Tänane kuupäev Teisipäev 20 Aug, 2019 4:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Kolmapäev 16 Nov, 2011 11:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4714
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kirjutan teile siis Voyageri hooldustsükklist 2,5TD 96-00
A:
1000KM
    -Vaheta õli ja filter
    - kontrolli vedelike taset
    - Kontrolli plokikaane kinnitusi, et oleks õige tugevusega
    - Kontrolli väljalaske süsteemi kinnitusi, Turbo kinnitusi, veepumba kinnitusi

10 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

20 000km
    -Vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut

30 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

40 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut
    - Vaheta kütusefilter/vee eemaldaja.

50 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

60 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut
    - Vaheta Mootoririhm
    - Kontrolli väljalaskegaase (CO2)
    - Vaheta jahutusvedelik

70 000 km
    - vaheta õli ja õlifilter

80 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut
    - Vaheta kütusefilter/vee eemaldaja.

Pärast 80 000km sõitu iga 40 000km läbimise korral
    - Vaheta kütusefilter/ Vee eemaldaja element *

* Kütusefilter/vee eemalduse element tuleb vahetada kord aastas, kui on sõidetud vähem, kui 40 000km aasta jooksul või kui kütus ei jõua silindritesse piisavas koguses.

90 000km
    - vaheta õli ja õlifilter

100 000km
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Vaheta õhufilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut

Pärast 100 000km sõitu iga 10 000km läbimise korral:
    - vaheta õli ja õlifilter

pärast 100 000km sõitu iga 20 000km läbimise korral:
    - vaheta õli ja õlifilter
    - Kontrolli rihma pingutit
    - kontrolli eelsüüteküünalde korrasolekut


Varjant B
Kõik samas taktis ainult iga 5000km järgi (soovitatakse kasutada väga rasketes tingimustes - nt eestis ;) )
    - Öö ja päeva temp on alla 0-i
    - Peatus ja minek, ehk siis lühikesed otsad vähem kui 5 miili
    - Mootor pole kaua sõitnud, ehk seisab kaua
    - Sõidetakse suurtel kiirustel, kui ilm on soem, kui 32 kraadi
    - Takso, politsei, posti teenuse osutajana
    - Veetakse pidevalt treilerit

korrapäratud hooldused:

Iga tankimise korral:
    - Kontrolli õli taset vajadusel lisa
    - Kontrolli klaasipesuvedeliku taset, lisa kui on vajadus

Kord kuus
    -Kontrolli rehvirõhku, ja jälgi, et ei oleks ebatavalisi kahjustusi
    - Kontrolli akut ja puhasta klemmid, kui on vajadus
    - Kontrolli vedelike taset (jahutus, piduri, roolivõimu, käigukasti) vajadusel lisada
    - Kontrolli tulesid - kõik lambid, mis peaksid põlema (seest ja väljast)
    - Kontrolli voolikute kinnitusi radjaatori küljes

Iga õlivahetusel
    - Kontrolli väljalaskesüsteemi
    - kontrolli pidureid
    - kontrolli esisilla komponenete!!!
    - Vaheta rehve (Rotate tires - ehk siis ühelt ratta alt teisele jne), et ühtlaselt kuluks.
    - Kontrolli jahutusvedelikku, lõdvikuid ja klabreid
    - Kui sõidad vähem, kui 12 000 km aastas vaheta õli ja õlifilter
    vaheta õlifilter.

Kui te neid tingimusi täidate on te masin ülihästi hooldatud ja võite müügikuulutuses viidata, et :
hooldamisel on järgitud rangelt tehase nõudeid (mitte, et on hooldatud ainult esinduses)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Pühapäev 03 Juun, 2012 9:27 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
Saaks teistele mootoritele ka, oleks juba päris hea :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Esmaspäev 04 Juun, 2012 21:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1084
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
milleks teistele mootoritele,see sobib kõigile.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Reede 21 Dets, 2012 11:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 143
Asukoht: Ida-Virumaa
Hooldusraamatus on kirjas, et iga tankimise ajal kontrolli õlitaset mootoris - kuna minu teada vaadatakse õli tavaliselt enne sõitu (külma mootoriga), kas siis tankimise hetkel taseme kontroll annab õige tulemuse (mootor nt seisab, aga kui kiirelt õli valgub alla)?

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 7:33 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
BadJ77 kirjutas:
Hooldusraamatus on kirjas, et iga tankimise ajal kontrolli õlitaset mootoris - kuna minu teada vaadatakse õli tavaliselt enne sõitu (külma mootoriga), kas siis tankimise hetkel taseme kontroll annab õige tulemuse (mootor nt seisab, aga kui kiirelt õli valgub alla)?

Ma küll ei viitsi iga kahe päeva tagant õlitaset vahtida :tige:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Dets, 2012 10:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 23 Nov, 2011 15:47
Postitusi: 143
Asukoht: Ida-Virumaa
Ma ka ei viitsiks ja ei vaatagi, huvitab lihtsalt sellise mõõtmise õigsus.

_________________
GV 2002a 3.3 V6 128kW AWD Limited.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Jaan, 2013 17:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 13 Juun, 2007 0:13
Postitusi: 1084
Asukoht: viljandi vöi siis lohja
Mobiil: 56684864
soe õli, ma pakun, et max 10 min ja saad täpselt teada.

_________________
kahte head asja pole olemas.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Jaan, 2015 8:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
No kui just tavotiga ei sõida, siis peaks ikka paari minutiga alla vajuma, mul vähemalt sama tulemus enamvähem külmalt ja paari minutiga. Õli 5-40, sünteetiline.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Jaan, 2016 12:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 182
baxxter kirjutas:
No kui just tavotiga ei sõida, siis peaks ikka paari minutiga alla vajuma, mul vähemalt sama tulemus enamvähem külmalt ja paari minutiga. Õli 5-40, sünteetiline.


Ma kontrollin igapäevaselt erinevate sõidukite õlitaset.
Jätan auto seisma ja kontrollin kohe, kui ikka varras näitab alla miinimumi, siis ka 10 minutit ootamist ei anna maksimumi ;-).
Heal juhul millimeetrike tuleb juurde.

Õlipumba ligikaudne tootlikus on 15-40 L/min (oleneb pööretest ja mootoritüübist), siis peab ikka päris mitu korda minutis kogu õli alla tagasi valguma.

Muidugi kui su õli on nii paks, et minutiga alla ei lange, siis jõuab ju pump karteri tühjaks lüüa ja mootor jookseb kokku!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Hooldamise intervallid
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Jaan, 2016 14:16 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Hulkur kirjutas:
soe õli, ma pakun, et max 10 min ja saad täpselt teada.

Kuuma mootoriga on õli praktiliselt kusivedel ja varras näitab kohe peale seismajäämist enam-vähem õiget taset. Niikaua, kuni peale mootori seiskamist salongist rubilnikut sikutad ja peadpidi kapoti alla jõuad, on kõik õli juba karterisse tagasi jõudnud.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia