Chrysler Club Foorum http://chryslerclub.ee/foorum/ |
|
Hooldamise intervallid http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=9453 |
Leht 1 koguhulgast 1 |
Autor: | hmm [ Kolmapäev 16 Nov, 2011 11:38 ] |
Teema pealkiri: | Hooldamise intervallid |
Kirjutan teile siis Voyageri hooldustsükklist 2,5TD 96-00 A: 1000KM
- kontrolli vedelike taset - Kontrolli plokikaane kinnitusi, et oleks õige tugevusega - Kontrolli väljalaske süsteemi kinnitusi, Turbo kinnitusi, veepumba kinnitusi 10 000km
20 000km
- Vaheta õhufilter - Kontrolli rihma pingutit - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut 30 000km
40 000km
- Vaheta õhufilter - Kontrolli rihma pingutit - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut - Vaheta kütusefilter/vee eemaldaja. 50 000km
60 000km
- Vaheta õhufilter - Kontrolli rihma pingutit - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut - Vaheta Mootoririhm - Kontrolli väljalaskegaase (CO2) - Vaheta jahutusvedelik 70 000 km
80 000km
- Vaheta õhufilter - Kontrolli rihma pingutit - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut - Vaheta kütusefilter/vee eemaldaja. Pärast 80 000km sõitu iga 40 000km läbimise korral
* Kütusefilter/vee eemalduse element tuleb vahetada kord aastas, kui on sõidetud vähem, kui 40 000km aasta jooksul või kui kütus ei jõua silindritesse piisavas koguses. 90 000km
100 000km
- Vaheta õhufilter - Kontrolli rihma pingutit - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut Pärast 100 000km sõitu iga 10 000km läbimise korral:
pärast 100 000km sõitu iga 20 000km läbimise korral:
- Kontrolli rihma pingutit - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut Varjant B Kõik samas taktis ainult iga 5000km järgi (soovitatakse kasutada väga rasketes tingimustes - nt eestis )
- Peatus ja minek, ehk siis lühikesed otsad vähem kui 5 miili - Mootor pole kaua sõitnud, ehk seisab kaua - Sõidetakse suurtel kiirustel, kui ilm on soem, kui 32 kraadi - Takso, politsei, posti teenuse osutajana - Veetakse pidevalt treilerit korrapäratud hooldused: Iga tankimise korral:
- Kontrolli klaasipesuvedeliku taset, lisa kui on vajadus Kord kuus
- Kontrolli akut ja puhasta klemmid, kui on vajadus - Kontrolli vedelike taset (jahutus, piduri, roolivõimu, käigukasti) vajadusel lisada - Kontrolli tulesid - kõik lambid, mis peaksid põlema (seest ja väljast) - Kontrolli voolikute kinnitusi radjaatori küljes Iga õlivahetusel
- kontrolli pidureid - kontrolli esisilla komponenete!!! - Vaheta rehve (Rotate tires - ehk siis ühelt ratta alt teisele jne), et ühtlaselt kuluks. - Kontrolli jahutusvedelikku, lõdvikuid ja klabreid - Kui sõidad vähem, kui 12 000 km aastas vaheta õli ja õlifilter vaheta õlifilter. Kui te neid tingimusi täidate on te masin ülihästi hooldatud ja võite müügikuulutuses viidata, et : hooldamisel on järgitud rangelt tehase nõudeid (mitte, et on hooldatud ainult esinduses) |
Autor: | KRANTS [ Pühapäev 03 Juun, 2012 9:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
Saaks teistele mootoritele ka, oleks juba päris hea |
Autor: | Hulkur [ Esmaspäev 04 Juun, 2012 21:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
milleks teistele mootoritele,see sobib kõigile. |
Autor: | BadJ77 [ Reede 21 Dets, 2012 11:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
Hooldusraamatus on kirjas, et iga tankimise ajal kontrolli õlitaset mootoris - kuna minu teada vaadatakse õli tavaliselt enne sõitu (külma mootoriga), kas siis tankimise hetkel taseme kontroll annab õige tulemuse (mootor nt seisab, aga kui kiirelt õli valgub alla)? |
Autor: | KRANTS [ Laupäev 22 Dets, 2012 7:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
BadJ77 kirjutas: Hooldusraamatus on kirjas, et iga tankimise ajal kontrolli õlitaset mootoris - kuna minu teada vaadatakse õli tavaliselt enne sõitu (külma mootoriga), kas siis tankimise hetkel taseme kontroll annab õige tulemuse (mootor nt seisab, aga kui kiirelt õli valgub alla)? Ma küll ei viitsi iga kahe päeva tagant õlitaset vahtida |
Autor: | BadJ77 [ Laupäev 22 Dets, 2012 10:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
Ma ka ei viitsiks ja ei vaatagi, huvitab lihtsalt sellise mõõtmise õigsus. |
Autor: | Hulkur [ Esmaspäev 21 Jaan, 2013 17:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
soe õli, ma pakun, et max 10 min ja saad täpselt teada. |
Autor: | baxxter [ Teisipäev 13 Jaan, 2015 8:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
No kui just tavotiga ei sõida, siis peaks ikka paari minutiga alla vajuma, mul vähemalt sama tulemus enamvähem külmalt ja paari minutiga. Õli 5-40, sünteetiline. |
Autor: | Voyager1999 [ Teisipäev 26 Jaan, 2016 12:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
baxxter kirjutas: No kui just tavotiga ei sõida, siis peaks ikka paari minutiga alla vajuma, mul vähemalt sama tulemus enamvähem külmalt ja paari minutiga. Õli 5-40, sünteetiline. Ma kontrollin igapäevaselt erinevate sõidukite õlitaset. Jätan auto seisma ja kontrollin kohe, kui ikka varras näitab alla miinimumi, siis ka 10 minutit ootamist ei anna maksimumi ;-). Heal juhul millimeetrike tuleb juurde. Õlipumba ligikaudne tootlikus on 15-40 L/min (oleneb pööretest ja mootoritüübist), siis peab ikka päris mitu korda minutis kogu õli alla tagasi valguma. Muidugi kui su õli on nii paks, et minutiga alla ei lange, siis jõuab ju pump karteri tühjaks lüüa ja mootor jookseb kokku! |
Autor: | rivo [ Teisipäev 26 Jaan, 2016 14:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: Hooldamise intervallid |
Hulkur kirjutas: soe õli, ma pakun, et max 10 min ja saad täpselt teada. Kuuma mootoriga on õli praktiliselt kusivedel ja varras näitab kohe peale seismajäämist enam-vähem õiget taset. Niikaua, kuni peale mootori seiskamist salongist rubilnikut sikutad ja peadpidi kapoti alla jõuad, on kõik õli juba karterisse tagasi jõudnud. |
Leht 1 koguhulgast 1 | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |