Tänane kuupäev Kolmapäev 26 Juun, 2024 19:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Juun, 2011 12:51 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 09 Jaan, 2009 17:27
Postitusi: 20
Asukoht: Tartumaa
Lugu selline, et mingil põhjusel sai ükspäev aku tühjaks ja sai teise auto pealt krokudega käima pandud. Kohe peale käivitust avastin, et vilguvad kliima ja õhuringlusnupude sees asuvad tuled ja ära kustuvad alles väga pika sõidu peale. Võtsin veel korraks akult juhtmed maha ja lasin natuke seista aga sellest paraku abi ei olnud. Oskab keegi head nõu anda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Juun, 2011 15:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Keerad ventilaatori lüliti MAX ja asendi lüliti aknale, siis hoiad all ülemist ja alumist nuppu ja miingi ajapärast hakkab ta ennast galibreerima - aga proovin täpsustada nende reguleeringute asendeid kas oli 0 või MAX ( endal sai seda tehtud 6 aastat tagasi - kuid ka siia olen kunagi selle galibreerimise kirja pannud )


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 06 Juun, 2011 19:12 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 09 Jaan, 2009 17:27
Postitusi: 20
Asukoht: Tartumaa
tegin ära mõlemad testid
Kood:
kalibreerimine:
sea vent puhuri mootor max
Sea õhusuunaja armatuurlauale (Set Mode tp Panel - see koht ongi see tiba segane kas just seda mõeldi, võidakse ka mõelda ette ja jalgadele asend :think: )
ava kõik A/C väljundid
Sea temperatuur (mõlemad) külmapeale
vajuta mõlemad nupud Tagaklaasipesu ja tagaklaasikojamees alla 5 sekundiks

tulemus:
Kõik tuled põlevad 5 sek
Test on töös kui tagakojamees ja siseringlus kordamööda vilguvad
Kui saavutatakse rahuldav tulemus siis AINUKE TULI MIS VILKUMA JÄÄB ON TAGAKOJAMEHE TULI väljumaks testist tuleb vajutada TAGAKOJAMEHE lülitit.


Cooldown test (ehk kondi test
sea vent puhuri mootor max
Sea õhusuunaja armatuurlauale (Set Mode tp Panel vt ülevalt.. :think: )
ava kõik A/C väljundid
Sea temperatuur (mõlemad) külmapeale
vajuta mõlemad nupud Tagaklaasipesu ja A/C nupud alla 5 sekundiks


tulemus sama mis enne, st ikka vilguvad. Üks kahtlus on, et freoon lõppemas kuna viimastel päevad ei ole enam nii külma õhku saanud kui varem :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Juun, 2011 14:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Veebr, 2011 22:02
Postitusi: 19
huh, testimise pärast tegin ka selle testi ja alles siis lugesin sellekohast vanemat teemat. Eelnevalt ei olnud nagu midagi viga. Nüüdseks siis vlguvad siseõhu ja kondi nupp. pljät. kuidas ära saab?


Teistele ka teadmiseks. Õhk tuleb suunata näkku, mitte aknale.

Ehk siis: auto käima, puhur põhja, puhur näo peale, külm põhja, ac ja tagaakna pesuri nupp all 5sec ja minu oma sai korda :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Juun, 2011 17:42 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 09 Jaan, 2009 17:27
Postitusi: 20
Asukoht: Tartumaa
kups kirjutas:
huh, testimise pärast tegin ka selle testi ja alles siis lugesin sellekohast vanemat teemat. Eelnevalt ei olnud nagu midagi viga. Nüüdseks siis vlguvad siseõhu ja kondi nupp. pljät. kuidas ära saab?


Teistele ka teadmiseks. Õhk tuleb suunata näkku, mitte aknale.

Ehk siis: auto käima, puhur põhja, puhur näo peale, külm põhja, ac ja tagaakna pesuri nupp all 5sec ja minu oma sai korda :)


tähendab, et said vilkumisest lahti?
Selle hammustain lahti, et tuleb õhk näkku suunata aga kaua ta umbes seda testi peaks tegema? Kui eile cool down testi proovisin siis AC/RECIRC jäidki kordamööda vilkuma, vilkusid umbes 10min seni kuni midagi näppisin, siis vilkusid jälle sünkroonis edasi. :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Juun, 2011 23:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 19 Veebr, 2011 22:02
Postitusi: 19
Sain vilkumisest lahti, mul muidugi on kõik asjad korras ka. Aga ma lihtsalt proovisin, et mis teeb ja siis ei saanud algul sellest vilkumisest lahti.

Lugesin nats siis ja sain aru et puhur näkku. Ma muidugi ei mäleta, kas see käis selle testi kohta, aga jutt oli, et auto peaks käima. Temperatuur peaks jõudma mingi kraadini. See temp mida kont välja puhub. 20F oli vist.

Lase masinal nats käia ja proovi siis.

Testi iseenesest tegi vb pool minutit.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Juun, 2011 19:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Nu vot hea kui toimima saite


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juun, 2011 10:42 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Voyager

Liitunud: Reede 09 Jaan, 2009 17:27
Postitusi: 20
Asukoht: Tartumaa
Minul ei toiminud ja vilgub ikka samamoodi edasi :(
Ei oska enam rohkem midagi proovida ka. Järgmisse nädalasse kondi täitmine planeeritud, võib olla aitab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Juun, 2011 10:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Tsiteeri:
Ei oska enam rohkem midagi proovida ka. Järgmisse nädalasse kondi täitmine planeeritud, võib olla aitab.

Ega ta enne lõpetagi vilkumist kui test 100% läbitud ja see eeldab ju töötavat/korras süsteemi.

Ärge hakake testi proovima kui kont tühi on...

ps. kus Tallinna pool konti täita ja mis maksab? Siinpool lompi ronib saja peale :(
Vaatasin et autokliimas on 20+30 euri...või on veel soodsamaid/paremaid kohti?

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Aug, 2012 22:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
siin kirjas et õhuringluse ja kondi tuled vilguvad. mul need nupud ei tee midagi. Vilguvad hoopis kaks tagakojamehega seotud nuppu? Mis nende puhul teha annaks?

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Aug, 2012 19:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
REAR WIPER AND INTERMITTENT LED’S FLASH SIMULTANEOUSLY >>>
FAILED CALIBRATION DIAGNOSTICS>>>RUN CALIBRATION TEST

Ehk maakeeli - tee test uuesti

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Aug, 2012 22:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Käivita auto, hoia all ülemist tagakojamehe nuppu ja samaaegselt ka tagumise klaasipesu nuppu ehk vajuta korraga ülemist ja alumist üheaegselt.Hoia paar sek.Kui tuled ikka vilguvad siis hoia ülemist mõni sekund all siis peaks vilkumine lakkama.Minu isendil se toimis.Kui aga see ka ei aita siis tuleks konsooli pistik üle vaadata :hi:

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Aug, 2012 22:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
tänud. homme proovin ära. Homme liigun masinaga eesti ja siis hea kui häirivaid vilkuvaid asju ei ole.

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Aug, 2012 13:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Juul, 2012 11:47
Postitusi: 290
Asukoht: Pärnumaa/Loviisa
Mobiil: 55604444
nii tehtut. ülemist ja alumist nuppu hoidsin all ja tegi testi ära. nüüd ok.
hetkel nii et kondi nupus hakkab tuluke põlema aga kondipump ise ringi käima ei hakka. ilmselt siis ainet vähe sees?

_________________
97a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD
00a Chrysler Grand Voyager LE 2,5TD

vajadusel tel: 55604444


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 03 Aug, 2012 13:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 09 Nov, 2009 20:14
Postitusi: 377
Asukoht: Tre,Fin
Ainet ilmselt siis vähe jah.
Proovi kas pump käib käega ilusti ringi - see võib ka kinni jääda...

_________________
3.8 T&C Stow'n Go
ex 3.3 LE MS Design


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia