Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 4:53

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 02 Jaan, 2010 19:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Summutist tilgub kondentsvesi. Diislitel kipub olema talviti probleeme kütuse pealeandmisega. Paagis olev sõel läheb umbe (sellise veaga ei ole vahet, kas mootor on soe, või külm). Kontrollida tasuks ka pumba peal asuvat klappi. Seda saab indikaatorlambiga kontrollida, kas sinna vool jõuab. See klapp katkestab kütuse pealeande, kui süüte välja keerad. Vilkuv eelsoojenduse tuli peaks näitama eelsüüteküünalde riket, aga sooja töötava mootoriga ei tohiks sellist asja esineda. Peaks uurima elektriskeemi, et mis on veel seotud eelsüüteküünalde ahelaga ja selle hoiatustulega. Paagis olevat pumpa peaks saama kontrollid juhul, kui ühendada lahti kütusevoolik enne kõrgsurve pumpa ja lülitada sisse süüde. Kui ahelal peaks olema kusagil mõni vaakumklapp, siis võib olla vajalik mootorit starteriga ringi ajada. Ühel nendest juhtudest peaks lahtiühendatud voolikust kütust tulema.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 12 Jaan, 2010 22:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 30 Nov, 2006 22:19
Postitusi: 14
Asukoht: keila lähedal
Ei oska öelda miks tuli vilgub aga seda tean mis on paagis.Etteande pumpa seal pole,on küttevõtja mille otsas sõel.Küttevõtja sees klapp mille vahel tihend,kui tihend surnud võtab õhku kui kütet alla poole paagi.Olen omal nahal kogenud.Edu!

_________________
chrysler ON TUBLI


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Juun, 2010 17:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 22 Apr, 2010 10:56
Postitusi: 62
Asukoht: Rae vald, metsas
Mobiil: 53433254
Ferdi kirjutas:
Paagis on filter ja nn eelpump, mis pumpab kütet kõrksurve pumpa.

Väike jutt...
Rõõba tuli oma Voyaga (96-01kere TD) Soomest ja asi suri tee peal mitu korda välja. Samamoodi hakkab eelsüüte küünal vilkuma. Sõidu pealt käivitas uuesti ja ei hullu midagi. Nüüd teeb suht tihti seda jama, eriti siis, kui ühtlase kiirusega sõidad ja gaasi maha lased. Tuttaval oli sama jama. Võttis kõrgsurvepumbal mingi kaane maha ja puhastas seal sees mingi klapi ära, nüüd töötab korralikult. Rõõba veel enda omale pole kätt külge pannud... Kes midagi täpsemat tahab teada, helistagu Rõõbale...

Võib-olla saab keegi sest jutust abi....


Kuidas seda pumba kaant eemaldada ja üldse kus osas pumbal see asub?

_________________
2004.a. GV 2,5 105kw


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Juun, 2010 9:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Rennet kirjutas:
Ferdi kirjutas:
Paagis on filter ja nn eelpump, mis pumpab kütet kõrksurve pumpa.


Kuidas seda pumba kaant eemaldada ja üldse kus osas pumbal see asub?


Helista Rõõbale 532 32 665?

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Juul, 2010 21:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
no mul häda selline, et peale käivitamist umbes minut ja siis hakkab vilkuma see eelsüüteküünalde tulukene ja jääbki, jätan seisma, käivitan ja minuti pärast taas põleb, eelsüüteküünlad vahetatud ja toimivad korralikult. :) Äkki releedes mingi kala sees, diagnostika näitas mulle kunagi kütusepumba mingi anduri riket, arvatavasti selle tõttu ka mul viienda käigu pealt ja koormustel ka must tagant väljas, et liiga rikas segu. üldse huvitav on see, et rahvas peal liigub auto paremini ja jõulisemalt kui tühjalt sõites.
Esindusest öeldi mulle selle kohta, et andur pole remonditav ega vahetatav, :(
kas see ka õige jutt on, äkki pean uue pumba ostma, saaks kahe tonniga, aga kes garanteerib, et sellel sedasama häda küljes ei ole :think: pumpa ju ei saa vist diagnoosida ilma mootorita, andestust rumala arvamuse pärast, muidugi viia diislikeskusesse aga see võtab aega

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Aug, 2010 19:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
ei ole võimalik et leidsin juba sama probleemiga veel inimesi... :)
kuidas siis on kas paagis on pump või ei ole?
lahtise voolikuga käiates ei tulnud filtri otsast tilkagi ja kõrgsurve pumpa minev vooliku ots tõmbas küll veidi!
ja kas see suretusklapi peale minev juhe peaks olema pluss või miinus?
Mulle väidetakse et peaks olema pluss, aga minul on testeri järgi miinus?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Aug, 2010 19:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
-Ghost- kirjutas:
ei ole võimalik et leidsin juba sama probleemiga veel inimesi... :)
kuidas siis on kas paagis on pump või ei ole?
lahtise voolikuga käiates ei tulnud filtri otsast tilkagi ja kõrgsurve pumpa minev vooliku ots tõmbas küll veidi!
ja kas see suretusklapi peale minev juhe peaks olema pluss või miinus?
Mulle väidetakse et peaks olema pluss, aga minul on testeri järgi miinus?



PS: Mingil hetkel vilkus ka eelsüüte tuli!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Aug, 2010 19:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 23 Sept, 2009 10:41
Postitusi: 66
Asukoht: Võru
Mobiil: 56922391
Kuna vastu kevadet pidin paagi maha võtma siis julgen kindlalt väita et 97a diisel voyal pole paagis mingit pumpa.... ja filter asub ka antud isendil ainult kapoti all....
Kahjuks aga ei oska rohkem selle teema kohta öelda...
Edu


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Aug, 2010 22:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
paagis on mul vaid filtrisüsteem, millel eripeen sõel ees ja see oli mul s"""a täis, puhastasin ära ja enam probleemi ei olnud, vea avastamiseks panin pumbale otse kanistrist läbi tavafiltri kütte peale ja läks käima, otsisin ka tollal juba uut pumpa, aga polnd vajagi teis

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Aug, 2010 22:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Mangustik kirjutas:
paagis on mul vaid filtrisüsteem, millel eripeen sõel ees ja see oli mul s"""a täis, puhastasin ära ja enam probleemi ei olnud, vea avastamiseks panin pumbale otse kanistrist läbi tavafiltri kütte peale ja läks käima, otsisin ka tollal juba uut pumpa, aga polnd vajagi teis



kuidas sa sinna sõelani jõudsid? keegi mingiaeg mainis siin et tuleb paak alt ära võtta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Aug, 2010 23:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
ei pea, sest see kork on näha, kui auto alla korralikult saad minna, ehk võtad vaid vitsad lahtisemaks, et see jublakas sealt välja mahuks tulema, endal kioskusin ära, sest tahtsin paaki kogu sodist puhtaks saada, puhastasin talvel, ja kogu vesine ollus, mis paagis oli, oli sees hägune.
paagi üleval nurgas on kork, keerad selle lahti ja ühendad torud küljest ja see krempel tuleb välja, kannatust kõvasti vaja

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Veebr, 2014 12:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 05 Jaan, 2014 14:30
Postitusi: 190
Kahe mehega tunni aja töö, väga mõistlikud kiirliiteühendused.

Pumpa paagis polnud, ainult sõel ja see oli suhteliselt sodine.
Pärast läks kütte ülestõmbamisega paar kilomeetrit nööri otsas, ma ei tea kas hakkab kõrgsurvepump läbi minema või ongi nii raske kui kogu süsteem tühjendatud?


Mangustik kirjutas:
ei pea, sest see kork on näha, kui auto alla korralikult saad minna, ehk võtad vaid vitsad lahtisemaks, et see jublakas sealt välja mahuks tulema, endal kioskusin ära, sest tahtsin paaki kogu sodist puhtaks saada, puhastasin talvel, ja kogu vesine ollus, mis paagis oli, oli sees hägune.
paagi üleval nurgas on kork, keerad selle lahti ja ühendad torud küljest ja see krempel tuleb välja, kannatust kõvasti vaja


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Veebr, 2014 23:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 20 Dets, 2009 1:48
Postitusi: 365
Asukoht: lõuna-Eesti
Küte tuleb tõesti raskelt üles, ma ise tõmbasin suuga torud kuni filtrini täis ja ka siis suri paar korda veel välja, sest õhke ei lähe nii kergelt vahelt välja.

Arvan, et pump on korras.

Parimatega

_________________
pole olemas täiuslikku masinat
:)
1996/99 Grand Voyager 2.5 Td


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Aug, 2015 13:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 31 Juul, 2015 21:26
Postitusi: 194
Asukoht: Pältre, Võrumaa
Mobiil: 53812626
Mul siis naise käes mingi kotermann, minul töötab ilusti. Nimelt 15.08 suri masin välja peale 5 km läbimist, naine ütles et kõigepealt märkas tema eelsüüteküünalde tulukest ja siis süttis õlirõhu tuli. Läksin järgi, keerasin võtit ja sõitsin probleemideta selle 5 km koju tagasi. Järgmine päev käisime perega ilma igasuguste probleemideta 70 km sõidul. Eile läks siis naine autoga tööle 7,5 km ilma probleemideta, õhtul peale 22 koju tagasi ja sai sõita 4,5 km ning hakkas eelsüüte tuluke vilkuma mille peale naine kohe süüte välja keeras ilma veendumata kas kadus jõud või juhtus miskit muud. Läksin sinna ja kuna eelmine omanik mainis signa aegajalt jukerdamist siis signa peale ja maha tagasi ning taas töötab probleemideta. Enne neid vahejuhtumeid on meie käes sõitnud üle 1000 km, pisut enne neid anomaaliaid sai sõidetud süttinud tule järel 30 km ja siis peale 5L lisamist veel korra 10 km enne tanklasse jõudmist. Olen lugenud siin pumba klapist ja paagi sõelast aga pisut kipun viimases kahtlema kuna sõidetud sai ikkagi suht vähe peale tulukese süttimist. Samas huvitaks ka see et millise kaane eemaldama peaks et mainitud probleemi põhjustanud klapini jõuda.

_________________
Ameeriklane Eesti kagu nukas.

Chrysler GV SE VM425OHV 1999a/GV LE VM425OHV 1996a.
Volvo 850 GL B5254F 1994a.
Saab 93 OG B204 1999a.
Project:Mazda Familia BG GTI BP DOHC to B6D Super1600 RX car 1990a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Aug, 2015 11:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
Manual räägib, et eelsüüte küünalde vilkumine tähistab veakoodi, mis kindlasti aju mälusse salvestatakse. Seega soovitan selle lugemiseks pöörduda vastavasse kohta, kus DRB III skanner olemas on.
Enamustel signadel on vähemalt üks mootori blokeerimise väljund, mis tavapäraselt ühendatakse starteri ahelasse. Konkreetselt aga otsustab iga paigaldaja ise konkreetse koha. Kuna iga liikuv asi kulub, võib ka signa siin mäkra mängida.
Pmst, peaks signa ploki üles leidma, ja selle poolt tekitatud katkestuse ellimineerima. Tihti ei ole katkestuse relee signa enda karbis, vaid signaga on kaasas eraldi relee koos pesaga, mis tekitabki katkestuse auto elektriskeemis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 45 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 69 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia