Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 12:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 1:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
aga mul survega nii, et tuleb 1800 pöörde juures, kaob 1950 pöörde juures ja tuleb tagasi jälle kuskil 2200 pöörde juures, eeldatavasti on viga vist ikka pumbas?

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 10:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Mär, 2007 2:58
Postitusi: 87
Asukoht: Harjumaa
paikas kirjutas:
ei selles ei saaviga olla, sest kaob vaid jõud kiirendab ja muud ikka edasi, kuid lihtsalt ei lase turbo rõhku mootorisse


Ära ole selles nii kindel. On olnud ka juhuseid,kus isegi turbo seier viskab lõppu,kuid jõust kippu,ega kõppu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 11:32 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
vaata kui nii juhtub siis on lekke mure, aga ma tegelenud aastaid turbomootoritega ja see oli esimene asi mis kontrollitud sai


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 17:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
see, et vahepeal jõud ära kaob võib olla siis leke süsteemis, kui suur leke võib olla, mis oluliselt ei mõjuta, parandasin kunagi cooleri radikat spetsseguga, süsteem seest ise muidugi üpris õline, aga musta viskab ainult koormusega.

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 19:57 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
enamus diisleid viskab musta koormusega, aga kui turbo rõhu ülesse puhub, kuid see mootorisse ei jõua siis on leke kuskil turbo ja mootori vahel. Kuid kui on nii nagu minul, et kuskil 2000 rpm on mootori jõud piiratud siis vot sellest mina aru ei saa.

Aga misasi see spets segu on? vedel metall? või epoksiit?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 21:17 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
ma leidsin "vist" oma chrysleri jõu kao vea ülesse. Panin heleda suitsu ja selle, et müütor väljast supine on ja chrysleri läbipaistmattu jahutusvedeliku paak. Hele suits sellest, et põletab jahutusvedelikku, jõud kaob ära sellest, et jahutusvedelik ei põle. Jahutusvedeliku taset kontrollida ei saa muudmoodi kui vaid juurde kallates, millega ma muidugi veel tegelenud pole.

Aga see, et jahutusvedelikku põletab see tähendab, et arvatavasti plokikaane tihend on ära.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 21:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
spetssegu on vedel alumiinium

looda, et ainult tihend ja uut kaant eo pea otsima selle tüki hinnad algavad 5000.- :shock: nii jube on nende hind

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Sept, 2010 22:47 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
kui oled omanud fiat coupe'd siis see on taskuraha auto osadele :D aga ma just seda väg aei kardagi lihtsalt tahaks õiget viga teada saada, et saaks korda teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Sept, 2010 21:59 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
vot aga avastasin, et ikka tulevad esimesest pihustist juhtmed välja. ja vist sellega ongi ingi kala, sest proovisin, et kui jõud kadus läksin kapoti alla ja tõmbasin juhtme tagant ära ja uuesti tagasi ning kohe jõud tagasi. Panin ka tähele, et jõud kaob ära peale esimest 3'e km. Kui korra kas seisma jätta või siis pihusti juhtme pistik lahti kiskuda siis toimib jälle ja seda niikaua kui auto seisab ja mootor jahtub maha. Sooja mootoriga seda jama pole kui korra juba ära jebinud on. Kui aga külma mootoriga sõitma hakata siis peale esimest 3'e kilomeetrit hakkab jebima jälle. Kas siis uut pihustit vaja?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 1:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
aga proovi töötava mootoriga juhe lahti võtta, kas töös on mingi muutus hääles sees

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Sept, 2010 16:34 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
on küll siis nagu kaob too silinder ära, käib 2-3 silindriga. ma enam aru ei mõista kust otsast viga otsida, sai lammutatud ja leidsin, et jahutusvedeliku põletamine pole, kuid täna tööle ja töölt koju sõites üldse jõudu polnud isegi seda 3-e kilomeetrit mis muidu oli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Sept, 2010 22:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
olen enda omal täheldanud jõuouudust paigaltrminekul, tahab siduri libistamist ja tugevalt gaasipedaali põhjavajutamist, eriti veel kui käru taga on või suvila.

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Sept, 2010 14:08 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
viga teada, esimene, see juhtmetega pihusti kuseb, nüüd uut otsima, Sellel krt jama kõrgsurve pump ka peal, oskab keegi jutustada mulle, et kas oleks võimalik see bosch vp37 asendada vp30'ga näiteks? sooviks mootorist jõudu kätte saada. See pump pole aga regulleeritav, ehk ei saa kütust peale keerata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Sept, 2010 21:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
kas võtsid ise pihusti maha või lasid teha kuskil

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Sept, 2010 15:52 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
ei ole maha võtnudki. aga esimese pihusti läbilaske maht väiksem kui teistel. Ahjaa siis kui jõud on olemas siis kui eemaldada see esimese pihusti juhe siis hakkab puterdama, kui aga jõudu pole siis tühikäigul käib normaalselt ja kui juhe lahti võtta siis ei muutu mittemidagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 34 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia