Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Hooldamise intervallid
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=9453
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  hmm [ Kolmapäev 16 Nov, 2011 11:38 ]
Teema pealkiri:  Hooldamise intervallid

Kirjutan teile siis Voyageri hooldustsükklist 2,5TD 96-00
A:
1000KM
    -Vaheta õli ja filter
    - kontrolli vedelike taset
    - Kontrolli plokikaane kinnitusi, et oleks õige tugevusega
    - Kontrolli väljalaske süsteemi kinnitusi, Turbo kinnitusi, veepumba kinnitusi

10 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

20 000km
    -Vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut

30 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

40 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut
    - Vaheta kütusefilter/vee eemaldaja.

50 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

60 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut
    - Vaheta Mootoririhm
    - Kontrolli väljalaskegaase (CO2)
    - Vaheta jahutusvedelik

70 000 km
    - vaheta õli ja õlifilter

80 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut
    - Vaheta kütusefilter/vee eemaldaja.

Pärast 80 000km sõitu iga 40 000km läbimise korral
    - Vaheta kütusefilter/ Vee eemaldaja element *

* Kütusefilter/vee eemalduse element tuleb vahetada kord aastas, kui on sõidetud vähem, kui 40 000km aasta jooksul või kui kütus ei jõua silindritesse piisavas koguses.

90 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

100 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut

Pärast 100 000km sõitu iga 10 000km läbimise korral:
    - vaheta õli ja õlifilter

pärast 100 000km sõitu iga 20 000km läbimise korral:
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut


Varjant B
Kõik samas taktis ainult iga 5000km järgi (soovitatakse kasutada väga rasketes tingimustes - nt eestis ;) )
    - Öö ja päeva temp on alla 0-i
    - Peatus ja minek, ehk siis lühikesed otsad vähem kui 5 miili
    - Mootor pole kaua sõitnud, ehk seisab kaua
    - Sõidetakse suurtel kiirustel, kui ilm on soem, kui 32 kraadi
    - Takso, politsei, posti teenuse osutajana
    - Veetakse pidevalt treilerit

korrapäratud hooldused:

Iga tankimise korral:
    - Kontrolli õli taset vajadusel lisa
    - Kontrolli klaasipesuvedeliku taset, lisa kui on vajadus

Kord kuus
    -Kontrolli rehvirõhku, ja jälgi, et ei oleks ebatavalisi kahjustusi
    - Kontrolli akut ja puhasta klemmid, kui on vajadus
    - Kontrolli vedelike taset (jahutus, piduri, roolivõimu, käigukasti) vajadusel lisada
    - Kontrolli tulesid - kõik lambid, mis peaksid põlema (seest ja väljast)
    - Kontrolli voolikute kinnitusi radjaatori küljes

Iga õlivahetusel
    - Kontrolli väljalaskesüsteemi
    - kontrolli pidureid
    - kontrolli esisilla komponenete!!!
    - Vaheta rehve (Rotate tires - ehk siis ühelt ratta alt teisele jne), et ühtlaselt kuluks.
    - Kontrolli jahutusvedelikku, lõdvikuid ja klabreid
    - Kui sõidad vähem, kui 12 000 km aastas vaheta õli ja õlifilter
    vaheta õlifilter.

Kui te neid tingimusi täidate on te masin ülihästi hooldatud ja võite müügikuulutuses viidata, et :
hooldamisel on järgitud rangelt tehase nõudeid (mitte, et on hooldatud ainult esinduses)

Autor:  KRANTS [ Pühapäev 03 Juun, 2012 9:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

Saaks teistele mootoritele ka, oleks juba päris hea :)

Autor:  Hulkur [ Esmaspäev 04 Juun, 2012 21:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

milleks teistele mootoritele,see sobib kõigile.

Autor:  BadJ77 [ Reede 21 Dets, 2012 11:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

Hooldusraamatus on kirjas, et iga tankimise ajal kontrolli õlitaset mootoris - kuna minu teada vaadatakse õli tavaliselt enne sõitu (külma mootoriga), kas siis tankimise hetkel taseme kontroll annab õige tulemuse (mootor nt seisab, aga kui kiirelt õli valgub alla)?

Autor:  KRANTS [ Laupäev 22 Dets, 2012 7:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

BadJ77 kirjutas:
Hooldusraamatus on kirjas, et iga tankimise ajal kontrolli õlitaset mootoris - kuna minu teada vaadatakse õli tavaliselt enne sõitu (külma mootoriga), kas siis tankimise hetkel taseme kontroll annab õige tulemuse (mootor nt seisab, aga kui kiirelt õli valgub alla)?

Ma küll ei viitsi iga kahe päeva tagant õlitaset vahtida :tige:

Autor:  BadJ77 [ Laupäev 22 Dets, 2012 10:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

Ma ka ei viitsiks ja ei vaatagi, huvitab lihtsalt sellise mõõtmise õigsus.

Autor:  Hulkur [ Esmaspäev 21 Jaan, 2013 17:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

soe õli, ma pakun, et max 10 min ja saad täpselt teada.

Autor:  baxxter [ Teisipäev 13 Jaan, 2015 8:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

No kui just tavotiga ei sõida, siis peaks ikka paari minutiga alla vajuma, mul vähemalt sama tulemus enamvähem külmalt ja paari minutiga. Õli 5-40, sünteetiline.

Autor:  Voyager1999 [ Teisipäev 26 Jaan, 2016 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

baxxter kirjutas:
No kui just tavotiga ei sõida, siis peaks ikka paari minutiga alla vajuma, mul vähemalt sama tulemus enamvähem külmalt ja paari minutiga. Õli 5-40, sünteetiline.


Ma kontrollin igapäevaselt erinevate sõidukite õlitaset.
Jätan auto seisma ja kontrollin kohe, kui ikka varras näitab alla miinimumi, siis ka 10 minutit ootamist ei anna maksimumi ;-).
Heal juhul millimeetrike tuleb juurde.

Õlipumba ligikaudne tootlikus on 15-40 L/min (oleneb pööretest ja mootoritüübist), siis peab ikka päris mitu korda minutis kogu õli alla tagasi valguma.

Muidugi kui su õli on nii paks, et minutiga alla ei lange, siis jõuab ju pump karteri tühjaks lüüa ja mootor jookseb kokku!

Autor:  rivo [ Teisipäev 26 Jaan, 2016 14:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Hooldamise intervallid

Hulkur kirjutas:
soe õli, ma pakun, et max 10 min ja saad täpselt teada.

Kuuma mootoriga on õli praktiliselt kusivedel ja varras näitab kohe peale seismajäämist enam-vähem õiget taset. Niikaua, kuni peale mootori seiskamist salongist rubilnikut sikutad ja peadpidi kapoti alla jõuad, on kõik õli juba karterisse tagasi jõudnud.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/