Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

GV-ga harva sõitmine?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=850
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  wirxx [ Neljapäev 19 Okt, 2006 22:48 ]
Teema pealkiri:  GV-ga harva sõitmine?

Tööauto millega saab liigutud on koguaeg pe....e all aga oma kalllis...ihhh seisab palju.Kas on kogemusi,et kas mõjub si...i kui mu gv või mida iganes harva liigub.Jutud pidurite metsa minekust ja käsipidurit ei tohi peal hoida :roll: ...vot selline lollu küssa :oops:

Autor:  AWD95 [ Neljapäev 19 Okt, 2006 23:30 ]
Teema pealkiri: 

Miks siis loll küssa. Ma arvan et foorum just see õige koht ongi kus abi paluda ja pakkuda. Eks ka osaliselt selleks need foorumid loodud ongi. Pealegi olen märganud et meil klubis on väga asjalikke ja abivalmis kodanikke. Avaldan alljärgnevalt siis oma arvamused sellekohta kui su kallis Voja kaua seisab, eks targemad parandavad ja lisavad. Altpoolt siis ülessepoole.
1- pidurid kipuvad küll kinni jääma ja vahel kohe päris uhkelt.Nimelt tekib töösilindrile seismisest rant .
2- käsipidurit ei soovitata ka peale tõmmata, esiteks tross kaua pinge all(venimine) teiseks ka need pidurisilindrid mida ta rakendab surve all.
3- olen kuulnud ka sellist asja et teatud amordid pidid kaotama 20% oma tööst kui nad pikalt seisavad(kogemus puudub)
4-kui on tegu kat. mootoriga ja sumpa suht madalal imeb ta sinna palju niiskust sisse
5- niiskus imendub muidugi igale poole
Ilmselt oled märganud kui niisked on hommikuti aknad. Nii ka kogu muu auto, ka alt poolt ja kõik võikalikud praod ja nurgad on ka niisked. See aga tähendab ajapikku roostet. Sõites kuivatab autot aga tuul mis oskab kõik sellised praod ja pilud üless leida ära kuivatada.
6- õlide kohapealt vaikin(ise loll)
Hetkel ei jõuagi muud lisada arg suht hiline, jääme siis kallite klubikaasleste arvamusi ootama.

Autor:  hmm [ Neljapäev 19 Okt, 2006 23:53 ]
Teema pealkiri: 

Sierra jäi peaaegu seisma u kaks aastat tagasi ja ta on selle kahe aastaga mitmeid kordi kehvemaks läinud kui eelneva 22 aastaga!!
Põhiliselt mõtlen keret (sellega ka roostet)
Mis läksid olid ka pidurid.
Mootori juures halvenemist ei märganud - see niigi juba kohvi, kuna tal ikka see sama 24a. mootor peal.
Mis juhtus - talve jooksul läks lambist üks rehv tühjaks.
Samas kui praegu käima panna siis on matsupill.

Kui jätad auto seisma, siis pane kütusepaak kütust täis.
Ära kata autot kile või muu mittehingava materjaliga.
turguta kõik kummist detailid vastava määrdega üle.

Soovitan ikkagi korra nädalas vähemalt ~10km sõita ja masin korralikult soojaks lasta - siis hilisemaid muresid vähem.

Autor:  reims [ Reede 20 Okt, 2006 12:37 ]
Teema pealkiri: 

Ja murul ei tohiks ka autot kaua hoida(jällegi niiskus!!!) ,ikka mõnel kivi-asfalt vms platsil.

Autor:  Oberst [ Reede 20 Okt, 2006 12:53 ]
Teema pealkiri: 

olen omanud ühte autot mis oli seisnud 3 aastat rohul . Pikemad kuni akn alumise servani. Probleem oli ainult piduritega natuke aga roostes ta altpool ei olnud

Autor:  eero [ Reede 20 Okt, 2006 17:08 ]
Teema pealkiri: 

Juba vene ajal lugesin kuskilt järgmisi soovitusi "kuidas hoida ületalve sõiduautot moskvitš" vms.

Meelde on jäänud:
1) Garaazh võiks olla kuiv ja mitte köetav vaid külm- niiskes auto roostetab, aga külm õhk sisaldab vähem niiskust kui soe.
2) Uksed ja luugid jätta irvakile- muidu tihendid vajuvad ära
3) Auto tõsta pukkidele- muidu vedrud vajuvad ära
4) Avad mootorisse (so. õhuvõtt ja sumbutaja) toppida kinni õlise kaltsuga-enam põhjust ei mäleta, aga võibolla seepärast, et muidu konnad jms võivad ronida sisse
5) Akult miinusklemm maha võtta, või mis veel parem, aku laadida ära ja tõsta kuskile soojemasse ruumi- muidu tiksub tühjaks

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/