Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 9:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: ripnev toru
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Mai, 2014 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 11 Mär, 2013 0:45
Postitusi: 33
Asukoht: Tartu
Mul ei ole eriti võimalust auto põhja all käia, aga aegajalt saan sinna ikka piiluda. Mõned päevad tagasi jäi silma üks lahtiselt ripnev toru - ega keegi ei oska öelda mis toru see on? Asub umbes vasaku esiratta lähedal, pildid siin:
https://plus.google.com/photos/10600330 ... 8907010561

Pildid 3-5, vaade on auto nina poole. Ta hargneb mingi suurema toru küljest. Sellega minu autoalased teadmised suuresti ka piirduvad ;D Mõlemad on sõidusuuna suhtes risti. Varem kui olen põhja alla saanud siis ei ole silma jäänud, mingit tuld ka armatuuril ei põle, ja auto käitub justnagu normaalselt. Tagaklaasi pesu küll ei tööta, aga see pole kunagi töödandki.

Teine küsimus (pilt 1 ja 2) - mul on tunne et sumpa esimene ots on kuidagi lahti tulnud, logiseb ja on üldse natuke allapoole vajunud. Kas see kinnitus siin peab olema võimalikult jäik, jah? Auto eriti hullu häält ei tee, aga võiks muidugi vaiksem olla iseenesest.

Ja kolmas küss - liiklen praegu olude sunnil nii, et ees on suvekummid ja taga lamellid, kas see võib seletada seda, et ABS-i tuluke hakkas jälle põlema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ripnev toru
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Mai, 2014 19:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 15 Juul, 2013 22:49
Postitusi: 111
Asukoht: Tartu; Sarpsborg
1)Ripnev toru on roolivõimendi drenaazh, mille ülesanne on näidata, kas roolivõimendi vajab remonti või ei. See tähendab, et kui ripneva toru alla tekib õliloik, vajab roolivõimendi remonti. Suur toru ongi roolivõim.

2)Nagu ma aru saan, on tegemist summuti ja väljalaskekollektori/turbo ühendusega. See ühendus ei tohigi olla jäik, sest vastasel juhul lõhub mootori vibratsioon kas kollektori, turbo või selle jätkuks oleva toru lihtsalt ära!
Kui see on aga kuidagimoodi kuhugi vajunud... sel juhul tuleks selgemaks teha, mis täpselt. Selleks loksuta summutit ja jälgi, mis liigub kaasa, mis mitte või missuguse koha pealt loksutamine enam edasi ei kandu.

3)ABS-i tuli võib rehvidest sõltuvalt süttida üksnes juhul kui rehvi mõõt, konkreetsemalt kõrgus on mis tahes rattal erinev. Kontrolli, kas esi- ja tagatelje rehvidel on sama mõõt. Mõõdud leiad rehvi küljelt LLL/kk dd (L-laius/k-kõrgus d-diameeter).

_________________
2006-2012: Chrysler Voyager 1993, 2,5 KI4 74kW
2013-... : Chrysler Grand Voyager Limited 2007, 2,8crd 110kW

Voyager ei ole ainult auto- see on sõltuvus! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 67 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia