seda aga lisada..siis miski aja pärast lendas kõrgsurvepump..Kuigi ahjukütet ei kasutanud..ja tankisin kogu aeg vaid kaardiga Statoilis..lendas õieti mitte pump, aga pumba pea..kus miski kuulike pidi ringi liikuma, ja selle määrdeomaduste vähendimine lõpetaski koostöö.. Auto töötas ja sõitis..kuid juhtus, et vahel suri foori taga minnes näiteks välja..samas käivitus uuesti jne. Siis sattusin Soome ja tankisin seal..auto töötas nagu kellavärk..kuna see pumba remont..õieti uus pump oli vist miski 80 kilo..otsustasin auto maha müüa..Patt hingel, aga tamkisin Soomes paagi täis..ja müüsin auto ilusti töötavana maha.
Aga fakt olis see, et igatahes fakto ise soovitas just lisada seda kahetaktilist õli..kui õige see on..ei tea-pärast seda sõidan vaid ameeriklastega..ja vaid bensukatega..minu õppetund elust

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Mär, 2009 19:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Jaan, 2009 18:07
Postitusi: 49
Asukoht: Jõgevamaa
Tühja sest küttest, aga uudisimu ei anna rahu, mis waldose auto peale pumba vahetust teeb.
Kui saladus pole, siis mitu kronu uus pump maksis? :news:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Reede 20 Mär, 2009 8:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
teeb nii ja naa, pole ise ka täpselt aru saanud.
Vana pumba või õigemini separaatori lammutamisel leidsin sealt seest kütte soojendi nagu seal sees pidigi olema aga seal soojendipleki ja voolujuhtiva traadi vahel pidid olema ringsed purast latakad aga need ulpisid seal ringi ja üks oli ka purunenud mis ilmselt väljaspoole filtrit pura tekitaski. Ja pumba enda hääl on ka nüüd ühtlane ja ilma kõrval hääldeta aga nii kui auto käivitan siis hetke pärast tulevad pikad õhuvahed ette kõrgsurvele nii umbes 5 vahet(läbipaistev toru on kapoti all eelnevalt vahel) Kui võtan etteande järelt ära kaitsmega siis seda õhu tõmbamist ei toimu.
Hetkel pole aega tegeleda edasi aga muidu tuleks ülevadaata torud ja nende ühendused paagi juures. Ei tea ka täpselt kas see pura puru võis sattuda ka süsteemi edasi kuna peale voolul oli klapike vahel aga samas oli seal valjastpoolt filtrit täitsa käik olemas kui parasjagu kuuliga klapp avatud peaks olema.
Enda saadud pumba hinda ei avalikustaks aga pakun et tavaolukorras jääks see 4000.- kuni 8000.- vahele oleneb kas siis esindusest või mujalt.
Üks asi on ka mida pole uurinud ega otsest tähelepanu osutanud on see et käimise aeg auto haiseb, ei tea milline see kütte lõhn võib olla kui sumbutajast tuleb aga see meenutaks nagu rohkem kuuma-keeva tosooli auru lõhna aga küllap ta ikkagi kütte lõhn on. Aga kas selle tekitaja on ainult pihustid või võib midagi veel olla.

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Mär, 2009 1:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Dodge Ram

Liitunud: Laupäev 12 Mai, 2007 22:36
Postitusi: 159
Asukoht: PÕLTSAMAA-TALLINN
Vaat selle õliga on nii ,et p..ses pihustitega autoga on võimalik veel päris lõbusalt kulgeda,teoorias võite rääkida mida tahate aga praktikas see CRD mootoril toimib. :dirol:

_________________
Tore kui mitu inimest autosse ära mahuvad ja sealjuures rahul(rahulikud) on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Mär, 2009 23:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
jasponiek kirjutas:
Vaat selle õliga on nii ,et p..ses pihustitega autoga on võimalik veel päris lõbusalt kulgeda,teoorias võite rääkida mida tahate aga praktikas see CRD mootoril toimib. :dirol:

Nõus. Samas on see õlikogus seal kütte sees nii väike, et selle tahma kahju on sadades kordades väiksem, kui kuiv kütus. Seda, et meil on korralik diiselkütus, ei usu enam mitte keegi. Olen kasutanud palju kahetaktise õli kütuses ja mida rohkem mootor kolises ja klõbises peale tankimist, seda rohkem õli panin. Samades tanklates on erinevatel päevadel erineva kvaliteediga kütus, oleneb kuna kütust parasjagu on toodud. Olen kõik ketid ära proovinud, kõik üks ja sama s....

Muideks, Rõõba sõitis oma Golfiga puhta õli pealt ja see oli kurnatud vana mootori õli. Ainuke jama, mis juhtus, oli see, et küt.filter ummistus ära. CRD-ga see vist ei õnnestuks.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Voyager CRD
PostitusPostitatud: Reede 27 Mär, 2009 8:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 08 Nov, 2008 10:38
Postitusi: 145
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5013106
aga kas see õli lisamine ei olegi pärast põhjuseks miks pihustid kinni pigitanud on. Ise pole julenud panna kuna äkki on pärast pihustite kätte saamine palju raskem. Ära võiks proovida tegelt küll siis on näha kas muutub midagi ja kas on pihustites probleem aga kui pihusti(d) kinni hakkavad jääma ega seda see õli ei päästa.
Kütuse lisandit ei soovitata diislite tegijad mittemingil juhul kuna see lahustab paagist kõik jama lahti ja see on pärast torustikes ja kõiges süsteemis ja lõpptulemus võib olla hoopis hullem.
Kahe taktilisi on igasugu erinevale tehnikale mis see õigem oleks, kas paadimootori oma kas sobiks, see oleks kohe võtta :P

_________________
elukutseline puidumees


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia