Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 19:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 09 Mär, 2008 0:46
Postitusi: 47
Asukoht: Tln
Mure siis järgmine.Kui paned auto käima siis ei võta kõike potte taha ja puterdab 15 sek(pole vahet kas mootor külm või soe).Puterdamise ajal ajab nii valget kui sinist vällja.Kui on minuti tiksunud siis kõik normis.Mootorile tehti eelmise aasta lõpus remont.Kaks plokikaant keevitati üle ja ühe ostsin kasutatud.Ka see kontrolliti üle ja kõik lihviti uuesti.Tõukurid ja tihendid vahetati ära.Oli siis kõik korras.Vaikselt hakkas vedeliku vähemaks jääma.Seda umbes 7000 km järel 1L. Täheldasin seda et kui keerata salongist soenduse peale, siis kohapeal ei taha kaua tuksuda sest viskab kohe vee vällja ja temp tõuseb.Kui, aga keerata õhk jalgadele või üles ja alla siis ei ole seda probleemi.Kuid vesi kaob aeglaselt.Survet ei tundu paisupaagi korki avades olema.Mida aeg edasi seda probleem süveneb.Õli on puhas.
Kas keegi on tuttav probleemiga?
Mõtlen, et kas töömees tegi kehvasti või on probleem mingis muus? :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 19:59 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 19 Dets, 2009 23:58
Postitusi: 32
nuusuta mis lõhn auto summutist käimis ajal tuleb jahutusvedeliku lõhna on kerge ära tunda.
Kuid valge toss viitab küll jahutusvedelikule


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Apr, 2010 23:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 09 Mär, 2008 0:46
Postitusi: 47
Asukoht: Tln
Et, ühesõnaga mootori lahti kakkumine jälle. Ja ilmselt ka uue remondimehe vaatama.Tundub kurb lugu olema vist. :angry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Apr, 2010 14:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Pane paisukas vett umbõ täis ja lase tuksuda. Kui taob silindrist jahuttussärki, hakkavad mullid kolinal üles tulema, tuuri andes tuleb rohkem. Kui kaanega on lood pragulised, siis anna tagasi. Kui aus olla, siis on kaane lappimine üks kahtlane tegevus üldse. Ka ei tea kunagi, kas peetud kaas on OK või mitte. Kui taob jahutussärki, siis on ju prognoos hea, sest asi piirdub kaane ja kaanetihendi vahetusega. Ma olen neid, küll teistel sõidukite vahetanud ja miskit koledat, ülemõistuse käivat selles pole. Oooot, see ju disla, kas iga pütt oma kaanega, see "paadimootor" tüüpi pole kogemata? Kui, siis saad vigase teada nii, et lülitad töötaval mootoril silindritel ühekaupa pritsungi välja, see, mille väljalülitamisel mullid kaovad- see ongi vigane. Mittematsuv pütt rõhku särki ei löö. Temperatuur sellest tõusebki, et just töögaasid, mis teatavasti ikka mitusada Celsiust saba alla on saanud, ajavad jahutusse pääsedes selle mögla seal hästi nobedalt keema. Selles kohas ei toimu ka absoluutselt mitte mingisugust jahutamist, sest seal on ainult õhk, gaas, mullid- need teatavasti soojust peaaegu ei juhi, seega see koht ka ei jahtu ja on omadega hänna all nii ehk teisiti. Kas peale seda suurepärast "kaanelappimist" käis kaas ka lihvimises? Igasugune temperatuurimuutus keerab kaane propellerisse ja see juba puht füüsiliselt ei saa pidama jääda.
Sitt prognoos: Peale katsetusi kuuma mootoriga on kutud klapisääretihendid ja võimalik, et see koht, kust elus tuli pütist läbi katkise kaanetihendi välja uhab, saab kenasti ära põletatud, no väikese kraavikese sisse. Siis saab plokki ka "lappida".
Kõige julmemad mängud mootoriga ongi selle üleküpsetamismängud. Üks asi on veel hullem- kallata küpsevale ja veel munapraadimise häält tegevale, vedelikust tühjaks keenud mootorile "värsket" külma jahutust selga. Et "jahutab maha" vms . Siis on kohe kindlasti termineeritud. 100%.

vabandust, lugesin kaebekirja veel kord üle, sai selhemak. Lihvitud ja iga püti kaas eraldi. Teegi nüüd see konkreetse püti väljaselgitamise protseduur ära, enne, kui kõik läbi kõrbevad. Päriselt- päriselt, muidu hakkad nelja kaant otsima.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 28 Apr, 2010 22:05 
Eemal
Kasutaja
1998 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 02 Dets, 2008 0:51
Postitusi: 201
Asukoht: L-Virumaa, Tapa
kuidas saab välja lülitada iga pihusti eraldi?
seal ju lööb kõrgsurve pump otse pihustisse kütte... 99a peaks ju olema kõrgsurve pumbaga mootor ja on ainult 1 juhtpihusti kuhu juhe külge läheb...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 29 Apr, 2010 13:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Vanadel disladel keerati pihusti juurest toru lõdvaks. No jumala eest- ei tea, mis udupeened süsteemid tänapäeval on? Kuidagi ju peab saama? Mingi tee pihustini peab ju saama lahti ühendada?
Üleüldse- vanadega polnud probleeme, japside diiselmootorid sõitsid auto täiesti läbi ja rändasid edasi paatide peale, jahutus tehti muidugi Marine tüüpi soojavahetiga, mitte radikaga. Eriti popp "mitme eluga loom" oli üle maailma HIACE diiselmootor.
Mida põrgut peab neid tänapäeval nii keeruliseks ajama? Kütust võtsid need vanad ka samapalju. Aga hullult lollikindlad olid küll, mis siis, et tiba raskemad. Läks ikka hullu vaeva, enne, kui neid ära termineerida sai. Siis pidid ka vette sumatama, et kepsud kõveraks läheks või nii ära praadima, et mootor punaseks läks. Mõnest sai siis ka veel asja.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Aug, 2010 23:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
minu omal veel selline häda juures, et tunnen õli lõhna sumbutajast, sissekallatud selline õli, mis annab spetsiifilist lõhna, samuti kaob hulgaliselt jahutusvedelikku 1l tosooli /100 km kohta ja nüüd on hakanud õli tase ka normis nüsima, selles mõttes, et tosool ei jää enam karterisse. mootor tundub ka kuidagi märjavõitu olevat kõrvalistujapoolsel küljel. kas on reaalne, et esialgu vaid üks kaas propelleris?

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Aug, 2010 0:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
[quote="indian"]Pane paisukas vett umbõ täis ja lase tuksuda. Kui taob silindrist jahuttussärki, hakkavad mullid kolinal üles tulema, tuuri andes tuleb rohkem. Kui kaanega on lood pragulised, siis anna tagasi. Kui aus olla, siis on kaane lappimine üks kahtlane tegevus üldse. Ka ei tea kunagi, kas peetud kaas on OK või mitte. Kui taob jahutussärki, siis on ju prognoos hea, sest asi piirdub kaane ja kaanetihendi vahetusega. Ma olen neid, küll teistel sõidukite vahetanud ja miskit koledat, ülemõistuse käivat selles pole. Oooot, see ju disla, kas iga pütt oma kaanega, see "paadimootor" tüüpi pole kogemata? Kui, siis saad vigase teada nii, et lülitad töötaval mootoril silindritel ühekaupa pritsungi välja, see, mille väljalülitamisel mullid kaovad- see ongi vigane. Mittematsuv pütt rõhku särki ei löö. Temperatuur sellest tõusebki, et just töögaasid, mis teatavasti ikka mitusada Celsiust saba alla on saanud, ajavad jahutusse pääsedes selle mögla seal hästi nobedalt keema. Selles kohas ei toimu ka absoluutselt mitte mingisugust jahutamist, sest seal on ainult õhk, gaas, mullid- need teatavasti soojust peaaegu ei juhi, seega see koht ka ei jahtu ja on omadega hänna all nii ehk teisiti. Kas peale seda suurepärast "kaanelappimist" käis kaas ka lihvimises? Igasugune temperatuurimuutus keerab kaane propellerisse ja see juba puht füüsiliselt ei saa pidama jääda.

vot proovisin ja mootor väriseb nii kõvasti juba ise, et tekivad mullid, mul tekkis kahtlus, et äkki teeb termostaat mingit jama ja ei lase ringile vist korralikult, sest mootori temp näidik ka üsna üleval ning lahtise korgiga keedab vett ikka kõvast välja, tegin proovisõitu ja avastasingi, et vedelik kaob ülevoolu kaudu välja, kuigi tase on max ja üle selle ei ole valanud. ülivarda väljavõttes küll tuleb justkui auru, aga karterisse enam juurde ei tule midagi. kas ongi siis viga plokikaanes? siis ju jama lugu :tige: jube remont

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Okt, 2015 14:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 07 Veebr, 2012 23:41
Postitusi: 60
Minu 97 aasta voyal enam-vähem sama jama...
nimelt ajab ka vahepeal ülevoolu kaudu tosooli välja.. panin pudeli kapoti alla, et näha palju tuleb.. mitte väga palju.. vahepeal lihsalt ajab mõne viinapitsi jagu välja. Ning mul on ka selline probleem,et tulles sõidust... jätad kohapeal auto tiksuma.. hakkab külma puhkuma... ning kui hoiad pöördeid 1500 ringis.. tuleb jälle sooja...
viga äkki veepumbas ? või umbes salongiradikas ? ( tosool on ka must ning diiselmootori kärsahaisuga, nägin ja tundsin sellist asja esimest korda elus).


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia