Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 3:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 27 Jaan, 2006 12:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nimelt, ilmnes minu voyal väga ebameeldiv nähtus:
Hommikul enne autot käivitades vaatasin korraks kapoti alla ja nägin ehmatusega, et mootor oli pealt väga õline (hiljem selgus et u 1L õli oli mootorist õlivarda vahelt välja pritsinud). alguses ei osanud kuskilt viga otsida, kuid võtsin lapi ja pühkisin oletatavad kohad puhtaks (klapikambrikaane tihendi juurest, mootoriploki tihendi juurest jne - kohad kus võib õli välja ajada) panin mootori tööle ja püüdsin aru saada kus kohast õli tuleb (kui nii suures koguses lühikese aja jooksul välja tuleb peab silmaga koht näha olema).
Selgus, et õlivarda juurest kohe pritsib välja ning kui varrast natuke väljapoole tõsta siis tuli tugev õhuvihin. Seega oli alust arvata et karterituulutus on kuskilt kinni. Halvemal juhul siis tegu muu jamaga (bolkikaane tihend, saaled jne)

Õhtul leppisin tuttavaga aja kokku, et saaks angaari kasutada, kus oli siis valgus ja soojus (+15)
eelnevalt ostisn 1L õli (sama tüüpi 5W40 Champion täissünt) ning mootoripuhastusvedelikku (39EEKu) õli eemaldamiseks. Kastitäis võtmeid, kruvikeerajaid, kuuskante ja 12kant võtmeid. üks vana pluus, klaaspurk pintsel ja lamp (kahjuks kasutasin autoaku pealt töötavat lampi).

Vea leidsin ülesse kohe, kui võtsin lahti karterituulutsfiltrist mineva õhuvooliku, mis suundus mootoriõhuvõtutorusse. Nimelt sealt hüppas välja u 4cm pikkune ja vooliku paksune jääst silinder.
Seega viga oli leitud ilma suurema lammutamise, ühegi töörista kasutamiseta.

Suurem töö (4 tunnine) seisnes mootori puhastamine õlist ja karterituulutusfiltri kontrollimises, et veel kuskil umbes poleks, õnneks ei olnud.

seega panen siia ka joonise kuids näeb välja karterituulutus süsteem ja koha kus tõenäoliselt võib tekkida ummistus.
Pilt

Foto on siis järgmine (õnneks on see tehtud veel enne 1L õli välja tulemist, sellest ei julgenud pilti teha :oops: ja samas fotokat ka hetkel polnud)

Lihtne lahendus on sellele järgmine - ühenda voolik õhuvõtutorust lahti, kata sealne põlv kinni ning jätagi nii.
Või püüa keerata õhuvõtu toru 90 kraadi vasakule, et karterituulutuse ühenduskoht jääks toru külje peale.
nende lahendustega hoiad tulevikus karterituulutuse kinnijäämise jäätumise teel ära :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia