Tänane kuupäev Pühapäev 07 Juul, 2024 3:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2009 15:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 03 Juun, 2008 0:58
Postitusi: 119
Asukoht: Tallinn
enne mootori vahetust rihm vilistas, nii kui natuke niiske ilm sellel vaja tühipöördel krigiseda ja viliseda. Niisiis sai uus rihm ostetud(kuigi vana oli veel normaalne) ei mingit vahet, täpselt sama seis. Siis lugesin siit et rullid. Pärast mootori vahetust, panin rullidele uued laagrid sisse ja puhastasin rihmaratta sooned ilusti puhtaks. Ikka sama seis. Hommikul külmaga käivitades on vastik krigisemine, kui gaasi anda jääb vait. Proovisin lasin natuke wd-40 peale, siis oli päev otsa see krigisemine vait, järgmine hommik sama seis. Kui mootor soojaks läheb siis ikka vahest kriuksub. Mida teha ???


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: krigin.
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2009 15:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 16 Juul, 2007 19:39
Postitusi: 43
Asukoht: Nõmme
Sama siin. Targemad väitsid,et pinguti väsinud. Poes pidi kallis lõbu olema. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2009 18:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Katseta lühema rihmaga kui pinguti väsinud, need rihmad tänapäeval pea iga sentimeetri kaupa/tagant saada. Niikuinii tuleb sul peale seda WD-40 katset rihma vahetama hakata. Selliseks "legaalseks" tegevuseks on udupeen ollus olemas, aga määret rihmale panna on ikka sama tark kui krigisevaid piduriklotse õlitada.

Ahjaa, üks asi veel, kui mõni rullik on plastist ja elanud pikalt kooselu nässus laagriga, on ta kulunud tsipa koonusesse. Koonus omakorda võib suunata rihma järgmisele rullikule viltu, nii, et karjub rihma serv mis puudutab vastu äärega rulliku serva. Metallist rullikutega seda kulumist sellisel moel ei toimu. Mul läks kaks uut rihma enne saapapaelteks kui aru sain , et rullik on koonuses.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 05 Veebr, 2009 19:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Rulliku laager õhtal jah, mul oli sama jama ja kiire-kiire pidevalt, kuni jooksis rullik enne remonti kokku...siis oli aega küll :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Veebr, 2009 20:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 03 Juun, 2008 0:58
Postitusi: 119
Asukoht: Tallinn
rullikud on metallist ja laagrid sees on täiesti uued, ja lühem rihm sinna peale ei lähe. Mingi ollus mis sinna käib....mis ollus see on? ma kah olen kuulnud et on aga mitte kuskil ei ole näinud :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Veebr, 2009 22:08 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 03 Jaan, 2008 2:25
Postitusi: 43
Asukoht: põhja-läti
äkki on geneka laager väsind. ;)

_________________
hea liigelda


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2009 23:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 03 Juun, 2008 0:58
Postitusi: 119
Asukoht: Tallinn
kui geneka rulli loksutada et tundu et see läbi oleks, loksu polegi. muidugi on minu viga ka see et mul ei ole korralikku põhja kaitset, kogu vesi mis rataste alt läbi käib lendab ka rihma peale


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Veebr, 2009 11:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Nii, tsirkus jätkub endise hooga :D :D :D
Vahetasin ära kinnijooksnud pingutusrulli laagri, kuna kiire taga jäi teine vahetamata. Vaikus. Täpselt kolmeks päevaks.
Täna õhtul siis sai ette võetud pikema poolassi vahetus kuna lühem juba vahetatud ja rooli vibra tuli uuesti tagasi. Vahetus iseenesest tühiasi, pool tundi ja ok.
Aga, kuna juba ratas niikuinii alt ära, tuli inimesele loll mõte, et vahetan kohe ära ka teise pingutusrulli laagri :tige:
Polti välja keerates jäi enamus keeret oma kohale, sest polt oli puruks :tige:
3 tundi eri trikke ja kombinatsioone lõppes tulemusteta.
Mootorit maha võtta pole isu, teen hoopis sellise kombinatsiooni, et panen veits lühema rihma ja jätangi ühe rulliku :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Veebr, 2009 13:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 03 Juun, 2008 0:58
Postitusi: 119
Asukoht: Tallinn
pea lõikab :D muidugi proovi seda varianti !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Veebr, 2009 13:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Sept, 2008 14:51
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Kas pingutusrulli laager on eraldi saadaval?

_________________
Õige auto liigub ilma veeta!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Veebr, 2009 15:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
6303, igas poes letikaup


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Veebr, 2009 23:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Nii, trikk tehtud ja edukalt. Panen täpsema jutu omaniku teemasse ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Veebr, 2009 1:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
oi kurja, vaene mees, kes sult selle ratsidega auto kunagi ostab. Mr Green
mõtleb ja kirub end ja sind siis maapõhja. Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Veebr, 2009 12:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 03 Juun, 2008 0:58
Postitusi: 119
Asukoht: Tallinn
nüüd avastasin et rihm on ühe hamba võrra generaatorist eemale liikunud ja kõige äärmine soon rihmast juba narmendab, võtsin rihma maha, lõikasin selle äärmise soone ära ja panin rihma tagasi.....ja mis nägin on see et alumine, suurrihmaratas viskab kergelt, arvatavasti sealt ka see rihma kriuksutamine....aga mispärast ta niimoodi sealt oma hambast liikunud oli ??...sellest ei saa aru


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Veebr, 2009 14:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Kui rihm jookseb äärega rihmarulliku serva PEALE, saab olla tegu eelmise rulliku viltujooksmisega. Pole tegelikult välistatud ka selle WD- 40 määrde toimima hakkamine, st. rihm hakkas üles sulama. Kordan veelkord igaks juhuks üle: Minul läks kaks rihma enne kui sain aru, et plastist rullik on koonusesse kulunud ja suunab genekale rihma viltu peale. Tõesti- karjus, kriuksus, eriti tühikäigul ja siis moondus pusaks saapapaelteks, terve kapotialune oli rihma täis.
See praegune rihm lendab sul päevade sees ilmselt niikuinii, osta juba üks tagavaraks ära. Samas võta supler ja mõõda see eelmine (üks enne genekat) rullik üle, piisab sellest, kui sisemise/välimise serva läbimõõdu vahe on 1- 2 millimeetrit. Ja igaks juhuks, kui väidad, et vända otsas ka ratas viskab, vaata, kas see üldse kinni on. Aga see on suur ratas ja tema viskamine on eriti märgatav ja tihti ka petlik, sest mootor ka vibreerib töö ajal. saad tema viskamist kontrollida kasvõi mutrivõtmega. Töötava mootori korral lased võtmega piki rattaäärt, lõdvalt surudes, kui hakkab "helisema", siis viskab. Nii saab kontrollida suva pöörlevat vidinat, kardaane, pooltelgi jms. Aga PALUN, ära jää käppapidi kuskile vahele. Käsivarred paljaks, puldankindad käest! Olen näinud, kuidas puldanlabakud käe ümber võlli tõmbasid ja käsi kolmest kohast murtud sai. Poisil võis päris valus olla.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia