priitmx kirjutas:
paikas kirjutas:
siis peaks mootori tuli kas põlema jääma või siis mõni kood olema salvestatud, muidu võimalusi on palju alates sellest, et mootori rihm on edasi hüpanud ja süüde paigast ja kütus süttib valel ajal mõni tihend ära, et õli satub põlemiskambrisse jne.
Auto praegust sõidab,aga tuurid on 1200 peal ja alla ei lange.Viga pidi olema sisselaskekollektori rõhu anduris.Autol on peal veel gaasiseade ja remondifirma arvas,et jama võis tulla just sellest seadmest.
oda aga mootori tuli ei põle? siis saab lisa õhku sisselaske osas kas mõni tihend ära, või kollektor lõhki või vaakumi süsteemis leke sellised asjad, kui tuli põleb siis võib olla viga MAP anduris(sisselaske rõhu andur) segusiibri asendi andur või tühikäigu step mootor.
muidu EGR süsteem neil tüüpiline vaakumilekke viga, mine lase kuskil kabla taha panna ja vaadata, sel isegi EGR vaakumsüsteem lekketuvastamisega õnneks.(BTW on olnud ka juhuseid kus kütusepaagi korgis on viga, et sarnane olukord tekkis) Gaasiseadme kohapealt oskan ma öelda vaid, et kuna on rõhu all gaas mis siseneb mootorisse ja kui pole map anduri petmiseks mingeid lisa asju ühendatud siis sealt saab ka viga tekkida jah.