Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Mootor sureb välja kiiruse peal
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=83&t=796
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  DeniM51 [ Kolmapäev 04 Okt, 2006 21:38 ]
Teema pealkiri:  Mootor sureb välja kiiruse peal

Räägisin siin foorumis(http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=497&start=15) et vahetasin endale mootori, oli kõik normis, kui ei tekkis väga suur probleem...

Sõidan autoga üks kõik mis käiguga(kui ainult sõidad) ja kui annad pöörded 1900-2100 siis auto sureb välja ja hakkab vilkuma mootori soenduse teen ... aga parast saad k2ima auto... kütuse pumbal oli erinevaid pistikuid, aga kõik juhtmed ma pansin värvide ees kui ma olin vahetanud mootori ..

Suuretel pööretel auto sõidab hästi (üle 2200).
P.S: võib olla vähedel pööretel küttuse pumb ei anna nii palju diislit kui on vaja ?


Proovinud ise midagi vaadata, teised reeled panna (DIESEL PCM RELEE ja FUEL HEAD RELEE), pumba juhtmed teiseks panna, teised aiud panna, ja midagi ei aidanud, teisedega aiudega ta üldse ei käivita ...

P.S.S: Hmm-i sõnade järgi:
DIESEL PCM RELEE (Powertain Control Module)

Iseneset on PCM moodul, msi kontrollib mootori tööd.
Peamne relee in Diesel Power Rrealay, mis ühendab edasi EGR solenoidi, erinevad veakoodid, Eelsüüteküünlad, kütusepump, vaakum jne.


Olin proovinud teha diagnostikat anjolle -ga aga ei leidnud midaga, ühesõnaga diagnostika üldse ei õnnestenud ...

Autor:  rannamees [ Kolmapäev 04 Okt, 2006 23:04 ]
Teema pealkiri: 

Minul oli täpselt sama jama peale auto ostmist. Niimoodi juhtus ainult peale "külma" starti, sooja mootoriga startides ei midagi.

Autor:  DeniM51 [ Reede 06 Okt, 2006 12:49 ]
Teema pealkiri: 

rannamees kirjutas:
Minul oli täpselt sama jama peale auto ostmist. Niimoodi juhtus ainult peale "külma" starti, sooja mootoriga startides ei midagi.


T2nase p2evani on sul sama probleem ???
Vqi sa juba lahendusid see probleem ?

Autor:  AWD95 [ Reede 06 Okt, 2006 19:58 ]
Teema pealkiri: 

Pakun sulle yht varianti. Firma on Classic Rest. Vallo Sassion nimi. Peaga ja kyldsete kätega mees ja mis kõige olulisem aus. Ütleb asja õige hinna, töö kiire ja tõesti korralik. Ma pole kyll 100% kindel kas number õige on, kui ei otsin edasi.

Autor:  DeniM51 [ Neljapäev 12 Okt, 2006 13:46 ]
Teema pealkiri: 

AWD95 kirjutas:
Pakun sulle yht varianti. Firma on Classic Rest. Vallo Sassion nimi. Peaga ja kyldsete kätega mees ja mis kõige olulisem aus. Ütleb asja õige hinna, töö kiire ja tõesti korralik. Ma pole kyll 100% kindel kas number õige on, kui ei otsin edasi.


eile k2isin sinna, mees ei saanud midagi teha, r22gis t2iesti jama asjud ...

pr2egu proovin ise parandada probleem ...

Autor:  DeniM51 [ Neljapäev 19 Okt, 2006 21:49 ]
Teema pealkiri: 

Vahetasin filtrid, testsin juhtmed, puhtasin kqik pistikuid .. midagi =\


kas keegi viqb soovitada kus saaks teha diagnostokat vqi remondi ? (Tallinna kandis) Dzo garaazi ei pakkuda ...

:help:




Kas see relee [albumimg]414[/albumimg] (T2nu hmm -le pildi eest :) ) vqib olla l2bi pqlenud ? Vahetasin relee asemel teise , ja natuke v2hem ja mitte tihti auto sureb v2lja.

Autor:  eero [ Reede 20 Okt, 2006 17:16 ]
Teema pealkiri: 

Ma pole üldse kindel kas viga võib olla selline, aga tekkis mõte:
bensukaga voyageridel on "auto shutdown" relee mille ülesanne on välja lülitada avariiolukorras bensupump. Kui see relee on vilets siis vist võib auto ka sõidu ajal välja surra??? Ma pole üldse kindel, aga äkki diislil on samasugune relee ja esineb samasugune võimalus.

Autor:  Anjolle [ Reede 20 Okt, 2006 21:31 ]
Teema pealkiri: 

eero kirjutas:
Ma pole üldse kindel kas viga võib olla selline, aga tekkis mõte:
bensukaga voyageridel on "auto shutdown" relee mille ülesanne on välja lülitada avariiolukorras bensupump. Kui see relee on vilets siis vist võib auto ka sõidu ajal välja surra??? Ma pole üldse kindel, aga äkki diislil on samasugune relee ja esineb samasugune võimalus.
On ka diislitel sarnane relee kuid sellega kipub rohkem ikka nii olema, et kas töötab või siis ei tööta üldse.

Autor:  DeniM51 [ Reede 20 Okt, 2006 22:04 ]
Teema pealkiri: 

ei tea ... pr2egu kqik t88tab ok ...


puhtasin kqik pistikud ja juhtmed ...

vahetasin PCM relee ja kqik tip top


aga ei tea, kas mqnel ajal j2lle siukse jama tekkib =\

Autor:  Oberst [ Reede 20 Okt, 2006 22:22 ]
Teema pealkiri: 

Kas seal ei või ollla tegemist niiskuse sattumisega strateegilistesse kohtadese? Korra pistikud lahti käinud ja sealt see määre ära kuivatatud

Autor:  hmm [ Reede 20 Okt, 2006 23:01 ]
Teema pealkiri: 

see relee, mida mina seal käes hoian oli võetus tagaklaasi soenduse pistikust. Täpselt samasugune läheb ka infinity kõlarite (Name Brand Speaker Relay) võimu/sagedusfiltrite toiteahelasse.
Paistab, et kasu oli erinevate asjade ühenduste liigutamisest, seega võta kõik junnid korraks välja ning puhasta klemmid ning paiguta tagasi.

Kas sa puutusid ka seda (PCT1) mille ma märkisin punase ringiga?
Kuna selle taga on ahel mille tõin järgnevas pildis.

Manused:
junction bloc.jpg [194.92 KB]
Alla laetud 380 korda
PCT1.jpg [139.85 KB]
Alla laetud 380 korda

Autor:  DeniM51 [ Reede 20 Okt, 2006 23:50 ]
Teema pealkiri: 

to hmm

Ma olin proovinud vahetada ka arvuti .. midagi, omal arvutil kqik kaitsmed ja releed l2bi vaatasin ..

PCT1 ? see junn 7ldse ei saa vqtta :) ta on keevitatud sheemile

Autor:  hmm [ Laupäev 21 Okt, 2006 9:33 ]
Teema pealkiri: 

ok aga skeem näitab, et on pistikus, mitte statsionaarselt kinni. Kahjuks pole enab kuskilt reaalselt võrrelda - oma junn maha müüdud, seega mälu järgi püüan meelde tuletada.
aga kui töötab siis: ära torgi töötavat asja, kui selleks puudub vajadus

Autor:  DeniM51 [ Pühapäev 22 Okt, 2006 6:49 ]
Teema pealkiri: 

j2lle j2ma :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Autor:  rannamees [ Teisipäev 24 Okt, 2006 21:48 ]
Teema pealkiri: 

Kas on midagi selgunud?
Enda autot ma ei saa kommenteerida, remondis, kätte saan siis räägin.

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/