Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 21:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 20 Sept, 2013 14:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 05 Mär, 2013 19:19
Postitusi: 9
Oskab keegi öelda kas need tulepesurid peaksid toimima samaaegselt aknapesuriga? Mis vôib viga olla kui ei toimi? Kaitse on töökorras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Sept, 2013 16:55 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Aitab ühest sama pealkirjaga teemast küll!

Mu oma autol tulepesureid pole, seepärast ei oska kindlalt vastata aga oletan, et tulepesurid käivituvad koos klaasipesuriga siis kui tuled põlevad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 20 Sept, 2013 20:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 05 Mär, 2013 19:19
Postitusi: 9
Kahjuks ei ole sama teemat leidnud,oleks hea lugeda.
Aga kahjuks nad ei tööta nii nagu peaks.
Ei tea kas neil mingi eraldi pump mis lööb vedelikku...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Sept, 2013 9:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Mina lõplikku tõde ei tea, aga siin need bitid infot mida mina tean.
Üldjuhul töötab tulepesu siis, kui põlevad pool- või täistuled ja esiaknapesu lülitatakse sisse 1+ sekundiks. Pesurid tõusevad stangest välja pesuvedeliku rõhu abil ja selle üles saamine võib võtta aega, vanemal autol ei pruugi need pesurid enam liikuda ka. Tavaline asi meie kliimas on see, et talvel jäätuvad tulepesu düüsid ja tõstukid kinni, düüsidesse ja mehhanismide vahele jäänud muda teeb ülejäänu ja ühel kenal kevadel nad lihtsalt enam ei tõuse. Vaja oleks puhastamist ja määrimist.

Voyageri aknapesu paagis on kolm eraldi pumpa (ülevalt alla): tulepesu, tagaklaasi pesu, esiklaasi pesu. Asuvad nad erinevate nivoode peal, ehk kui vedelik otsa hakkab lõppema, saab ta otsa esmalt tulede jaoks, siis tagaklaasi jaoks ja kõige viimasena esiklaasi jaoks. Tulepesu ja esiklaasi nivoode vahe on umbes 1.5 liitrit. Seega kui vedelikku on vähe, ei peagi tulepesu enam töötama.

Taseme andur ongi umbes selle taseme juures kust aknapesu mootor vedeliku kätte saab, või siis õige pisut allpool (kirjutan mälu järgi ja täpselt ei mäleta). Kindel on see, et sel hetkel kui armatuuris juba madala taseme tuluke põleb, esituledele enam vett ei jätku.

Ühel mu varasemal autol oli eelmine omanik võtnud talveks välja tulepesuri kaitsme (voyageril sellist pole) põhjusel, et ei ole hea mõte talvel -10C ja madalamal temperatuuril olevat vedelikku kuumale tuleklaasile pritsida. See hirm on vist isegi põhjendatud, sest mina olen isiklikult näinud kuidas külmal ajal lumega kuuma tuleklaasi hõõrudes on tulele praksti praod sisse löönud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Sept, 2013 10:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Dets, 2006 17:04
Postitusi: 67
Kas Voya tuleklaas mitte plastik pole? Läheb tuhmiks küll, katki pole kuulnud/näinud et oleks läinud, mis muidugi ei tähenda et seda ei võiks juhtuda. Pigem on probleem selles et kui on külm ja pritsid vett siis mingile hetkel kui alkohol sealt ära auranud on jääb ümber selle pesuri "luugi/kaane" vesi mis jäätub. Siis võib see jää tekkida ja pesuri "kaane" vahele mis takistab pesuril tagasi all, puhkeasendisse, minemast...ühesõnaga..lõpptulemuseks on et see "kaas" kaob sealt minema ning järele jääb auk milles pesur pesitseb. Ja kusjuures see "kaas" maksab mingit napakat raha sellise plastitüki jaoks..

dep@selle läbi elanud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 27 Sept, 2013 8:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 05 Mär, 2013 19:19
Postitusi: 9
Tänu info eest, proovin neid puhastada ja kui ei aita siis peab hakkama pumpa vaatama


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 91 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia