Tänane kuupäev Pühapäev 18 Nov, 2018 3:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 2007 gv 2.8crd õlirõhk
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 13:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 17
Kas keegi teab mis 2.8crd mootoril õli rõhk peab olema? Mootori kood on enj. Mootori temp täpselt keskele jõuab janon seal mõnda aega, siis lööb õlitule põlema. Mootor iseenesest muud häält tegema ei hakka. Tahaks kindlalt ära kontrollida. Ei tahaks seda mootorit laiali ka lasta kuskil metsadevahel :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 14:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 776
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Kas õli tase on normis

_________________
Chrysler stratus 2.5 LX
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 15:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 17
Õli normis, miski 7000km peale vahetust sõitnud. Õliks mobil 2000(vist) 5w40 ja mahle filter.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 19:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 97
3800 pöörde juures peab olema 2.0 bar. Rohkem ei ole infot anda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 19:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 17
Kas tõesti nii vähe? Vag grupil siiani on olnud soojalt pöördega 3.5-4.5bar. Aga eks ma nv mõõdal igaksjuhuks ûle. Tänud info eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 21:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 97
no tõsi, vagiinagrupi autodel nt 2.0 PD diislil on 2000 pöörde juures 2.0bar ja bensukas 2.0 on 2000 pöörde juures 2,7-4,5. Maru suur vahemik iseenesest, aga CRD kohta pole VM Motori eriti infot andnud kunagi, sest algselt oli see mõeldud paadimootoriks üldse, seetõttu ka veepumba asetus on selline, et auto küljes seda väga teha ei kannata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Nov, 2018 22:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 17
Selge, eks ma vaatan laupäeval mis see kell näitab. Suur tänu info eest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Nov, 2018 11:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 20
Kas vahetasid poolsündi täissünteetilise õli vastu? Soovitaks proovida filtri vahetust.
Filtriteema siin http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... =31&t=6340


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 09 Nov, 2018 16:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 17
Ei vahetanud, koguaeg täissünti kasutanud. Veakood tekib ka kui õlituli põlema hakkab. Koodiks P0520. Ütleb et sensor circuit aga ennem juhtmetwe vaatamist tahaks siiski rõhu ka üle vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia