Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 6:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: AWD mured
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Juun, 2014 22:02 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Nii, äkki kogemustega tegijad oskavad nõu anda.
Tundub, et minu 2001a. CGV AWD vahekast (Power Transfer Unit - PTU) ei taha enam töötada. Teatud hetkel "poob" kinni, nii et auto lausa hüppas suure kolksu saatel ja mingis asendis on päris suur lõtk sees.
Lahendus lihtne - vahetada vahekast uue vastu - aga odavam tuleb vist teine auto osta :(
Sellega seoses siis variandid - otsida kuskilt kasutatud vahekast. Romu AWD-sid müügil palju pole. Teab keegi nende erinevate aastakäikude sobivust? Kiirelt vaadates on ainult 2001 ja 2002 aasta PTU-d ühe ja sama tootenumbriga. Aga näiteks 1999 a. Voyagerile on ühe tootenumbriga PTU asendatud teise tootenumbri PTU-ga, kusjuures üks nendest maksis umbes mingi 1500 euri ja teine üle 3000 euri (silberi andmetel). Seega mingis mõttes peavad nad erinema, aga samas on vahetatavad üks - ühele. Või on erinevus ainult korpustes ja sisu on sarnane. (Varuosa kataloog annab PTU ainult ühe tükina, samas remondimanuaalis on tema lahtivõtmist ja tihendite vahetust väga põhjalikult seletatud.)

Või siis teine variant - AWD teha FWD-ks. Kuid selleks pean ma PTU eemaldama, kuna katkine takistav ülekanne asub selles osas. Minu algelised teadmised selle kohta oleksid sellised - kardaan vahelt ära; vahekast maha; AWD parem pooltelg minema; esiveolise parem pooltelg asemele; käigukasti külge, kuhu kinnitus vahekast (ja pooltelg), peaks käima siis vist veel mingi kaan nö. esiveolise käigukastilt, läbi mille läheb esiveolise parem pooltelg. Remondikojas öeldi aga seda, et esiveoliseks tegemiseks tuleb vahetada terve käigukast?

Üldiselt ei tahaks neliveost loobuda, seega ideaalis oleks lahendus see, et ilma käigukasti vahetuseta praegu esiveoliseks, ja siis aega vahekast asendada või korda saada ja siis uuesti tagasi neliveoliseks. Või ikka nii lihtsalt ei saa? :oops:

Uurin ka välismaistest foorumitest edasi, aga üks väga huvitav Chrysleri bülletan jäi silma - AWD mehed, pöörake tähelepanu rataste ümbermõõtude erinevuse protsendile: http://www.justanswer.com/dodge/0zo2i-1999-dodge-caravan-awd-automatic-transmission-does.html#ixzz0Pa3NF6xF


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AWD mured
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Juun, 2014 22:36 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
ses suhtes kui kinni poob midagi võib lõppeda mootori rikkega nagu mul juhtus... käigukast poos kinni, siis läks differ puruks... hiljem 5 päeva peale kasti vahetust tulid kepsud kyljepealt välja... aga minul ikka kiilus nii kinni et auto ikka hyppas korralikult...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AWD mured
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juun, 2014 20:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Käigukastid on vanema versiooniga samad, vahekast peaks ka sama olema, ameeriklased ei viitsi töötavaid asju modifitseerida eriti

küsi siit selle vahekasti kohta viewtopic.php?f=12&t=12960


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AWD mured
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Juun, 2014 21:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 13:58
Postitusi: 2320
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 58445436
idioodi jutt, kast ei ole sama, vahekast aga küll

_________________
58445436
varuosade saatmine ka postiteel.
kiireimad vastused telefoni teel


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AWD mured
PostitusPostitatud: Neljapäev 19 Juun, 2014 7:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
märten kirjutas:
idioodi jutt, kast ei ole sama, vahekast aga küll


Huvitav kas need kes on tegelenud chr idega ja need kes kaste remondivad on idioodid ??? Uuel chr il on jah kast teine

NB ! Ma ise pole neid kaste maha võtnud ega tagasi pannud, mulle lihtsalt näidati kaste, kes neid remondib :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: AWD mured
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Juul, 2014 21:44 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Sai siis vanema mudeli nelikveolise vahekast alla, sobis küll.
Vahekastis katki see, mida kahtlustasin:
Pilt
Pilt

Praegu nagu oleks kõik korras, ... aga ....
Vahekasti vahetusega voolas natuke õli välja ka käigukastist ja juurde lisati käigukasti "PENNZOIL® MULTI-VEHICLE AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID" Kahjuks selle spetsifikatsioonis pole, et see vastaks ka ATF+4-le.
Eelmise käigukasti õlivahetuse korral valati sisse "Liqui Moly Top Tec ATF 1200" - mida tootja soovitab ka ATF+4 vajavatele käigukastidele, ja sellega probleeme pole.

Kas see liitrike on piisav põhjus muretsemiseks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia