Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 6:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 13:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Nov, 2012 14:30
Postitusi: 10
...hakkas jamama automaatkast. Kas teab keegi mõistliku hinna ja kvaliteediga remonti?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 13:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 20 Dets, 2012 13:35
Postitusi: 20
Mismoodi jamama hakkas?

Ma alles kuu tagasi ostsin Grand Voyageri ja käigukast jamas alguses, oli hirm, et müüja müüs teadlikult pees kastiga auto, võib-olla enda arvates seda tegigi, aga tegelikult oli käigukastis õli normist 2l vähem. Alguses ma ei osanud õlitaset vaadata, tegin seda seisva mootoriga ja siis oleks tase nagu liiga suur olnud. Pärast õpetuse järgi kontrollimist tuli välja, et õlivarras ei näidanud enam suurt midagi. Lisasin 2l juurde ja kast hakkas korralikult toimima.

Ehk oled ka lihtsalt unustanud õlitaset kontrollida või ei ole seda õigesti teinud. See oleks kõige odavam variant. Kui probleem tõsisem, siis kahjuks ei oska aidata remondikoha soovitamisega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 20:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 23:09
Postitusi: 15
Soovitan ka õli visuaalselt ülevaadata ehk kui varras näitab, vaata milline õli on. Kas punane või must, selle järgi saab enam-vähem aru kas õli on uuem või vanem, kas õli läigib metallselt või mitte, see viitab siis rikkele ehk miskit on katki kastis läinud, soovitan ka õli nuusutada kas on kärsa haisuga või mitte. Üldjoontes kastiremonte paljud ei tee, sest reaalselt tehaste manuaalid näevad ette kastiõli ja kastiõli filtri vahetust aga firmadest tean, et Ameerika Auto, võid sinna helistada. Millal üldse viimati filtrit ja õli vahetasid ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Jaan, 2013 20:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Nov, 2012 14:30
Postitusi: 10
Esimese hooga lootsingi, et on asi vaid õlis... U. 1 liitri jagu tuli juurde panna, nivoo saavutud, kuid ei midagi. Hakkas jamama sedasi, et hommikul, kui sõitma hakkasin, lõi korraga mootoritule tööle ja siis enam üle teise käigu ei vahetanud. Panin õli juurde ja lappasin käigud läbi ja asi oli normis. Sõitsin pisut rinegi ja jätsin u. 20 min. seisma, sõitma hakates sama jama jälle, üle teise ei vaheta. Peatusin korra ja jälle vahetas nii nagu peab. Paar päeva siis seisis masin ja, kui sõitu läksin, siis töötas nagu muiste, kuid peale 20 min. seisu jälle jama tagasi. Nüüd on juba masin Tuuliku tn. 2 Heigo juures ja eks paistab, mis saab. Kui viga lugema läksin US Partsi, siis näitas et käigukasti turbiini mingi rike, võta kinni...
Huvitav siiski teada, kas kellelgi on samasugune probleem olnud ja, mis on saanud?
Edu kõigile.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 12:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Nov, 2012 14:30
Postitusi: 10
Niisiis, kast käis alt ära ja väidetavalt olla turbiin läbi??? Nüüd asjad vahetatud ja tehtud kasti hooldus hinnaga 630.- euri ning ikkagi kast avarii süsteemis, sellest moraal, koolirahad taas makstud ja auto ikka p....s ja nüüd korralikku diagnosti uuesti, et saada teada, palju veel peale saab maksta... Olge targemad, kui mina ja ennem proovige probleemi tegelik põhjus välja selgitada!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 13:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
vii kast sinna remonti tagasi - nemad ütlesid vea ja sina soovid, et kast töötaks.
Kui tegid vale remondi siis kulu on nende kanda.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 18:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 22 Aug, 2010 1:46
Postitusi: 97
madmart kirjutas:
Niisiis, ennem proovige probleemi tegelik põhjus välja selgitada!

Õige jutt... ega see käigukasti vea avastamine lihtne olegi. Voyageridel on palju kasti juhtplokke läinud ise igasuguseid erinavaid veakoode näidates. Mõistlik oleks kuskilt teine juhtplokk võtta ja proovida, näiteks Silberis on laos alati üks juhtplokk olemas, saab kohe proovida ja juhtploki vea tuvastada.
Vähemalt on nüüd uus turbiin küljes.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 18:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Nov, 2012 14:30
Postitusi: 10
Käisin nüüd Ameerika Autos diagnostis ja seal näitas, et kasti aju läbi, mis pidigi olema diisli automaatide nõrk koht. No jah, kas siis oleks ikkagi pidanud sellest alustama ja alles siis muid vigu edasi otsima või olen nüüd takkajärgi tark? Igaljuhul maksab ka uus aju+ programmeerimine kokku oma 700.- eurikut ja seetõttu ka auto väärtus minu silmis on nüüd 1500.- vähem, valus on ja väga... :tige:

P.S! Enam kunagi ei osta kasutatud autot, vastu kotte on ikka endiselt valus saada!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2013 1:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1102
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
a sa ikka küsi targematelt nõu broneeri auto ära mine foorumisse paku mõnele vanemale olijale õhtusöök koos lisadega välja ,siis vaadake koos auto üle tuleb odavam kui ise tark olla.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2013 8:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Nov, 2012 14:30
Postitusi: 10
Tänud, kuid ega ka vana tegija ei näe kasutatud auto sisse ja suuda ette ennustada, milline jupp järgmisena läheb. Minu seisukoht. Lähen lasen ühe diagnoosi veel teha ja eks siis paistab, kuidas edasi...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Jaan, 2013 14:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Probleem ei ole vanas/kasutatud autos vaid vea diagnoosimises ja selle kordategemises.
Ehk siis kui AA vahetas ütles, et tribiin on läbi ja vahetas selle ning viga ei muutnud on tegu teenuse osutamisega mida sina ei pea maksma.
Nüüd tulevad uue versiooniga välja, et vigane on hoopis ksti kontrollplokk ...

kindlasti on olemas vea diagnoosimise protseduurid - neid on kirjeldatud diganostimise juhendites... kuid paistab, et neid ei järgitud.

Kui ei soovi 700€ maksta jaluta tarbiakaitsesse kui aeg on kallim lase uus remont teha.

Seega viga ei ole vanas või uues autos.
Ps uue autoga võid täpselt sama jama otsa sattuda...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 136 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia