Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 10:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mai, 2014 12:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 14 Apr, 2014 10:28
Postitusi: 12
Ma ei hakka hetkel nimetama ettevõtet, kus käisin diagnostis ja remonttöid tegemas.(Tegu pole garaazinurga ettevõttega) Nimelt probleemiks oli must tahm minu 2,8 CRD taga. Diagnostis käides tuvastati, et EGR toru on puruks. Tõepoolest see oli puruks vahetasin ära ja sain ka katkise endale.
Nüüd paluti peale tallata lootuses , et kaob ära tahm. Pikad sõidud tehtud üle 400km polnud probleem kadunud kuhugi. Läksin tagasi tehti dianostika uuesti kõik oli justkui näitude järgi korras veakoode polnud süsteemis. Samuti kontrolliti kõik võimalikud lõdvikud , turbo nende torud jne jne. Probleemi ei leitud. Öeldi, et viga on sul pihustites. Lasin pihustid maha võtta ja testida. Öeldi, et 3/4 on kulunud ja vahetati ära sealsed kalpid. Otsad olid korras ja töötasid korrektselt. Öeldi ,et tuleb teha pihustite remont ja vahetame ära kulunud osad. Olin nõus , sest tahtsin tahmamise probleemi lahendada. Pele tegemist läksin järgmisel päeval autole järgi. Pihustid autol peal ja arve näpus 460 Euri. Õnneks sain minna autoga testsõitu tegema. Mis pole muutunud on tahm masina taga. Võibolla on tahm veidi väiksem kuid järsult kiirendades viskab ikka tugeva pahvaka välja. Lasin 3 käiguga 3500 -3700 pöördega pikalt sõita (25km). Samuti kiirendasin ja pidurdasin mitmed ja mitmed korrad tahm pole ikka kuhugi kadunud.
Mis oleks Teie ettepanek konkreetse probleemi lahendamiseks. Arvet ma maksnud ei ole. Õnneks öeldi, et talla nädalavaehtus tugevalt peale ja vaata mis siis saab. Äkki on katt veel vana tahma täis ja vajab puhtaks puhumist.
Sisimas ma saan aru , et tööd on tehtud kuid soovitud tulemust ei ole. Service aga ise kinnitas , et need on probleemid ja muid probleeme nad ei tähelda. Ütlesid , et pihustite remont lahendab kindlasti probleemi.
Millised oleks teie ettepanekut. Pole mina selline ülelaskja mees, aga ei tahaks ka maksta tööde eest, mis pidid probleemid lahendama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mai, 2014 13:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Palju siis tahmab kohe? Asfalt taga tahmane? Tsipake vist diisel võibki tahma visata kui täisgaasiga kiirendada.

Aga kuidas probleem hakkas?

Kui oli juba autot kasutatuna ostes siis äkki on eelmine omanik aju tuuninud vms. Siin foorumis ka keegi pakkus sellist aju tuunimise teenust.

viewtopic.php?f=24&t=10099


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mai, 2014 13:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 14 Apr, 2014 10:28
Postitusi: 12
Asi selles ongi , et täisgaasiga ma ei kiirenda. Pigem pool pedaali vajutad alla aga järsemalt siis tahmab korralikult. Viskab ikka tahma taha nii et selgelt näha on! Aju tuuningut ma ei usu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mai, 2014 20:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 18 Mär, 2011 23:04
Postitusi: 111
kas mootor õli ka võtab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Mai, 2014 8:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
kuidas on lood õhupuhasti ja õhulugejaga ?? kui õhulugeja ei tööta korralikult siis võib ka tahmata


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Mai, 2014 9:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 14 Apr, 2014 10:28
Postitusi: 12
Kas õhupuhasti all pead silmas filtrit?

Kas konkreetsel diislil lamda või O2 sensor ka on olemas?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Mai, 2014 14:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 14 Apr, 2014 10:28
Postitusi: 12
Ilmselt leidsin lahenduse tänu eelmisele küsimusel mulle MAFi kohta. Võtsin mafi kontakti küljest ära käivitasin auto ja sõitsin. Auto dünaamikal erilist muutust polnud. Mis aga oli kadunud on tahm autol taga. Ma eeldan siit , et MAF on vigane. Kui maf külge tagas panna on ka tahm taas taga olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Mai, 2014 16:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Samuti ei tee paha kontrollida üle kõikvõimalikud vaakumi voolikud-ühendused. Must tahm viitab liiga rikkale segule, palju kütet-vähe õhku. Turbo juhtimine on vaakumiga ja kui turbo ei suuda ennast piisavalt üles spoolida, siis jääb õhku puudu ja tulemus on tahm. Sama asja võib põhjustada õhulugeja, nagu eelpool mainitud.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 76 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia