Tänane kuupäev Pühapäev 21 Okt, 2018 22:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:00
Postitusi: 6
Chrysler Grand Voyager 2,8 CRD Limited, 2007
Olin sõitnud umbes 100 km, kui keset sõitu kiirenduse pealt lülitas mootori välja ja õlituli läks põlema. Jätsin auto seisma (keset kiirteed!) ja kui keerasin süüte korraks offi ja siis käivitasin uuesti mootorit, läks mootor tööle nagu midagi poleks juhtunud ja õlituli kustus. Sain sõita 50 km ja uuesti sama jama. Kontrollisin õlitaset ja see oli kõvasti üle normi.
Sellega seoses 2 küsimust:
1) Kas Voyager 2,8 crd-l on süsteem, mis lülitab mootori välja, kui õlirõhuga on midagi valesti? Või ei ole sellist kaitset peal ja mootori seiskumise põhjuseid tuleb otsida mujalt?
2) Kas pihustite vahetus? Õli on üle normi tõenäoliselt põhjusel, et õli sisse jõuab kütus (ma ei usu, et Chrysleri esinduses pandi mootorisse liiga palju õli). Ma ei tea, et kütus saaks õli sisse minna muud moodi kui n.ö. tilkuvast pihustist. Jahutusvedelik on normis ja ilma üleliigse surveta.
Tõenäoliselt muudab õli sisse lekkinud kütus õli nii vedelaks, et rõhk kaob ära...
Kas kellelgi on infot ja kogemusi? Tänud ette!
PS! Võtmetrikk vea koodi ei näita...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Juun, 2018 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 03 Sept, 2017 22:37
Postitusi: 18
Kas õlil on diiselkütuse lõhn ka juures? Muidu üks sagedasi põhjuseid, miks on probleemid õlirõhuga on vale õlifiltri kasutamine. Selle kohta oli siin foorumis ka teema kusagil. See poleks mingi ime, kui mõni õpipoiss rohkem õli sisse suras, kui tegelikult vaja oli.
Minu teada seal mingit süsteemi küll pole, et mootor seisma jääks puuduliku õlirõhu pärast. See elektroonika on sedavõrd juhm, et isegi generaatori mittetoimimise kohta ei anna märku. Alles siis saab aru, kui kõrgemad käigud enam ei lülitu. Akutuli hakkab põlema, kui pinge alla 12V juba kukkunud on :P
Läks väheke teemast välja jutt aga äkki tuleb see teadmine kellelegi kunagi kasuks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Juun, 2018 14:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 16 Mai, 2012 13:12
Postitusi: 7
Üleeelmine aasta oli analoogne jama. Juhtus ~korra nädalas kuni üks päev enam üldse ei käivitunud. Põhjuseks oli tookord mootori aju toitejuhe, mis oli ära mädanenud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Juun, 2018 0:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 11
Minu 2007 2.8 voyageril suht samad sümptomid. Peale möödasõitu suri ära, aga käima ei läinud enam hoopealt. Veeresin kõrval teele, keerasin võttit, käib aga sureb suht kohe ära, pöördega käib, aga nii kui natuke gaasi järgi anda sureb ära. Sai pihustid ära stenditud ja kaks said remonditud. Vahetasin kütusepumba peal oleva anduri ära, kuna vahest ei tahtnud hommikuti käima jääda. Täna siis panin kõik kokku ja kohapeal juba pikemat aega käinud, läksin sõitma ja miski 50m pärast suri ära. Käivitus kohe uuesti, aga suri ära miski 10 sekundi pärast. Keerasin kütusefiltri alt punni ära ja pumpasin kütte üles, jäi käima, aga peale sõidu alustamist suri jälle ära. Käima läks koheselt ja sai garaazi ukse tagant tuppa sõidetud, siis enam ära ei koolenud. Sai kohapeal tuure hoitud ja mingi hetk sureb ära. Aga kui see hetk hakkata lati surve klappi kontrollima, siis ei koole ära(üksi suht raske vaadata ka, kas tuleb sealt küttet või mitte), tagasivoolu keerad kinni ja lati otsast ei tule midagi, kohapeal tuure hoides ei tule ka midagi sealt, arvutiga vaadates siis kohapeal kõige kõrgem surve 79mpa, sõiduga 129mpa. Nüüd päeva lõpus enam ära ei koolend, sai päris mitu korda proovitud nn tõmmet teha, nagu ta mul esimest korda ära suri, aga ei midagi, toimib ilusti. Kütusefilter ise vahetatud umbes aasta ja 20k kilti tagasi. Kütuse soendi tundub ka uus olevat, keegi on pistiku ära vahetanud ja pistik ise seest näeb ilus välja, pole sulanud ega midagi. Kellegil miskeid ideid? Peaks igaks juhuks filtri uue panema? väheke pikk jutt sai, aga äkki on kellegil sellest kasu/abi tulevikus :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Juul, 2018 17:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:00
Postitusi: 6
Lasin õli ja õlifiltri ära vahetada ning kontrollisin peale vahetust õlitaset. Oli alla maximumi. Sain 2500 km sõita kui jälle suri mootor kiirendamisel välja. Õlitase jälle 2 cm üle maksimumi. Diisli lõhna õlis otseselt ei tunne. Hetkel olen autoga euroopas ja teen taaskord õlivahetuse. Kunagi eestisse tagasi jõuan siis lasen masina põhjalikumalt üle vaadata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Juul, 2018 14:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2018 19:14
Postitusi: 11
Minu omal siis hetkel selline seis, et pumba peal olev andur vahetatud, latiotsas olev ülerõhuklapp vahetatud, pihustid stenditud ja remonditud, kütusefilter uus. Peale nende asjade vahetust toimis ilusti, kuni tänaseni. Sai Tallinnast tagasi tulles vähe äkkilisemalt pidurdatud ja peale seda kohe kiirendatud, pmst kohe kui kiirendama hakkasin suri välja. Drive peal teeäärde sõites hoidis natuke üle 1k pöördeid, aga pedaali vajutades midagi ei toimind. Kohe uuesti käivitades käivitus kohe ja sain Pärnu ära sõita. Eelnevatel kordadel käivitus pikalt ja ei jäänud käima. Mingi elektri kala? Õli tase on siiani olnud sama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Juul, 2018 11:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:00
Postitusi: 6
Õlirõhus asi ei ole. Peale õlivahetust sain 100 km sõita ja jälle sama jama. Püüan leida siit esinduse kus saaks juhtmed külge panna ja veakoodi tuvastada...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2018 21:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 18 Juun, 2018 22:00
Postitusi: 6
Sai siis tuvastatud veakood mis näitas kütuse alarõhku. Vahetati kütusefilter ja nüüd olen saanud 2000 km sõita ilma seiskumiseta! Sellega siis asi korras. Nüüd tuleb aga tuvastada mis ja kuidas lekib õli sisse. Õlitase tõuseb endiselt. Jahutusvedelik on normis ja ilma ebaloomuliku lõhna ja värvuseta. Millest alustada? Pihustid või kolvirõngad? Või veel mingid võimalused kust kütus õli sisse saab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Juul, 2018 22:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 10 Juul, 2018 21:55
Postitusi: 11
Oli endal sama jama ühe Jaapani autotootja liikuriga.
Süüdlaseks oli tahmafilter. Pihustide tagasivooluga oli mingi tripper, põletada ei lasknud aga diislit selleks tegevuseks (filtri põletamiseks) eraldas ikka.
Tulemus oli selles, et põletamiseks mõeldud küte jõudis karterisse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: valdur123 ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia