Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

K: grand voyageri salongi hääled
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=995
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  mercury [ Teisipäev 21 Nov, 2006 13:42 ]
Teema pealkiri:  K: grand voyageri salongi hääled

Kuna on huvi GV 2,5 crd vastu, siis selline küsimus.Naabripoisil oli GV2,5 td ja tema kurtis väga suure kumina üle salongi tagaosas, võrreldes seda minu auto sportsumpaga-et kumiseb väga. Kuidas on nüüd uuema kere ja mootoriga. Tal oli 99a. 2.5 td

Autor:  Oberst [ Teisipäev 21 Nov, 2006 18:46 ]
Teema pealkiri: 

diisel on diisel ja bens on bens sai oldud pardal andrus49 2,8 cdr il siis mind ta natuke häiris kuna endal on bensukas. aga 2,5 uriseb valjemini et kui kõrvuti käivad siis ei kuulegi 2,8 cdr i

Autor:  hmm [ Teisipäev 21 Nov, 2006 19:24 ]
Teema pealkiri: 

Üldjuhul tuleb grand versiooni natuke rohkem mootori hääli, kuna vibreerivat pinda on rohkem ja summuti toru ka pikem.
Diiselmootori saab vaikseks, kui kasutada kvaliteetset õli, vahetada korralikult õhufiltrit, hoolitseda, et kõik väljalaskesüsteemid on korralikult ühendatud ja terved
CRD mootorid on natuke vaiksemad ja käivad pehmemalt.
Samas kui hääled häirivad saab lasta paigaldada lisa heliisolatsiooni.
Bensukaga muidugi võrrelda ei saa
Mees, kes mulle 2,5TD mootoriga GV müüs ütles nii "kui diili krõbisemine härib ja närvidele käib ära osta diislit"
Suutsin oma TD mootori suht vaikseks saada ja seda lihtsalt õli vahetamisega ja õige nivoo hoidmisega (pean mainima, et turbo ja väljalasketoru ühendus kapoti all oli tiba kehv ja kiirendamisel tuli salongi vapper müra nagu summuti sukk oleks lahti/katki.

Autor:  wirxx [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 8:42 ]
Teema pealkiri: 

sõitsin ühe vanatuttava gv-s vist oli 2004a.-täis luks kõik uksed ja luugid elektriga ja nahksisu jne. :D --aga taga salongi undamine enamvähem sama mis vanematelgi.ta ütles jah,et see viga neil kipub olema.Ise arvan,et natuke neid kleepsuga pigimatte kasutades saaks müra vaiksemaks,polstrit lahti lammutada ja natuke vaeva näha.võtan kevadel sel asja ette ja vaatan mis saab. p.s kõigepealt mudugi veenduge,et ka laagrid oleks taga korras,sest need undavad ka jubedalt kui läbi on!

Autor:  mercury [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 13:37 ]
Teema pealkiri: 

Igaljuhul suured tänud et viitsisite vastata. Eks näeb siis kui endale ostan, kuidas hääled on.

Autor:  andrus49 [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 14:07 ]
Teema pealkiri: 

Oberst kirjutas:
diisel on diisel ja bens on bens sai oldud pardal andrus49 2,8 cdr il siis mind ta natuke häiris kuna endal on bensukas. aga 2,5 uriseb valjemini et kui kõrvuti käivad siis ei kuulegi 2,8 cdr i


Kui me oberstiga sõitsime siis mõõtsime ju kiirendust, sellest ka meeletu lärm (pöörded olid kuni 4000rpm). Üldiselt ma mootori müra üle ei kurda normaalsõidul. Aga tagaosa müra on tõesti liiga suur selle hinnaklassi masina kohta. Kuna ma olen korra maha võtnud tagaosas küljepolstrid, siis võin öelda, et porikoopad on puhta isoleerimata. Kui need pigimatiga vms üle lüüa, siis veel vaadata mis annab panna põrandamati alla taga, peaks saama ikka s...ks vaikse masina. Ah ja ka lükanduksed kavatsen üle vaadata seestpoolt. Plaanin selle töö "jõuluvaheajal" ette võtta.

Lisaks veel siia kogemuse Jeep 3,0 V6 diislist - kippusin töötavat mootorit kogu aeg käivitama, kui proovisõiti tegin!!! Vot see on alles mootor.... :think:

Autor:  mercury [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 17:02 ]
Teema pealkiri: 

Jah ega nad mootori pärast ei nurisegi nii väga, aga see salongi tagaosa.

Autor:  eluaegne [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 17:33 ]
Teema pealkiri: 

müra vastu salongis pakuvad sellist rohtu
http://www.raituning.ee/shop.php?i=487

Autor:  Ferdi [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 23:15 ]
Teema pealkiri: 

Vot mina ütleks vastu niipalju, et kõikidel uutel keskklassi autodel taga istudes on müra suur. See ei ole ainult pisibusside viga. Kuna 99% sõidan autoga ees olles, siis taga istudes on tõsine piin kaasreisija olla, sest kõik augud, teekonarused ja asfaldikatte muutused loevad need autod ära.

Hiljuti sõitsin tagaistmel ŠKODA lipulaeva Superbiga - no minu ´88a 5-seeria BMW on ka vaiksem (ja ka mugavam)!

Autor:  hmm [ Kolmapäev 22 Nov, 2006 23:32 ]
Teema pealkiri: 

kui ma hästi mäletan siis tagumises reas oli 97a. diisel G.voya suht vaikne võrreldes ees istumisega
Aga praegune sebring/primera on ikka päris lärmakas - selline tunne, et põhja polegi all või tagaratta koopaid. Aga olgem ausad, ega karpidest pole midagi järgi ka kui üks suur pruun kostis :nn:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/