TICU kirjutas:
Kui kliima-automaat, siis pole lihtsalt takistid, vaid elektrooniline blokk. Minu omal jäi esimene vent täiskiirusel tööle, aitas blokis transi vahetus. Lähemalt teemas: omanik pajatab (ei oska siia linki panna
![:tige:](./images/smilies/chr_tige.gif)
)
Mul kolmetsooniline kliima..ja vist siis see automaat...Ja tänud...eks homme hakkan otsima...mis ses olukorras teha ja palju suudab seal asja remontida...Tänx
Panen siis siia üles sinu inffi:
Nonii, Esimene suurem rike siis minu Voyal. Nimelt süüte sissekeeramisel hakkas kohe tööle salongi
ventilaator, isegi siis , kui kliima juhtblokk välja lülitada. Samuti ei reageerinud ei manuaalne ventilaatori kiiruse reguleerimine, ega ka automaatne, samas tegelikult kõik töötas , nii konditsioneer, kui ka õhu juhtimise lülitid. Ainult
ventilaator töötas koguaeg maksimaalsetel pööretel. Sellise murega Silberisse minnes oleks kindlasti esimese asjana öeldud, et kliima blokk tuksis ja väljaminek oleks olnud ca~8000 EEKi.
Foorumit uurides viisid jäljed siis ventilaatori takistite blokini. Kuid kuna minul kliima-automaat, siis minu isendil hoopis "blower power modul" e. ventilaatori toite moodul, mis lihtsast takistite 300 kroonisest blokist tiba kallim. Tootekoodi järgi Silberi on-line varuosaotsingu lehelt vaadates annab Silber teada, et antud koodiga osa on asendatud ja annab teised koodid. Osade hind ~900 kuni ~1500 krooni.
Mooduli kood: Image 1372
Otsisin siis ka välismaistest foorumitest, ja sain tead, et selle koodiga detaili enam saada pole ja on olemas asendus kood. Kui selle asendus koodi Silberi lehele sisse trükkisin, siis anti jälle teada, et antud toode on asendatud ja uuteks koodideks pakkus ka seda originaal koodi.
Võibolla oleks võinud selle osa lasta siis Silberil ära tellida ja ise peale panna, vaatamata Silberi pea kahekordsele hinnale Ameerika hindadega võrreldes, kuid kuskil Dodge foorumis oli keegi asja veel odavamalt lahendanud. See mind rõõmustas - vähemalt Silber küll minu raha ei näe
Paistab, et see jublakas Chryslerite üsna nõrk koht, miks muidu ta nii ligipääsetavas kohas asub ja tegelikult väga kallis pole ka. Ning Ameerikaski paljud seda vahetanud.
Niisiis . peale selle mooduli eemaldamist ja lahtivõtmist avaneb selline pilt
Image 1374
Tõenäoliselt esimesena läbiminev detail on antud moodulil suur transistor. Transi mark: 75343P, Eestis letist saada pole, kuid Oomipoe kaudu tellitav, hind ~60 krooni
Image 1375
Jootekolb püsib käes küll ja ega selle vahetamine hullem pole kui arvuti emaplaadil kondekate vahetamine. Transs sai vahetatud ja ventilaatori toitemoodul töötab jälle ilusti ja Silber ei näinudki minu raha
Vähemalt kaks päeva on küll töötanud. Siit tekkis väike äriidee : kui kellelgi vedeleb neid mittetöötavaid mooduleid, siis võib ju nad kokkukorjata, transid äravahetada ja järgmistele vajajatele näiteks 150 krooni eest maha müüa. Odavam ju kui Silberi 900 kroonine, või mis?
ja link ise:
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3042