Tänane kuupäev Reede 28 Juun, 2024 9:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 22:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Mure siis niisugune, et täna lõpetas koostöö mu 2003 a. Town&Country esimene kütte vent..tagumine töötab..Kaitse korras..relee kah..Jääb üle siis veel kas mootor ise..või Blower Motor Resitor..mis asub kuskil kindalaeka all/taga..ja kus peaks kah miski kaitse olema..On keegi omanud kokkupuudet või lahanud sellist asja..ka soovitused teretulnud..Tegu ju töömasinaga ja külmaga ei saa tööd teha/inimesi vedada...Help :(

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 22:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Nagu ma juba telefonis seletasin siis asukoht kindalaeka taga suunaga ventilatsiooni šahtis. Lisan siia pildina ka mõlemad nii asukoha (manual lk 2258) ja skeemi (manual lk 869). Kõigile muidugi avatud arvamused antud probleemi võimalikusest.

Uurisin natuke ja lisasin veel ühe skeemi mõtlemis aineks...


Manused:
2003 blower resistor asukoht.JPG
2003 blower resistor asukoht.JPG [ 76.57 KB | Vaadatud 4316 korda ]
2003 front blover skeem.JPG
2003 front blover skeem.JPG [ 48.82 KB | Vaadatud 4320 korda ]
2003 integrated power module.JPG
2003 integrated power module.JPG [ 47.68 KB | Vaadatud 4319 korda ]

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Viimati muutis L2M, Esmaspäev 09 Veebr, 2009 23:53, muudetud 1 kord kokku.
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 23:27 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kui kliima-automaat, siis pole lihtsalt takistid, vaid elektrooniline blokk. Minu omal jäi esimene vent täiskiirusel tööle, aitas blokis transi vahetus. Lähemalt teemas: omanik pajatab (ei oska siia linki panna :tige: )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 09 Veebr, 2009 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
TICU kirjutas:
Kui kliima-automaat, siis pole lihtsalt takistid, vaid elektrooniline blokk. Minu omal jäi esimene vent täiskiirusel tööle, aitas blokis transi vahetus. Lähemalt teemas: omanik pajatab (ei oska siia linki panna :tige: )

Mul kolmetsooniline kliima..ja vist siis see automaat...Ja tänud...eks homme hakkan otsima...mis ses olukorras teha ja palju suudab seal asja remontida...Tänx


Panen siis siia üles sinu inffi:
Nonii, Esimene suurem rike siis minu Voyal. Nimelt süüte sissekeeramisel hakkas kohe tööle salongi ventilaator, isegi siis , kui kliima juhtblokk välja lülitada. Samuti ei reageerinud ei manuaalne ventilaatori kiiruse reguleerimine, ega ka automaatne, samas tegelikult kõik töötas , nii konditsioneer, kui ka õhu juhtimise lülitid. Ainult ventilaator töötas koguaeg maksimaalsetel pööretel. Sellise murega Silberisse minnes oleks kindlasti esimese asjana öeldud, et kliima blokk tuksis ja väljaminek oleks olnud ca~8000 EEKi.
Foorumit uurides viisid jäljed siis ventilaatori takistite blokini. Kuid kuna minul kliima-automaat, siis minu isendil hoopis "blower power modul" e. ventilaatori toite moodul, mis lihtsast takistite 300 kroonisest blokist tiba kallim. Tootekoodi järgi Silberi on-line varuosaotsingu lehelt vaadates annab Silber teada, et antud koodiga osa on asendatud ja annab teised koodid. Osade hind ~900 kuni ~1500 krooni.
Mooduli kood: Image 1372
Otsisin siis ka välismaistest foorumitest, ja sain tead, et selle koodiga detaili enam saada pole ja on olemas asendus kood. Kui selle asendus koodi Silberi lehele sisse trükkisin, siis anti jälle teada, et antud toode on asendatud ja uuteks koodideks pakkus ka seda originaal koodi.
Võibolla oleks võinud selle osa lasta siis Silberil ära tellida ja ise peale panna, vaatamata Silberi pea kahekordsele hinnale Ameerika hindadega võrreldes, kuid kuskil Dodge foorumis oli keegi asja veel odavamalt lahendanud. See mind rõõmustas - vähemalt Silber küll minu raha ei näe
Paistab, et see jublakas Chryslerite üsna nõrk koht, miks muidu ta nii ligipääsetavas kohas asub ja tegelikult väga kallis pole ka. Ning Ameerikaski paljud seda vahetanud.
Niisiis . peale selle mooduli eemaldamist ja lahtivõtmist avaneb selline pilt
Image 1374
Tõenäoliselt esimesena läbiminev detail on antud moodulil suur transistor. Transi mark: 75343P, Eestis letist saada pole, kuid Oomipoe kaudu tellitav, hind ~60 krooni
Image 1375
Jootekolb püsib käes küll ja ega selle vahetamine hullem pole kui arvuti emaplaadil kondekate vahetamine. Transs sai vahetatud ja ventilaatori toitemoodul töötab jälle ilusti ja Silber ei näinudki minu raha
Vähemalt kaks päeva on küll töötanud. Siit tekkis väike äriidee : kui kellelgi vedeleb neid mittetöötavaid mooduleid, siis võib ju nad kokkukorjata, transid äravahetada ja järgmistele vajajatele näiteks 150 krooni eest maha müüa. Odavam ju kui Silberi 900 kroonine, või mis?
ja link ise: http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3042

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2009 9:48 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Seda blokki on kõige lihtsam kontrollida katse-eksitus meetodil, et leiad auto, millel samasugune blokk ja katsetad endaoma peal. Bloki eemaldamine ja uuesti paigaldus võtab aega max 2minutit. Antud bloki küljes ka ventilaatori otsad pistikuga, vendi enda saaks järgi proovida nendest otstest. (minul seda vaja teha polnud, kuna vent töötas maximumil)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2009 10:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
TICU kirjutas:
Seda blokki on kõige lihtsam kontrollida katse-eksitus meetodil, et leiad auto, millel samasugune blokk ja katsetad endaoma peal. Bloki eemaldamine ja uuesti paigaldus võtab aega max 2minutit. Antud bloki küljes ka ventilaatori otsad pistikuga, vendi enda saaks järgi proovida nendest otstest. (minul seda vaja teha polnud, kuna vent töötas maximumil)

Kahjuks mu tutvusringkonnas analoogi kellegil pole..aga proovin täna siis testri ja muude abivahenditega asjasse sukelduda..Vaatan, mis tõed välja tulevad. Loodan muidugi südamest, et asi kergem ja äkki see termokaitse(skeemi järgi enne seda resistorit) läbi...Aga see kõik selgub siis, kui seal all ära olen käinud..Annan siis tulemustest teada..

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2009 19:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Asi siis sai korda...tegu oli jah selle resistor blokiga...Kuid miskit polnud seal kärasanud, vaid tegu lihtlabase külmjootega ühel transistori jalal. Koos siin teada/tuntud Igoriga siis lahendasime veerand tunniga selle proble ja kõik jälle töötab.
Kuna parandaja on suure elektrihuviga, sai kogu seda blokki ka nats uuritud.. Ülalpool skeemil on näidatud , et (+) vool läheb otse mootorile.. (-) ahel aga jagatakse läbi resistori. Minu isendil on nats teisit see süsteem. + tuleb ka selle resistori peale..kuigi jagab seda asja (kiirust) ikkagi miinuahel. Lihtsalt nähtavasti on eripära selle kolmetsoonilise kliima pärast vist. Ja testriga mõõtes sai selgeks..mida vähem miinust, seda rohkem plussi sel resistoril..Ja termokaitset sellel blokil üldse polegi.
Aga tänud suured kõigile, kes vaevusid aitama..tänu neile leidsin selle bloki vaevata kohe üles ja tõesti selle eraldamine võtab ainult paar minutit..kui tead, kust otsida.. :pai:

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 14 Mär, 2010 19:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Sama probleemi küüsi sai siis langetud eelmise nädala kolmapäeval. Sama lugu juhtus, kui eeskõnelejail, et ühel järjekordsel hetkel autot käivitama hakates, nii kui süüde sees - vent puhub täiega. Ei saanud teda maha keerata ja power nupp ei regeerinud ka elik ei lülitanud vent plokki üldse välja. Kuna viibisin lähetuses, siis tuligi sõita kolm päeva, vent täiega huugamas :S

Ja nüüd kiidusõnad Ülemiste Silberautole (kes ei taha lugeda, vahetagu teemat :) ). Helistasin reede lõunal, laupäeva hommikuks pandi aeg kinni. Laupäeval läksin kohale, 35 minuti pärast helistati tagasi ja paluti autole järele tulla - korras! Silberautole 5+ teeninduse eest!

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Mär, 2010 9:50 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
heinz kirjutas:
Sama probleemi küüsi sai siis langetud eelmise nädala kolmapäeval. Sama lugu juhtus, kui eeskõnelejail, et ühel järjekordsel hetkel autot käivitama hakates, nii kui süüde sees - vent puhub täiega. Ei saanud teda maha keerata ja power nupp ei regeerinud ka elik ei lülitanud vent plokki üldse välja. Kuna viibisin lähetuses, siis tuligi sõita kolm päeva, vent täiega huugamas :S

Ja nüüd kiidusõnad Ülemiste Silberautole (kes ei taha lugeda, vahetagu teemat :) ). Helistasin reede lõunal, laupäeva hommikuks pandi aeg kinni. Laupäeval läksin kohale, 35 minuti pärast helistati tagasi ja paluti autole järele tulla - korras! Silberautole 5+ teeninduse eest!


Kui saladus pole, siis palju nad küsisid? Välismaiseid foorumeid lugedes tehakse see töö mujal esindustes ootetööna vähem kui 10 minutiga. Seega võtaks selle + sealt viie tagant ära, kui selleks pidi aja kinni panema ja aega kulus üle poole tunni. Nojah, eks see paberitöö seal võttis rohkem aega kui bloki enda vahetamine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 0:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
1057 krooni koos käibemaksuga. Ma arvan, et pole olulist vahet, kas 10 või 35 min. Peaasi, et ei pidanud tunde ootama ja et korda sai.

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia